مبلمان ال

۴
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در بین انواع مبلمان راحتی مبل‌های ال از مدل‌هایی است که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده‌ و در بسیاری از خانه‌های ایرانی به خصوص خانه‌های کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرند. در ادامه مطلب انواع مبل ال را با ابعاد مختلف شرح می‌دهیم.
مبل ال راحتی

مبلمان ال علاوه بر این که فضای کمتری اشغال می‌کند، جای بیشتری برای نشستن در اختیار شما قرار می‌دهد، این نوع مبلمان بسیار با صرفه است، اما ابعاد استاندارد مبل ال برای بسیاری از افراد مشخص نیست و و نمی توانند ابعاد استاندارد مبلمان ال را اندازه گیری کنند. در ادامه مطلب از مجله دلتا ابعاد و انواع مبل ال راحتی را شرح می‌دهیم.

ابعاد و اندازه استاندارد مبل ال

پیش از هر کاری باید طول و عرض و ارتفاع فضای اتاق نشیمن خود را اندازه گیری کنید تا بتوانید به راحتی مبلمان مناسب اتاق نشیمن را انتخاب و خریداری کنید. مبلمان ال بیشتر مورد توجه افرادی است که اتاق نشیمن کوچکی دارند. این مبلمان علاوه بر راحتی و زیبایی منحصر به فرد خود، اندازه مناسبی دارند.

ابعاد استاندارد مبل ال سه نفره

رایج‌ترین سایز، برای مبل ال سه نفره شامل طول ۱۹۸ سانتی‌متر تا ۲۲۳ سانتی‌متر است. این نوع مبل ال که سه جا برای نشستن دارد، فضای بسیار کمی را اشغال می‌کند؛ بنابراین برای اتاق‌های نشیمن کوچک بسیار مناسب است.

مبلمان ال راحتی

ابعاد و اندازه استاندارد مبل ال ۵ نفره

ابعاد هر دو قسمت چپ و راست این نوع مبل ال با هم برابر و یکسان است. اکثر مبل‌های ال ۵ نفره دارای طول ۲۴۱ یا ۲۴۸ سانتی‌متر  و عمق ۹۰ تا ۱۰۰ سانتی‌متر است. این نوع مبل ال می‌تواند بهترین گزینه برای افرادی باشد که فضای اتاق نشیمن آن‌ها کوچک است اما مایل به داشتن مبلمانی ۵ نفره هستند.

مبلمان ال شیک

ابعاد و اندازه استاندارد مبل ال ۷ نفره با یک صندلی کشیده

این نوع مبل ال راحتی دارای ۷ صندلی و نیز یک صندلی شزلون برای نشستن است. ابعاد این مبل ال ۷ نفره به صورت ۲۴۰ × ۳۰۰ × ۱۵۰ سانتی متر است. این نوع مبل ال مناسب اتاق نشیمن با فضایی بزرگ است، اما در عین حال می‌توان آن را برای اتاق نشیمن کوچک‌تر نیز استفاده کرد. صندلی‌های این نوع مبل ال از یکدیگر جدا ست و در صورت لزوم می شود مبل را کوچکتر کرد.

مبلمان ال مدرن

پیشنهاد مطالعه: برای خواندن مطالب بیشتر درباره مبلمان ال ” استفاده از کوسن برای مبلمان ال ” را مطالعه کنید.

۴ دیدگاه

  1. مسعود

    ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ در ۷:۳۳ ب٫ظ

    مرسی

    پاسخ

  2. ناشناس

    ۹ اسفند ۱۳۹۸ در ۴:۱۸ ب٫ظ

  3. روزبهانی

    ۸ اسفند ۱۳۹۸ در ۳:۵۹ ب٫ظ

    خیلی شیک

    پاسخ

    • مهشاد ثقفی

      ۸ اسفند ۱۳۹۸ در ۹:۳۹ ب٫ظ

      متشکر از دید زیباتون

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…