دکوراسیون اتاق خواب فانتزی

۴
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
احتمالا شما هم از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید زیباترین و شادترین دکوراسیون را در اتاق خواب خود داشته باشید. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا ایده‌هایی برای داشتن اتاق خوابی خلاقانه و فانتزی به شما ارائه دهیم.
اتاق خواب فانتزی

امروزه بسیاری از افراد بدنبال داشتن دکوراسیونی خلاقانه و بی‌نظیر برای اتاق خواب خود هستند. از آن جهت که هرکس بیشتر وقت خود را در اتاق خواب می گذراند؛ دکوراسیون آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. در ادامه این مطلب از مجله دلتا با همراه باشید تا ایده‌هایی برای داشتن یک اتاق خواب فانتزی و ایده‌آل به شما ارائه کنیم.

 طراحی داخلی اتاق خواب فانتزی

اتاق خواب‌هایی که به سبک خلاقانه و فانتزی طراحی می‌شوند، حس آرامشی دلچسب را به فضا منتقل می‌کنند در طراحی دکوراسیون اتاق به سبک فانتزی از عناصر و رنگ های ملایم و آرامش‌ دهنده‌ای استفاده می‌شود؛همچنین المان‌هایی مثل تابلوهای نقاشی یا عکس، انواع ریسه های نور و هر وسیله دکوری که راحتی و آرامش را در ذهن افراد تداعی کند.

اتاق خواب طوسی صورتی

تزیینات دیواری

در دیزاین داخلی یک اتاق خواب فانتزی زیبا از کاغذ دیواری‌هایی با طرح های خاص و متفاوت استفاده کنید. تزیین دیوار پشت تخت‌خواب یکی از ایده‌های کاربردی برای طراحی داخلی اتاق خواب فانتزی می‌باشد. همچنین برای طراحی دکوراسیون اتاق خود می‌توانید سقف را به صورت خلاقانه و کاربردی تزیین و از چراغ‌های رنگی و جذاب برای زیباسازی سقف استفاده کنید.

اتاق خواب فانتزی عروس

پرده‌های فانتزی

پرده ها با انواع مدل‌ها و رنگ‌ها نقش زیادی در زیبایی و آرامش‌بخش بودن فضای اتاق خواب ایفا می‌کنند و امروزه پرده‌ها در انواع مدل‌های مختلف و مدرن تولید می‌شوند؛ مدل پرده فانتزی یکی از مدل‌های پرطرفدار و شیک می‌باشد که استفاده از آن در دکوراسیون اتاق خواب می‌تواند زیبایی و جذابیت اتاق را دو چندان کند.

نورپردازی

به کمک آباژورها، چراغ‌های دیواری و همچنین ریسه‌های نوری با طرح فانتزی می‌توانید انواع ایده‌های خلاقانه و کاربردی را برای طراحی داخلی اتاق خواب پیاده کنید و مکانی رویایی برای خود بسازید.

اتاق خواب فانتزی دخترانه

رنگ ها

در این سبک دکوراسیون از رنگ‌های سفید، صورتی یا بنفش برای ایجاد فضای شاد و پر انرژی بیشتر استفاده می شود. همچنین این رنگ‌ها می‌تواند محیط دلچسب و دوست داشتنی برای شما ایجاد کند. همانطور که در تصویر زیر می‌بینید از ترکیب رنگ سفید و یاسی در رنگ دیوارها و سرویس تخت خواب و همچنین پرده ای  زیبا استفاده شده است.

دکوراسیون اتاق خواب

یکی دیگر از انواع ایده‌های جذاب برای طراحی به صورت خلاقانه و فانتزی، ترکیب رنگ‌های روشن و تیره با هم است. این ترکیب رنگی می‌تواند فضایی متفاوت را در اتاق خواب‌های بزرگ و کوچک ایجاد کند. همچنین می‌توانید از ترکیب رنگ‌های روشن با یکدیگر استفاده  و فضایی آرامش بخش را برای خود ایجاد کنید و لذت ببرید.

پیشنهاد مطالعه: برای اطلاع بیشتر از دکوراسیون اتاق خواب ” چند ایده جذاب برای دکوراسیون اتاق خواب دخترانه ” را مطالعه کنید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ در ۵:۱۳ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ در ۴:۵۵ ب٫ظ

  3. فتحی

    ۷ اسفند ۱۳۹۸ در ۱۱:۱۲ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۶ اسفند ۱۳۹۸ در ۱۰:۴۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…