قیمت آپارتمان های ۵۰ متری در تهران

۰
3
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
بررسی آگهی‌های آپارتمان‌هایی با مساحت ۵۰ متر مربع و کمتر نزد مشاوران املاک تهران نشان می‌دهد عمده این واحدها در مناطق جنوبی شهر قرار دارد.
خرید آپارتمان 50 متری در تهران
خرید آپارتمان ۵۰ متری در تهران که عمدتا در مناطق جنوبی قرار دارند، در روزهای اخیر قیمت های متفاوتی داشته است.
به گزارش مجله دلتا برخی مشاوران املاک در مناطق جنوبی شهر تهران عنوان می‌کنند: آپارتمان‌های نقلی کمتر از ۵۰ متر مربع از سوی مالکان با توجه به وضعیت کنونی بازار قدری غیر منطقی و نامتعارف قیمت‌گذاری شده است.
با توجه به اینکه ۱۲ درصد از کل سه میلیون واحد مسکونی موجود در پایتخت را آپارتمان های نقلی تشکیل می‌دهند، به‌طور معمول قیمت آپارتمان‌ های با متراژ پایین در هر متر مربع بیش از قیمت آپارتمان‌ های بزرگ متراژ تعیین می‌شود، اما با توجه شرایط کنونی بازار که حجم معاملات به شدت کاهش پیدا کرده، مالکان برخی آپارتمان‌ های نقلی رفتار دیگری در قیمت‌گذاری پیش گرفته‌اند. به این معنا که قیمت پیشنهادی آپارتمان خود را به ویژه درخصوص واحدهای مسکونی نوساز در مواردی بیش از میانگین قیمت منطقه‌ای املاک نوساز پیشنهاد می‌دهند. به گفته آنها این موضوع بیشتر در نواحی جنوبی شهر مشاهده شده است. در جدول زیر قیمت پیشنهادی املاک نقلی در مناطق مختلف شهر ارائه شده که البته برخی از آنها متناسب با قیمت میانگین منطقه به بازار عرضه شده‌است. برای اطلاع از قیمت دقیق خرید آپارتمان ۵۰ متری در تهران  و سایر شهرستان‌ها می‌توانید به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.
آپارتمان 50 متری در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…