دانلود اپلیکیشن مجله دلتا

قیمت خانه در بازار شب عید

۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تازه‌ترین آگهی‌ های عرضه و فروش آپارتمان‌های مسکونی در تهران نشان دهنده یک شاخصه مهم است.
قیمت آپارتمان در تهران
تحقیقات میدانی از بازار معاملات و قیمت آپارتمان در شهر تهران نشان می‌دهد آگهی‌های جدیدی که در بازار شب عید عرضه شده‌است در اکثر موارد، آگهی‌هایی با سطح قیمتی مناسب در مقایسه با ماه‌های گذشته است.

به گزارش مجله دلتا در میان آگهی‌هایی که به تازگی به بازار مسکن عرضه شده‌است، تعداد موارد فروش با سطح قیمت متعارف بیش از تعداد آگهی‌های با قیمت نامتعارف بوده و این موضوع نشان می‌دهد برخلاف برخی جوسازی‌های غیر واقعی در بازار شب عید مسکن و به رغم تلاش برخی برای بالا بردن سطح قیمت‌ها، بازار بدون کشش و ظرفیت برای رشد محسوس قیمت‌ها است. در واقع متقاضیان مصرفی مسکن  هم‌اکنون فاقد توان مالی کافی برای رشد قیمت ها است.

نبود نقدینگی در بازار موجب شده است تا فروشنده‌هایی که تصمیم گرفته اند تا قبل از پایان سال واحدهای مسکونی خود را به فروش برسانند از تعیین قیمت‌های نامتعارف برای فروش واحدها خودداری کرده اند. این گروه از فروشنده‌ها عمدتا افرادی هستند که قصد دارند در بازار کنونی واحدهای مسکونی خود را تبدیل به احسن کنند؛ به همین علت از تعیین قیمت‌های نامتعارف برای فروش واحدهایشان خودداری می‌کنند تا بتوانند هرچه سریع‌تر ملک خودرا فروخته و مسکن موردنظر خود را خریداری کنند. آگهی‌هایی که روزهای گذشته با قیمت مناسب به متقاضیان خرید مسکن عرضه شده در مناطق محتلف شهر تهران پراکنده بوده است و متقاضیان در همه مناطق قادر به جست‌و‌جوی این آگهی‌ها خواهند بود. در جدول زیر تازه‌ترین قیمت فروش واحدهای مسکونی در تهران ارائه شده است. برای اطلاع دقیق از قیمت آپارتمان در تهران و سایر شهرستان‌ها می‌توانید به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

قیمت آپارتمان تهران

یک نظر

  1. ناشناس

    ۳ اسفند ۱۳۹۸ در ۱۰:۵۳ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…

پیشنهاد سردبیر

تبلیغات

جدیدترین مطالب

مشاهده موارد بیشتر

کاربر گرامی

مطالب این سایت دیگر بروز رسانی نمی شود برای مشاهده مطالب جدید به لینک زیر مراجعه کنید

مشاهده سایت جدید مجله دلتا

This will close in 20 seconds