۵ روش برای دکوراسیون سرویس بهداشتی

۰
1
زمان مطالعه: 4 دقیقه
دکوراسیون سرویس بهداشتی جزو مواردیست که اغلب فراموش می شود و افراد کمتر به زیباسازی این مکان اهمیت می دهند.
دکوراسیون سرویس بهداشتی

دکوراسیون سرویس بهداشتی یکی از موارد مهم در طراحی خانه محسوب می شود. دقت و توجه به این موضوع، فضای زیبایی در این بخش از خانه به وجود می آورد که علاوه بر رفع نیازهای خانواده، در زیباسازی منزل هم نقش بسزایی دارد، اما به رغم اهمیت توجه به این محیط، اغلب دکوراسیون سرویس بهداشتی  به دلایل مختلفی به دست فراموشی سپرده می شود.

برای طراحی داخلی سرویس بهداشتی ایرانی می توان از عناصر بسیار متنوعی که در هنر ایرانی همچون طرح و نقش ها، گچبری ها و کاشیکاری های اصیل وجود دارد الهام گرفت و با استفاده از آنها علاوه بر بهره گیری مناسب و بهینه از این بخش از خانه فضای متفاوتی را نیز ایجاد کرد. در این گزارش از سری گزارشهای مجله دلتا قصد داریم تا با معرفی چند راهکار کوچک ایده هایی را برای دکوراسیون سرویس بهداشتی با شما در میان بگذاریم.

استفاده از روشویی های کوچک

متاسفانه امروزه به علت کوچک تر شدن متراژخانه ها همه افراد از داشتن سرویس بهداشتی بزرگی برخوردار نیستند تا بتوانند تمامی نوآوریها و ایده های شخصی شان را در طراحی آن اعمال کنند. اما با این وجود بازهم راه هایی برای دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک وجود دارد.

یکی از این راه ها استفاده از روشویی های کوچک و بدون پایه است. اغلب روشویی هایی که دارای پایه یا کمدهای تعبیه شده هستند جای بیشتری را اشغال می کنند. با این اوصاف جایی برای گذاشتن سبد لباس های استفاده شده یا لوازم دکوراتیو در این فضا باقی نمی ماند و علاوه بر آن بسیار شلوغ و به ریخته دیده می شود.

اما اگر از این نوع از روشویی ها در دکوراسیون سرویس بهداشتی استفاده شود حتما از چنین مشکلاتی به دور خواهید بود. همچنین استفاده از رنگهای روشن در انتخاب وسایل مورد نیاز و رنگ آمیزی دیوار ها در این بخش نیز می تواند شما را در رسیدن  به این هدف نزدیک تر کند.

دکوراسیون سرویس بهداشتی

پرده و فرش

استفاده از پرده، فرش ها و زیر پایی های کوچک و فانتزی بسته به نوع دکوراسیون سرویس بهداشتی و انتخاب رنگ بندی درست آن، یکی دیگر از راه های مفید برای داشتن سرویس بهداشتی مدرن و زیبا می باشد. به این ترتیب که با اندازه گیری دقیق فضای مورد نظر در خانه خود می توانید با توجه به سلیقه اهالی منزل خرید های موفقی برای این فضا داشته باشید و طراحی زیبایی را برای ساکنین خانه بوجود بیاورید.

سرویس بهداشتی مدرن

قفسه های چوبی

نصب قفسه ها یا همان شلف های چوبی با رنگ بندیهای متنوع یکی دیگر از ایده های جذابی است که می تواند شما را صاحب دکوراسیون سرویس بهداشتی زیبایی کند. این قفسه ها در طرح ها و رنگ های بسیاری در بازار موجود است و با صرف زمانی اندک می توان بهترین آنها را باتوجه به نوع چیدمان محیط تهیه کرد. از این قفسه ها می توانید برای نگهداری وسایلی همچون حوله های تمیز و لوازم تزیینی و دکوراتیو استفاده کنید.

سرویس بهداشتی

مدل کاشی سرویس بهداشتی ایرانی

انتخاب و نوع استفاده از کاشی در دکوراسیون سرویس بهداشتی با توجه به این همه تنوع و گستردگی کار راحتی نیست. اما با کمی دقت و بکارگیری ذوق و سلیقه بهترین انتخاب ها حاصل می شوند.

یکی از بهترین نوع کاشی برای استفاده در این بخش کاشی هایی باطرح های اصیل ایرانیست. این کاشی ها با طرح و رنگ های متنوع وخاص خود می توانند فضای آرام و زیبایی را برای شما به ارمغان بیاورند. بهترین نوع کاشی پیشنهادی ما برای شما استفاده از کاشی هایی با رنگهای آبی و فیروزه ایست که جز یکی از اصیل ترین طرح ها و رنگهای کاشی ایرانیست.

مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک

وان در دکوراسیون سرویس بهداشتی

وان های مورد استفاده در حمام اغلب دارای تنوع زیادی هستند مخصوصا درسالهای اخیر این شاخه از تولیدات طراحی ها و مدل های بسیار زیادی را به بازار عرضه کرده است. از این رو با یک خرید هوشمندانه با توجه به مسائلی همچون متراژ حمام، نوع رنگ های بکار رفته و سلیقه خود به راحتی با توجه به بودجه اقتصادی خانوادتان می توانید بهترین خرید را انجام داده و با نصب آن در حمام به دکوراسیون ویژه ای دست پیدا کنید.

دکوراسیون دستشویی کوچک ایرانی

برای دیدن مطالب بیشتر در مورد معماری های خاص ، دکوراسیون داخلی و محوطه سازی از مجله دلتا دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…