خرید آپارتمان در تجریش

۲
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تجریش از محله‌های شمالی و نوستالژیک تهران است که با مکان‌های مهمی مانند امامزاده صالح و بازار معروفی به همین نام شناخته می‌شود.
خرید آپارتمان در تجریش

محله تجریش از شرق به خیابان شریعتی، از غرب به خیابان‌های دربندی و  نیلوفر، از جنوب به بزرگراه‌های صدر و مدرس و از شمال به خیابان ولیعصر منتهی می‌شود. نزدیکی این محله به بزرگراه‌ها و خیابان‌های اصلی شهر و سیستم‌های حمل‌ونقل متنوع، وجود تعداد بی‌شمار مرکز خرید و همچنین برخورداری از مجموعه‌های تفریحی، بسیاری را به فکر خرید آپارتمان در تجریش انداخته است. مجله دلتا در این قسمت از محله‌گردی به سراغ محله تجریش رفته است. با ما همراه باشید.

رونق محله تجریش در گذشته مانند بسیاری از توابع شمیرانات به واسطه کشاورزی ، دامداری و باغداری بوده است. اکنون نیز وجود بازار تجریش، پاساژها و مراکز خرید و فروش فراوان، محله تجریش را به یکی از مراکز اصلی خرید شمال شهر تبدیل کرده است. رونق اقتصادی خوب تجریش موجب شده تا جمعیت این محله بیش از پیش گسترش یابد.

دسترسی به تجریش

برای رسیدن به محله تجریش می‌توانید از ایستگاه متروی تجریش واقع در این محله استفاده کنید که آخرین ایستگاه خط یک متروی تهران است. اتوبوس تندروی راه‌آهن_تجریش نیز که جنوب تهران را به شمال آن وصل کرده شما را به این محله خواهد رساند. پایانه‌های تاکسیرانی مستقر در میدان قدس و میدان تجریش به نقاط مختلف شهر تاکسی دارند. با نبود محدودیت ترافیکی در این محله، دسترسی‌های محلی تجریش به خیابان‌های ولیعصر، شریعتی، چمران، صدر و مدرس تردد شما با خودروی شخصی را آسان خواهد کرد.

مراکز تجاری و تفریحی

تجریش مرکز مغازه‌ها و مراکز تجاری بزرگ و معروف است. تنوع اجناس و برندها در مراکز خرید تجریش مانند تندیس، قائم، البرز، ارگ تجاری، بعثت و … ساکنان این منطقه را از رفت و آمد به محله‌های دیگر بی‌نیاز می‌کند. بازار سنتی تجریش نیز به‌عنوان یک بازار تاریخی همواره گردشگران بسیاری را جذب کرده است. از مراکز تفریحی تجریش نیز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

اگر اهل پیاده‌روی هستید رستوران‌ها و فست‌فودهای بسیاری در محدوده تجریش وجود دارد که اوقات فراغت خود را می‌توانید در آن‌ها سپری کنید.

بازار تجریش

مراکز درمانی

از مزایای خرید یا رهن و اجاره آپارتمان در تجریش دسترسی آسان به مراکز درمانی و بهداشتی است. بیمارستان شهدای تجریش مهم ترین مرکز درمانی در محله‌ تجریش است. علاوه بر آن درمانگاه طالقانی واقع در میدان قدس و شبکه بهداشت و درمان شمیرانات در ابتدای خیابان شریعتی از مراکز ارائه دهنده خدمات درمانی به ساکنان این محله است.

خرید آپارتمان در تجریش

قیمت ملک در تجریش مانند بسیاری از مناطق شمالی تهران، بالا است و خرید آپارتمان در این محله بودجه بالایی می‌طلبد. باتوجه به استخوان‌بندی شهری منطقه، خانه‌های ویلایی بسیار و معدود خانه‌های کلنگی با متراژ‌های بالا در این محدوده وجود دارد که خرید آن‌ها می‌تواند یک سرمایه‌گذاری ملکی ایده‌آل تلقی شود.

هرچند که ممکن است وجهه تجاری تجریش بیشتر به چشم بیاید، اما در خیابان‌ها و فرعی‌های این محله بافت مسکونی آپارتمانی و ویلایی گسترده‌ای را مشاهده خواهید کرد. در بافت مسکونی تجریش خانه‌های ویلایی قدیمی، آپارتمان‌ها و برج‌ها به صورت ترکیبی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و تا حدودی دست خریداران و متقاضیان مسکن را در انتخاب باز گذاشته‌اند. برای اطلاع از قیمت خرید آپارتمان در تجریش و سایر مناطق تهران می‌توانید به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ در ۱:۴۹ ق٫ظ

    سلام خانه را ارزان کنید که بتوانیم بخریم از خدا بترسید مال به شبی بنده جمال هم به تبی بنده پیش خدا ظلم پایدار نیست بلا نازل میشه کمی تفکر وتوبر کنید

    پاسخ

  2. مسعود

    ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ در ۸:۲۳ ب٫ظ

    ممنون

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…