مسکن مهر ؛ آنچه از آن باقی‌ مانده

۲
1
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی درباره آخرین روند تکمیل واحد‌های باقیمانده مسکونی مهر در سراسر کشور توضیح داد.
تحویل واحدهای مسکن مهر

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در خصوص روند تکمیل و تحویل واحد‌ های مسکن مهر گفت: هم‌اکنون ۲۴۰ هزار و ۱۲۸ واحد مسکونی مهر وجود دارد که باید طبق زمانبندی، فروش اقساطی آن‌ها انجام شود.

به گزارش مجله دلتا محمود محمودزاده ضمن تاکید بر لزوم اتخاذ تصمیمات جامع و کارشناسی در تکمیل واحد‌ های باقیمانده مسکن مهر، مطابق زمانبندی، گفت: واحد‌های مسکونی مهرکه پیشرفت فیزیکی کمی دارند حداکثر تا نیمه سال آینده باید تکمیل و تحویل متقاضیان شوند.

وی ادامه داد: بخشی از این واحد‌های باقیمانده شامل پروژه‌هایی است که یا بدون متقاضی بوده یا ساخت آنها دیر تر آغاز شده‌است. بخش دیگری از واحدهای تکمیل‌نشده مسکن مهر نیز مشکلات حقوقی داشته یا با اعلام بانک مسکن به عنوان پروژه خودمالک تسهیلات دریافت کرده و از لیست واحد‌های مسکونی مهر، خارج شده‌اند.

محمودزاده با یادآوری این مطلب که واحدهای مسکونی مهر که بانک مسکن به عنوان خود مالک معرفی شناخته از تعداد باقیمانده واحد‌های مسکونی مهر خارج شده‌است، توضیح داد: در حدود ۱۵۰ هزار واحد مسکونی مهر وجود دارد که عملیات فیزیکی ساخت آن‌ها به پایان رسیده، اما به دلیل آنکه خدمات عمومی آن‌ها از جمله انشعابات و … باقیمانده است هنوز تحویل متقاضیان نشده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی تکمیل خدمات زیربنایی و روبنایی را به منظور تحویل زودتر واحد های مسکن مهر وظیفه سایر دستگاه‌ها دانست و اظهار امیدواری کرد این بخش نیز به زودی توسط سایر دستگاه‌ها تکمیل شود.

۲ دیدگاه

  1. ملکی

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ در ۷:۴۵ ب٫ظ

    عالی بود

    پاسخ

  2. روزبهانی

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ در ۸:۴۸ ق٫ظ

    متشکرم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…