عرضه تسهیلات متمم مسکن مهر

۳
1
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
رییس اداره کل نظارت و ارزیابی اعتباری بانک مسکن گفته است: روند ارائه تسهیلات‌ بانک مسکن به پروژه‌های طرح مسکن مهر همچون گذشته در حال پیگیری است و مشکلی از بابت عرضه تسهیلات متمم وجود ندارد.
تسهیلات متمم مسکن مهر

با روند پیشرفت طرح مسکن مهر، پرداخت تسهیلات جدید به واحدهای این طرح پایان یافته و آنچه طی ماه‌های اخیر از طریق بانک مسکن به مالکان واحدهای مسکن مهر پرداخت می‌شود مربوط به تسهیلات متمم است.

به گزارش مجله دلتا از سال ۸۶ تاکنون دو میلیون و ۳۶۸ هزار و ۸۶۸ واحد مسکن مهر تعریف شده که تا ابتدای بهمن ماه ۹۸؛  دو میلیون و ۲۴ هزار و ۲۶۸ واحد به مرحله فروش اقساطی رسیده و در واقع کارت اقساط برای آنها صادر شده است.

به این ترتیب حدود ۳۴۴ هزار واحد باقی مانده که یا پیشرفت فیزیکی مناسب دارند و تا یک سال آینده واگذار می‌شوند یا به دلیل مشکلات حقوقی از پیشرفت کمتر از ۳۰ درصد برخوردارند و بانک مسکن نمی‌تواند آنها را به مرحله فروش اقساطی برساند.

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در آیین افتتاح ۱۰ هزار و ۲۷ واحد مسکن مهر پردیس در استان تهران اظهار کرد: تعهد کرده ایم که در سال‌های ۹۸ و ۹۹؛  ۵۰۰ هزار واحد مسکن مهر را به استثنای واحدهایی که خارج از کنترل ماست و  پرونده قضایی دارند تکمیل و تحویل متقاضیان دهیم.

حسین حیدری، رییس اداره کل نظارت و ارزیابی اعتباری بانک مسکن نیز گفته است: روند ارائه تسهیلات‌ بانک مسکن به پروژه‌های طرح مسکن مهر همچون گذشته در حال پیگیری است و مشکلی از بابت عرضه تسهیلات متمم وجود ندارد.

بانک‌ مسکن توانسته است طی سال‌های اجرایی شدن طرح مسکن مهر، رقمی بالغ بر ۵۲ هزار میلیارد تومان در قالب تسهیلات به متقاضیان مسکن مهر پرداخت کند و از مجموع تسهیلات پرداخت شده، تاکنون ۲۲ هزار میلیارد تومان مطالبات بانک بابت اصل و سود تسهیلات که به مرحله فروش اقساطی رسیده‌ وصول شده است  .

۳ دیدگاه

  1. مسعود

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ در ۹:۳۲ ب٫ظ

    ممنون

    پاسخ

  2. ناشناس

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ در ۳:۴۷ ب٫ظ

  3. بزرگی

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ در ۴:۵۶ ب٫ظ

    ایشالله همه خانه دار بشن

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…