مدیر املاک دلتا: برای پیشرفت،هدف های بزرگ را نشانه بگیرید!

۰
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه

مراسم تودیع و معارفه مدیران پیشین و جدید آژانس ۸۵۰ سه شنبه ۱۸ اردیبهشت، در محل این آژانس برگزار شد.

در مراسم تودیع و معارفه مدیران آژانس ۸۵۰، «محمد تقوی» مدیرعامل املاک دلتا در سخنانی با قدردانی از تلاش های «مصطفی مباشر» مدیر قبلی ۸۵۰ گفت:«آقای مباشر در شرایط بحرانی مسئولیت آژانس را بر عهده گرفت و با برنامه ریزی های مثبت و دقیق و با حفظ روحیه پرسنل و ایجاد انگیزه در آن ها، به پیشبرد اهداف آژانس همت کرد».

محمد تقوی

تقوی افزود:« زحمات مباشر فراموش شدنی نیست و اطمینان دارم که او در هرجای دیگری که باشد باز در خدمت همکارانش در آژانس ۸۵۰ خواهد بود».

مدیر عامل دلتا سپس با معرفی آقای «صمد حلمی زنجانی» به عنوان مدیرجدید آژانس ۸۵۰ خاطر نشان کرد : «زنجانی، سابقه ای درخشان در پست های مدیریتی و اداری به خصوص در بانک ها داشته است و به همین سبب مناسب دیدم که از وجود ایشان که فردی مدیر ، مدبر ، معتقد و آگاه است در مدیریت آژانس استفاده کنم» .

DSCN3519 مدیر املاک دلتا: برای پیشرفت،هدف های بزرگ را نشانه بگیرید!

محمد تقوی اظهار امیدواری کرد :« مدیر جدید آژانس۸۵۰ بستری مناسب را برای آرامش وآسودگی خاطر همکاران تلاشگراین مجموعه فراهم کند تا در دستیابی به اهداف والای گروه دلتا و جلب اعتماد مشتریان موفق». وی با بیان اینکه زنجانی نماینده من در آژانس ۸۵۰ است همه پرسنل آژانس را به همکاری و مساعدت همه جانبه با مدیر جدید فراخواند.

برای پیشرفت درکار، هدف های بزرگ را نشانه بگیرید

مدیر عامل دلتا در مراسم تودیع و معارفه مدیران ۸۵۰ همچنین خطاب به حاضران با بیان اینکه « برای پیشرفت درکار، هدف های بزرگ را نشانه بگیرید و گرنه ضعیف خواهید شد »  یکی از وظایف مهم پرسنل آژانس ها را احترام به مشتریان و خریداران دانست و تاکید کرد که ” مشتری ، رئیس شما است .”

4 5 مدیر املاک دلتا: برای پیشرفت،هدف های بزرگ را نشانه بگیرید!

محمد تقوی درپایان سخنانش اهمیت وب سایت ملکی دلتا را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: «وب سایت دلتا به زودی نقش پربار خود را به عنوان تنها سایت ملکی پر سابقه جهانی  و مورد اعتماد کاربران در سراسر کشور ایفا خواهد کرد».

در این نشست همچنین «مصطفی مباشر» در سخنانی با تشکر و قدردانی از همکارانش در ۸۵۰ گفت : «احساس کردم که لازم است در مدیریت آژانس تغییراتی صورت گیرد. بنابراین با موافقت آقای تقوی از جمع شما خارج می شوم و اطمینان دارم که همکارانم در ۸۵۰ به بهترین نحو با مدیر جدید همکاری و همیاری خواهند کرد.»

Untitled 1 مدیر املاک دلتا: برای پیشرفت،هدف های بزرگ را نشانه بگیرید!

سپس زنجانی مدیر جدید آژانس ۸۵۰ در سخنانی کوتاه همکاران این آژانس را به همکاری و همفکری شایسته برای تحقق اهداف دلتا و آژانس ۸۵۰ دعوت کرد.

در پایان مراسم تودیع و معارفه مدیران ۸۵۰، مدیر عامل دلتا از آقای یگانه مدیر امور اداری به سبب تلاش  و فعالیت گسترده و مثبت در انجام  وظایف محوله قدردانی کرد.

محمد تقوی همچنین  آقای «قضاوت» را به عنوان «مدیر نظارت و بازرسی  دفتر مرکزی دلتا» معرفی کرده و از کارکنان آژانس ۸۵۰ خواست تا برای دستیابی به امنیت پایدار و حفظ مجموعه دلتا با ایشان همکاری کنند.

 تحریریه مجله دلتا ضمن خسته نباشید به  آقای مباشر ،  انتصاب آقای زنجانی به مدیریت آژانس ۸۵۰ را تبریک گفته و برای ایشان آرزوی موفقیت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در همه عناوین

همچنین بخوانید

خانه‌های ارزان در کدام مناطق هستند؟

واحدهای مسکونی ارزان‌ و با قیمت کل کمتر از یک میلیارد تومان فقط در چند منطقه پایتخت قرار د…