خرید آپارتمان در کاشانک

۲
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کاشانک محله‌ای بسیار خوش آب‌و‌هوا و برخوردار از امکانات رفاهی و تنوع آپارتمانی در منطقه یک تهران است.
خرید آپارتمان در کاشانک

کاشانک از محله‌های قدیمی شمال تهران است. مجاورت کاشانک با ارتفاعات البرز و پارک نیاوران و همچنین همسایگی آن با محله‌های صاحبقرانیه، اقدسیه، دارآباد و آجودانیه موقعیت ممتازی را برای این محله از جهت دسترسی به امکانات و برخورداری از آب و هوای پاک ایجاد کرده است؛ به‌طوری که در سال‌های اخیر خرید آپارتمان در کاشانک به یکی از گزینه‌های بسیاری از خریداران ملک تبدیل شده است. مجله دلتا اینبار در محله‌گردی خود به کاشانک رفته است. با ما همراه باشید.

قدمت محله کاشانک به دویست سال گذشته بازمی‌گردد؛ از این رو در دهه‌های گذشته این محله شامل باغ‌ها، زمین‌های کشاورزی و همچنین بافت های فرسوده می‌شده است. به مرور زمان با افزایش بازسازی و نوسازی در این منطقه، به‌ویژه در دو دهه گذشته کاشانک به یکی از محله‌هایی با ساختمان های نوساز و برخوردار از بافت اجتماعی مناسب تبدیل شده است.

کاشانک در گذشته

گفته‌ می‌شود ناصرالدین‌شاه در ازای حکمرانی کاشان که همسرش انیس الدوله از او طلب می‌کند شش دانگ کاشانک را به نام همسرش کرده و به همین دلیل این منطقه کاشانک نام گرفته است. بنیان‌گذاران محله کاشانک دو طایفه با نام‌های طائفی و امینیان بوده‌اند.

دسترسی به کاشانک

با توجه به اینکه کاشانک، از شمالی‌ترین محله‌های تهران است؛ بنابراین دسترسی از این محله به مرکز یا جنوب شهر زمان بیشتری لازم دارد. پایانه‌های اتوبوس‌رانی و خطوط تاکسیرانی در تجریش، میدان نوبنیاد و چهارراه پارک وی، جابه‌جایی مسافران برای دسترسی به کاشانک را بر عهده دارند. تا راه‌اندازی مترو نیاوران، فعلا نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به کاشانک، نوبنیاد است. با توجه به نبود طرح ترافیک در این محله،  تردد در خیابان‌های موحد دانش، منجیل، سپند و شهید خویی آسان و راحت خواهد بود.

خرید خانه در کاشانک

مراکز خرید

یکی از مزایای خرید یا رهن و اجاره آپارتمان در کاشانک وجود مجتمع‌های تجاری و مراکز خرید در این محله و اطراف آن است که نیاز ساکنان کاشانک را برطرف می کند.

  • مجتمع تجاری پارک سنتر، چهارراه فرمانیه
  • مجتمع تجاری عرش آجودانیه، تقاطع پور ابتهاج
  • مرکز خرید اقدسیه، نیاوران روبروی بازارچه صدف
  • مرکز خرید صدف، نبش پاساژ صاحبقرانیه

مکان‌های تفریحی و ورزشی

از مهم‌ترین مکان‌های تفریحی ورزشی فعال در کاشانک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مجموعه ورزشی رویال اقدسیه
  • باشگاه‌هایی نظیر بانک ملی، میثاق آجودانیه و باشگاه جوان
  • موزه طبیعت و حیات‌وحش ایران

خرید آپارتمان در کاشانک

محله کاشانک از معدود محله‌های شمال تهران است که در بافت مسکونی آن، علاوه بر آپارتمان‌های با متراژ بالا، واحدهای زیر ۱۰۰ مترمربع نیز فراوان به چشم می‌خورد. عوامل متعددی باعث شده تا به ساخت و ساز و همچنین خرید آپارتمان در کاشانک به صورت یک سرمایه‌گذاری ملکی در آید. آب‌وهوای مناسب و نبود طرح ترافیک، امکانات درمانی و ورزشی و سرمایه‌گذاری‌های تجاری موجب رشد ساختمان‌سازی و البته بالا رفتن قیمت مسکن در این منطقه شده است.

قیمت خرید خانه در کاشانک مانند بسیاری از محله‌های تهران با توجه به متراژ، موقعیت و امکانات ملک متفاوت است. اگر به خرید آپارتمان در کاشانک علاقه‌مند هستید، باید بگوییم؛ تنوع متراژ در بافت مسکونی و همچنین وجود دو گروه آپارتمانی و ویلایی در بازار مسکن کاشانک، به احتمال زیاد شما را ساکن این محله خواهد کرد. برای اطلاع دقیق از قیمت خرید آپارتمان در کاشانک و سایر محله‌های تهران می‌توانید به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

۲ دیدگاه

  1. روزبهانی

    ۴ اسفند ۱۳۹۸ در ۶:۳۱ ب٫ظ

    منطقه خیلی خوب

    پاسخ

  2. ناشناس

    ۴ اسفند ۱۳۹۸ در ۵:۵۰ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…