قیمت آپارتمان‌های ۱۰۰ تا ۱۲۵ متری

۲
1
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
از ابتدای زمستان، بازار املاک نوساز ۱۰۰ تا ۱۲۵ متر در تهران بیشترین افزایش قیمت ماهانه را داشته است.
قیمت آپارتمان های 100 متری
بررسی وضعیت قیمت آپارتمان‌ های مسکونی بین ۱۰۰ تا ۱۲۵ متر مربع در مناطق مختلف شهر تهران نشان می‌دهد، قیمت آپارتمان های ۱۰۰ متری و بیشتر ، عمدتا بیشترین تورم ماهانه را داشته است.
به گزارش مجله دلتا آن‌طور که گزارش‌ های رسمی منتشر شده از سوی دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی و بانک مرکزی نشان می‌دهند، طی یک ماه گذشته میانگین قیمت هر متر مربع آپارتمان در شهر تهران حدود ۴ درصد افزایش را در مقایسه با ابتدای فصل زمستان تجربه کرده است. این موضوع حاکی از آن است که بخش زیادی از مالکان حاضر در بازار، صرف‌نظر از انجام دادن یا انجام ندادن معامله، سعی دارند با توجه به شرایط سایر عوامل بیرونی تاثیرگذار بر بازار مسکن، قیمت پیشنهادی خود را افزایش دهند. از این رو بخش زیادی از املاک عرضه شده به بنگاه‌های معاملات ملکی تهران با یک تورم قیمتی نسبت به ابتدا و میانه زمستان مواجه شده‌اند.
پرس و جو از مشاوران املاک پایتخت نشان می‌دهد که قیمت پیشنهادی املاک بیش از ۱۰۰ تا ۱۲۵ متر مربع در مناطق شهر تهران نیز مشمول افزایش قیمت‌ها توسط مالکان شده است. این موضوع البته در خصوص آپارتمان‌ های نوساز بیش از سایر گروه‌های سنی است. برای اطلاع از قیمت آپارتمان های ۱۰۰ متری و بیشتر در تهران و سایر شهرستان‌ها به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.
پیشنهاد مطالعه : برای اطلاع از قیمت خرید آپارتمان در تهران “قیمت آپارتمان های ۶۰ متری” را مطالعه کنید.
قیمت آپارتمان های 100 متری

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ در ۳:۵۴ ب٫ظ

  2. جعفری

    ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ در ۳:۵۵ ب٫ظ

    سپاس از مطالب مفید سایت

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…