جاذبه های دیدنی کوبا

۳
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کوبا، کشوری چهارفصل با عمارتهای قدیمی رنگی و نقاشی شده و با مردمانی خونگرم و با سبک زندگی خاص، در آمریکای لاتین است.
جاذبه های گردشگری کوبا

کوبا، کشور موسیقی‌های زنده در خیابان‌، هتل‌های پر زرق وبرق و مزارع نیشکر؛ طوری آرایش شهری قدیمی خود را درست مانند گذشته‌اش حفظ کرده است که انگار با سفر به کوبا، در زمان سفر می‌کنید. شور زندگی، رقص و موسیقی، سبک خاص زندگی مردم کوبا و همچنین پنج هزار کیلومتر خط ساحلی این کشور، گردشگران بسیاری را که در پی سکوت و آرامش هستند، جذب این کشور کرده است. در معرفی جاذبه های گردشگری کوبا با مجله دلتا همراه شوید.

هاوانای قدیمی

در خیابان‌های سنگفرشی هاوانای قدیمی، محله تاریخی کوبا که در فهرست میراث یونسکو به ثبت رسیده است، می توانید ساعت‌ها قدم بزنید و در میان ساختمان‌های باروک و نئوکلاسیک خود را در کوبای ۲۰۰ سال پیش تصور کنید.

هاوانای قدیمی

سواحل وارادِرو

سواحل وارادرو از بهترین سواحل کارائیب و از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری کوبا به شمار می روند. هتل‌های بی‌شماری در این خط ساحلی وجود دارند و شما می توانید در سواحلی با ماسه های سفید، خاطراتی به یادماندنی برای خود ثبت کنید. دو غار آمبروسیو و موسولمانس، از جاذبه های طبیعی وارادرو است.

معروف ترین سواحل کوبا

ترینیداد

با گشت و گذار در شهر تاریخی ترینیداد که در میراث جهانی یونسکو نیز به ثبت رسیده، در زمان سفر کنید. ساختمان‌های قدیمی و خیابان‎های سنگفرش‌شده شما را به دوران قدیم کوبا می‌برد. بسیاری از ساختمان های ترینیداد به قرن ۱۷ تا ۱۹ برمی گردند، زمانی که این شهر به تجارت شکر معروف بود.

ترینیداد کوبا

ساحل گواردالاواکا

دورتر از وارادرو، ساحل پر زرق و برق گواردالاواکا قرار دارد. درختان پر شاخ و برگ سرسبز، حاشیه‌های گسترده‌ ساحل را دربر می‌گیرند و فضای خوبی را برای کسانی که درپی مکانی خنک بدون خورشید گرمسیری هستند، فراهم می کند. غواصان می توانند بسیاری از موجودات دریایی را در امتداد صخره های مرجانی گواردالاواکا مشاهده کنند.

معروف ترین جاذبه های گردشگری کوبا

پارک ملی وینیالس

این پارک ملی ثبت‌شده در یونسکو، دره‌ای زیبا و شاداب با مناظر شگفت انگیز است. در طبقات این دره در پارک ملی وینیالس، میوه و سبزیجات کشت می‌شود. برای علاقه مندان به فضای باز، در این پارک مسیرهای پیاده‌روی طولانی و امکان اسب سواری در تپه‌ها وجود دارد.

پارک ملی وینیالس

مالکون

مالکون، مشهورترین تفرجگاه نزدیک به ساحل در هاوانا است. با پیاده‌روی در اینجا در گذشته غرق می‎شوید و در طول مسیر می‌توانید ماهیگیران محلی و همچنین ساختمان‌های بسیار قدیمی را مشاهده کنید. این ساختمان‌های صورتی و زرد رنگ‌ برای عکاسان، مخصوصا در نور مناسب روز، یک مقصد رویایی محسوب می شود.

مالکون کوبا

باراکوا

یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری کوبا شهر قدیمی باراکوا است. در دهه ۶۰ میلادی و قبل از افتتاح یک بزرگراه در این شهر، باراکوا تقریبا ناشناخته بود، اما بعد از آن شهر شناخته و به همین ترتیب ورود گردشگران آغاز شد. در باراکوا می توانید معماری کهن جالبی را ببینید.

باراکو کوبا جاذبه های گردشگری کوبا

۳ دیدگاه

  1. مسعود

    ۱ فروردین ۱۳۹۹ در ۷:۲۱ ب٫ظ

    مرسی

    پاسخ

  2. ناشناس

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ در ۳:۵۸ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ در ۱۱:۲۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…