لباس های ماکسی؛ باب سلیقه خانم ها

۳
1
زمان مطالعه: 4 دقیقه
لباس ماکسی برای اکثر بانوان، جذاب و زیباست.شاید تاکنون از خود پرسیده‌اید که لباس ماکسی خود را با چه لباس‌های دیگری می‌توانید بپوشید. در این مقاله به  پرسش شما پاسخ خواهیم داد.
لباس ماکسی

لباس ماکسی به ترند محبوب دختران جوان تبدیل شده است. در ایران نیز این نوع لباس‌ها به دلایل مختلف محبوبیت دارد. لباس های ماکسی یا بلند که معمولا تا نوک یا قوزک پا می‎رسند، در مدل‌های متفاوت چاکدار، پلیسه‌ای، خنک و تابستانی، جیر و مخمل و… به بازار عرضه شده و برای پوشیدن در مکان‌ها و مناسبت‌های گوناگون مناسب است.

لباس های ماکسی برای اکثر بانوان، جذاب و زیباست.شاید تاکنون از خود پرسیده‌اید که لباس ماکسی خود را با چه لباس‌های دیگری می‌توانید بپوشید. در این مطلب شما را راهنمایی می‌کنیم تا شیک‌ترین مدل‌های ماکسی را تهیه کنید و از خوش‌پوشی خود لذت ببرید.با مجله دلتا همراه باشید.

لباس زنانه

لباس ماکسی با اسنیکرز

ممکن است شما هم بر این باور باشید که اسنیکرز و کتانی را فقط باید با لباس‌های ورزشی بپوشید یا شاید از کسانی باشید که با دیدن افرادی که پیراهن خود را با کفش مهمانی نپوشیده‌اند، با خود گفته‌اید: “چه انتخاب بدی! اما در نظر داشته باشید که قوانین دنیای مد همواره در حال تغییر است .

امروزه ترکیب پیراهن و دامن با اسنیکرز و کتانی، سبکی کلاسیک محسوب می‎شود. این سبک برای خانم‌هایی که کفش پاشنه بلند دوست ندارند، بسیار مناسب است و از طرفی برای روز‌هایی که قصد خرید و بازارگردی دارید نیز گزینه بسیار راحتی است که از یک پادرد و کمردرد حسابی پیشگیری می‌کند.

لباس ماکسی همراه با کت جین

ترکیبی بسیار زیبا و شیک است که شما را شاداب‌، جوان‌ و پرانرژی‌تر از آنچه که هستید، نشان خواهد داد. رنگ کت جین، طبیعی است و  با هر رنگ پوستی، ست خواهد شد. از آن‌جا که کت‌های جین، معمولا کوتاه و تا بالای کمراست؛ توجه‌ را به سمت پا‌ها جلب می‎کند و آن‌ها را بلندتر نشان می‌دهد.

پیراهن مجلسی بلند

لباس ماکسی با کمربند

اگر لباس ماکسی را با کمربند بپوشید،کوچکی سایز کمرتان بیشتر به چشم می‎آید و اندامتان، جذاب‌تر دیده می‎شود؛ اما اگر کمربند دوست ندارید و یا احساس می‌کنید که با بستن کمربند، چربی‌های شکمی بیشتر به نظر می‎رسند، می‌توانید از یک لباس ماکسی چاک‌دار استفاده کنید که نه فقط کمر؛ بلکه پاهایتان را نیز زیباتر نشان خواهد داد. این گزینه برای بانوانی که پا‌های کشیده و خوش فرم دارند، پیشنهاد خوبی است.

ست کردن لباس با کفش پاشنه بلند

داشتن قد بلند و کشیده، یکی از دغدغه‌های خانم‌هاست. اگر پوشیدن کفش پاشنه بلند را دوست دارید و از طرفی مایل نیستید که توجه دیگران به پاشنه بلند کفش شما جلب شود، پوشیدن لباس ماکسی، یکی از بهترین گزینه‌هاست. با این کار می‌توانید بدون جلب توجه، قدبلندتر به نظر برسید؛ زیرا لباس های ماکسی به‌ دلیل بلندی، پاشنه‌های کفش ‌ شما را پنهان می‎کنند؛ بهتر است که برای این سبک؛ لباس‌های ماکسی که اندازه آن ها تا نوک پای شماست، چاکدار نیستند و حالتی لخت و افتاده دارند را انتخاب کنید.

لباس ماکسی بلند

لباس ماکسی با کت چرم

اگر در پی  یک سبک شیک و جسورانه هستید، پیراهن بلندرا همراه با یک کت چرم بپوشید. در این صورت می‌توانید آرایشی با رنگ‌های ملایم و روشن داشته باشید که با کت چرم ست شود.

لباس ماکسی نامتقارن

اگر دوست دارید پاهایتان را به نمایش بگذارید، پوشیدن این نوع پیراهن‌ها را به شما پیشنهاد می‌کنیم. لباس‌هایی که قسمت جلویی آن‌ها کوتاه و پشتشان بلند است. این لباس‌ها زیبا و جذاب است.

لباس ماکسی طرح‌دار

طرح روی لباس می‌تواند بسیار روح بخش باشد، از بته جقه و طرح‌های اسلیمی گرفته تا گل و بوته و اشکال هندسی متقارن و نامتقارن با رنگ‌های مختلف. درضمن می‌توانید لوازم زینتی زیادی را با آن‌ها ست کنید، به خصوص اگر این لباس‌ها کمی در قسمت یقه، باز و یا حتی دکلته باشند و یا آستین آنها حلقه‌ای بوده و فضای زیادی برای نشان دادن زیورآلات داشته باشند.

لباس ماکسی طرح دار

استفاده از لوازم زینتی

استفاده از لوازم زینتی  با لباس ماکسی، قوانین زیاد سختی  ندارد و همه‌چیز بستگی به سلیقه و موقعیت شما دارد. مثلا اگر لباس شما یقه‌ باز و زیبایی دارد، می‌توانید از یک گردنبند بزرگ و جذاب استفاده کنید و یا اگر لباس‎تان بدون آستین است، یک دستبند زیبا و بزرگ، نظر ‌ها را جلب می‌کند.

برای لباس‌ های ماکسی پوشیده، لوازم زینتی ظریف‌تر و برای لباس‌های تیره، لوازمی از جنس نقره یا استیل براق مناسب است. می‌توانید از لوازم زینتی از جنس طلا، نقره یا استیل استفاده کنید.

سخن آخر

برای ست کردن پیراهن‌های بلند یا ماکسی، روش‌های زیادی وجود دارد. به یاد داشته باشید که دنیای مد حد و مرز ندارد و همواره در حال تغییر است و می‌توانید با کمی خلاقیت، سبک‌هایی زیبا برای خود بسازید. کافی است یک بار امتحان کنید تا طراح لباس خود باشید.

۳ دیدگاه

  1. مسعود

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ در ۱۲:۵۰ ب٫ظ

    ممنون

    پاسخ

  2. ناشناس

    ۳ اسفند ۱۳۹۸ در ۱۰:۵۱ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲ اسفند ۱۳۹۸ در ۱۰:۵۰ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…