مبلمان مناسب فضاهای کوچک

۵
5
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در این مطلب چند مدل جذاب و دیدنی از مبل‌های راحتی کوچک و شیکی را می‌بینیم که در عین سادگی زیبایی خیره کننده‌ای به فضا بخشیده‌اند.
مبل راحتی کوچک

مبل راحتی تاثیر شگرف و باورنکردنی در فضاسازی خانه دارد. به ویژه تفکیک فضاهای مختلف نشیمن با ناهارخوری، آشپزخانه و سایر اتاق‌ها. اما اگر فضای کافی در خانه نداشته باشیم چه؟ چه جور مبلمانی انتخاب کنیم؟ با چه رنگ‌ها و چه سبکی؟ در این مطلب مجله دلتا چند مدل زیبا از مبل راحتی کوچک را به شما معرفی می‌کند که حتی در اتاق خواب و یا اتاق کار هم جا می‌شوند.

مبل راحتی چرم مات

مدل اول، یک مبل راحتی زیبای مدرن است که فقط ۱۴۷ سانتی متر پهنا دارد. این مبل کوچک و ظریف با رنگ های خنثی زمینه و همچنین رنگ کوسن‌ها ترکیب فوق العاده شیکی را می سازند. روکش مات مبل و همچنین میز مدرن جلو مبلی با هم  دو سبک وینتیج (قدیمی) و مدرن را تلفیق کرده‌اند.

مبل ظریف و کوچک

مبل سوپر راحتی

این مدل مبل راحتی با ۱۱۷ سانتی‌متر پهنا و روکش پنبه‌ای و نرمی که دارد از همان ابتدای کار، راحتی و ظرافت خود را نمایان می‌کند. به‌ علاوه رنگ آبی کلاسیک مبل و همچنین کوسن‌های پراکنده شده در فضا، همگی با هم نشمین آرامش بخش و استثنایی را خلق می‌کنند.

مبل کوچک برای خانه کوچک

مبل پارچه‌ای نقلی

این مبل پارچه‌ای با ۱۷۷ سانتی متر پهنا، روی پایه‌های چوبی مخروطی‌اش در کنار دیگر اکسسوری‌های مدرن اتاق، زیبایی خاص و منحصر به فردی به نشیمن بخشیده است.

88 مبلمان مناسب فضاهای کوچک

مبل راحتی پایه بلند

سادگی و ظرافت در این مبل مخملی آبی رنگ با کوسن های استوانه‌ای موج می‌زند. با عرض ۱۸۵ سانتی متر، روی پایه‌های بلند چوبی‌اش معرف یک استایل خاص و شیک است که به زیبایی با طرح وسایل دیگر نشیمن، مثل میز گرد جلو مبلی و نقش روی فرش فانتزی ست شده‌ است.

مبل راحتی کم عرض

در این مطلب سعی کردیم با ۴ مدل مبل راحتی کوچک و به روز ایده‌های مناسبی را برای انتخاب یا خرید مبلمان در آپارتمان‌های کوچک به شما ارائه کنیم . نظرات خود را درباره مبل‌های راحتی کم جا با خوانندگان مجله دلتا در میان بگذارید.

پیشنهاد مطالعه:  برای اطلاع بیشتر درباره مبل‌های راحتی “مبل راحتی در اتاق نشیمن” را مطالعه کنید.

منبع: realhomes.com

۵ دیدگاه

  1. مسعود

    ۴ اسفند ۱۳۹۸ در ۷:۴۸ ب٫ظ

    ممنون

    پاسخ

  2. ناشناس

    ۲ اسفند ۱۳۹۸ در ۹:۵۷ ب٫ظ

  3. متین

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ در ۱۰:۲۸ ق٫ظ

  4. فتحی

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ در ۹:۲۶ ق٫ظ

  5. یوسفی

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ در ۸:۴۶ ق٫ظ

    عالی

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…