خریداران مسکن عجله کنند!

۳
1
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
با هیجانات بازار مسکن در سال 98، متقاضیان بسیاری به امید کاهش قیمت‌ها، خرید آپارتمان را به سال 99 موکول کرده‌اند.
قیمت مسکن در سال 99
با نزدیک شدن به پایان سال ۹۸، گمانه‌زنی‌ها درخصوص قیمت مسکن در سال ۹۹ و اینکه آیا سایه رکود تورمی از بازار مسکن برداشته خواهد شد یا خیر، شدت یافته؛ یک انبوه‌ساز به این پرسش پاسخ داده است.

به گزارش مجله دلتا ایرج رهبر، رئیس هیات مدیره انجمن صنفی انبوه سازان مسکن و ساختمان تهران، در پاسخ به این سوال که آیا آن چنان که برخی ادعا می‌کنند، قیمت مسکن در سال ۹۹ با رشد ۲۰ درصدی مواجه خواهد شد، گفت: در سال ۹۹ اگر چنین افزایشی وجود داشته باشد، رشد عادی و حتی کمتر از تورم خواهد بود.

ایرج رهبر با اشاره به اینکه قیمت مسکن در سال ۹۸ در مقایسه با سال گذشته (۱۳۹۷) ۲۰۰ درصد افزایش داشته است، اظهار داشت: متقاضیان خرید مسکن در صورتی که توان مالی خریداری مسکن مورد نظر خود را دارند، در خرید تعلل نکنند و روند خرید را سرعت دهند. وی ادامه داد: متقاضیان خرید مسکن سعی کنند پیش از پایان سال ۹۸، آپارتمان خود را خریداری کنند.

رئیس انجمن صنفی انبوه سازان تهران در ادامه ضمن اشاره به رکود تورمی در صورت افزایش شدید قیمت مسکن تصریح کرد: در ارتباط با رکود تورمی که برخی برای سال ۹۹ پیش بینی می‌کنند باید در نظر داشت که اگر افزایش قیمت در مسکن به تناسب تورم پیش رود می‌توان گفت رکود تورمی بوجود نمی‌آید، اما اگر قیمت مسکن به دلایل مختلف، جهش‌های غیر متعارف داشته باشد، به دلیل پایین بودن قدرت خرید متقاضیان مسکن، دچار رکود تورمی خواهیم شد.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ در ۶:۳۳ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۹ اسفند ۱۳۹۸ در ۴:۱۷ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۹ اسفند ۱۳۹۸ در ۱۰:۱۰ ق٫ظ

    بذار ببینیم از این مصیبت که برایمان درست کرده اند جان سالم به در می بریم ۰

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…