قیمت آپارتمان در باغ فیض تهران چند است؟

۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
وجود برج های بلند و خانه های نوساز در محدوده باغ فیض فرصت مناسبی را برای خرید خانه فراهم کرده‎ است.
باغ فیض تهران

برای آگاهی از قیمت آپارتمان در باغ فیض تهران نخست باید در مورد ویژگی‎های این محله تحقیق کرد. باغ فیض یکی از محلات مهم  منطقه ۵ شهرداری تهران است که در شمال‌غرب پایتخت با بزرگراه هایی چون، بزرگراه شهید حکیم از شمال با بزرگراه همت از غرب با بزرگراه ستاری از شرق با بزرگراه اشرفی اصفهانی همجوار است.

به گزارش مجله دلتا، این محله در گذشته همانند سایر مناطق تهران دارای بافت سنتی و مختص خود بوده و بر اساس برخی منابع قدمت روستای باغ فیض با توجه به درخت توتی که در میدان اصلی آن واقع شده است بالغ بر ۷۰۰ سال تخمین زده می‌شود.

اما همین روستای به ظاهر دور افتاده‎ی قدیمی هم اکنون تبدیل به یکی از محلات بسیار با ارزش تهران برای خرید آپارتمان شده است و با پیشرفت های حاصل شده در این منطقه خانه های بسیار زیبایی ساخته شده است. همچنین با وجود مراکز تجاری و تفریحی بیشمار در این محدوده هم اکنون محل نامبرده به یکی از این محدوده های با ارزش تهران برای خرید خانه تبدیل شده است.

مراکز تجاری و رفاهی

از مراکز مهم تجاری رفاهی در این محله می‎توان به مجتمع خرید تیراژه اشاره کرد که با داشتن فضایی مناسب برای بازی و تفریح کودکان با نام سرزمین عجایب شناخته شده است.

قیمت آپارتمان در باغ فیض

قیمت آپارتمان در این بخش از تهران نیز همچون سایر محلات توسعه یافته این شهر متغییر است، اما با کمی دقت و بررسی اطلاعات مختص هر ملک می توان بهترین خرید را انجام داد.

 چنانچه شما در این منطقه صاحب خانه هستید و قصد فروش آن را دارید می توانید با بررسی قیمت فروش آپارتمان در باغ فیض تهران به راحتی آپارتمان خود را به فروش برسانید و اگر خواهان خرید آپارتمان هستید می‎توانید با مراجعه به سایت ملکی دلتا اطلاعات مورد نیازتان درباره قیمت، متراژ، سن بنا و سایر موارد را به راحتی به دست آورده و برای خرید خانه اقدام کنید.

 این منطقه در کنار بافت قدیمی خود دارای یکسری ساخت و سازهای جدید نیز هست که با مراجعه به این سایت می توانید از قیمت آپارتمان نوساز در باغ فیض تهران نیز آگاه شوید.

موقعیت خرید آپارتمان در باغ فیض:

خرید آپارتمان در باغ فیضباغ فیض
۵۰ متر ۱ اتاق۱۰ سال ساختطبقه ۴مشاهده جزئیات ملک

برای دیدن آپارتمان‎های بیشتر در باغ فیض به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

یک نظر

  1. محمدحسن بیگدلی

    ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ در ۱۲:۱۰ ب٫ظ

    عالی بود ممنونم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…