کرونا و توصیه های بهداشتی در نانوایی ها

۴
2
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
با توجه به شیوع ویروس کرونا در جامعه، سالم بودن نان و رعایت نکات بهداشتی در نانوایی ها باید ازجانب نانوا ها و مردم کاملا رعایت شود.
کرونا

مهدی مهرانی کارشناس بهداشت محیط افزود:کارکنان نانوایی ها باید از علایم شایع ویروس کرونا که تب،سرفه خشک و تنگی نفس است، آگاهی یافته و در صورت وجود چنین علایمی در نانوایی حضور نیابند. در مجله دلتا در مورد کرونا در نانوایی ها ، صحبت خواهیم کرد.

نانواها باید از ورود افراد متفرقه به داخل نانوایی خودداری کنند و با توجه به اینکه پول نقد از مهمترین ابزار انتقال ویروس کرونا است، از گرفتن آن پرهیز و دست‌های خود را به طور مرتب با آب و صابون بشویند.

نان و کرونا

وی با بیان اینکه استفاده از ماسک برای کارکنان نانوایی ضروری است، افزود: تجهیزات نانوایی و سطوحی که نان روی آن قرار می گیرد باید روزانه و قبل از شروع کار ضدعفونی و گندزدایی شود و کارکنان نانوایی باید هر روز حمام  و حداقل یکبار در روز لباس خود را تعویض کنند.مهرانی خاطرنشان کرد: با توجه به صف هایی که جلوی نانوایی ها تشکیل می شود مردم باید ضمن رعایت نکات بهداشتی فاصله بین یکدیگر را حفظ کنند.
همچنین به خریداران نان توصیه می شود نان را روی پیشخوان نانوایی قرار ندهند زیرا امکان انتقال آلودگی بسیار زیاد است.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر با این بیماری، “علائم کرونا،آنفولانزا و سرما خوردگی” را مطالعه کنید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ در ۳:۵۰ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ در ۳:۴۸ ب٫ظ

  3. مسعود

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ در ۱:۵۸ ب٫ظ

    ممنون

    پاسخ

  4. روزبهانی

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ در ۹:۴۴ ق٫ظ

    ممنون

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

بیشتر ببینید در سلامتی

همچنین بخوانید

گرفتگی عضلات نشانه کمبود این ویتامین است!

گرفتگی عضلات که معمولا به‌صورت ناگهانی هم اتفاق می‌افتد یکی از دردناک‌ترین اتفاقاتی است که…