آژانس برتر املاک دلتا در فروردین ماه انتخاب شد

۰
2
زمان مطالعه: 5 دقیقه

در سومین روز اردیبهشت ماه و در روزی که بارش باران بهاری طراوت دیگری به تهران بخشیده بود. پرسنل آژانس املاک دلتا برترین های خود را در فروردین ماه ۹۷شناختند.

 به گزارش مجله دلتا، در ابتدای این جلسه که پس از ضیافت نهار در محل مجموعه خانه معلم برگزار شد، «محمد تقوی» مدیر آژانس املاک دلتا با اعلام انتخاب آژانس دلتا۵ به عنوان برترین  آژانس املاک دلتا گفت:«سال گذشته  کارکنان مسکن۵ توانستند ۹بار آژانس برتر شوند و پس از یک وقفه یک ماهه دوباره این عنوان را مال خود کردند. اول شدن های مکرر کار بسیار سختی است. من صمیمانه از آقایان کهنسال، سیار، نجفی و همه کارکنان آژانس دلتا۵ تشکر می کنم  که اولین ماه سال جدید را هم با اول شدن آغاز کردند.این باعث خوشحالی من شد. مطمئنم که با پشتکاری که در مدیران، همکاران و مشاوران آژانس۵ می بینم، امسال هم رتبه بالایی را به دست خواهند آورد».

املاک دلتا

 تقوی در ادامه افزود:« امیدوارم آژانس های دیگر هم با برنامه ریزی و تلاش بیشتر، در همین مسیر قدم بردارند. قبل از این که آقایان کهنسال و سیار، مدیریت معاملات مسکن۵ را به عهده  بگیرند، این آژانس در رتبه بندی ها اوضاع مطلوبی نداشت امّا همه ما در سال گذشته نتیجه برنامه ریزی خوب این دو همکار عزیز و همکاری پرسنل مجموعه با آنها را با ۹ بار اول شدن دیدیم. در فروردین ماه امسال هم توانستند با  اختلاف اول شوند.این، کار سختی بود و جای تحسین دارد».

او در ادامه گفت:«لازم می دانم به  آقای فاضلی مدیر مسکن ۲×۲ به خاطر درگذشت پدرشان تسلیت بگویم. با شناختی که از  آن مرحوم داشتم فرد بسیار شایسته ای بودند که ان شاالله غفران و رحمت الهی نیز شامل حالشان خواهد شد».

مدیر آژانس های دلتا همچنین گفت:«به آقای سیار تبریک ویژه ای می گویم که موفق شد در فروردین ماه، رتبه اول مدیر معاملات را کسب کند. نکته تعجب آور و تحسین برانگیز برای من این بود که آقای سیار توانست آقای کهنسال را هم که خیلی خوب کار کرده بود پشت سر بگذارد  و این نشان دهنده یک رقابت سازنده است که می تواند برای دلتا۵ رشد بیشتر را به ارمغان بیاورد».

آژانس املاک دلتا

در ادامه نفرات برتر  فروردین ماه به شرح زیر اعلام شدند:

برترین های آژانس املاک دلتا :

۱-   دلتا۵

 ۲-  آژانس ۸۵۰

 ۳-  مسکن ۲×۲

مدیران معاملات:

  1. سیار                     دلتا۵
  2. کهنسال                 دلتا۵
  3. سیاوش                آژانس ۸۵۰
  4. قربانی                  مسکن ۲×۲
  5. وثوقی
  6. ارجمندی

سرپرستان اول تا سوم آژانس املاک دلتا:

  •  مختاری             دلتا۵
  • جوزف               دلتا۵
  • فرهنگ               دلتا۵

 مشاوران اول تا سوم دلتا:

  •  خداوردیان        دلتا۵
  •  طلوعی             دلتا۵
  •  فرزین              آژانس ۸۵۰

سرپرستان اول تا سوم  دلتا۵:

  • مختاری
  • جوزف
  • فرهنگ

 مشاوران اول تا سوم دلتا ۵:

  • خداوردیان
  • طلوعی
  • کوین

پس از اهدای تقدیرنامه و جوایز به نفرات برتر، «کهنسال» مدیر معاملات دلتا۵ پشت تریبون آمد و ضمن  تشکر از آقای تقوی و قدردانی از همکارانش گفت:« یک مشاور املاک برای موفقیت  باید معیارهای مهمی را رعایت کند اما از نظر من دو پارامتر از بقیه موارد مهم تر است. عامل اول «روحیه کاری» است. کار ما نیاز به تمرکز بالایی دارد و برای حفظ این تمرکز باید روحیه خوبی داشته باشیم.  اگر فرد، با انرژی مثبت و روحیه تیمی در محل کار خود حاضر باشد، می تواند روی ظرایف کار خود تمرکز داشته باشد.گاهی اوقات برخی مشاوران با تجربه به خاطر اینکه در یک مقطع دو سه ماهه روحیه خوبی نداشته اند نتوانستند قراردادی داشته باشند و املاک دلتا هم ناگزیر از قطع همکاری با آنها شده است.

مدیر معاملات دلتا۵ در تکمیل این مطلب گفت:« همه افراد جامعه به شکل ها و سطوح مختلف مشکلاتی دارند اما در کار ما، فردی موفق است که هر روز و با شروع کار،  این مشکلات را دم در آژانس بگذارد و با کار مخلوط نکند».

کهنسال«کسب آگاهی»  را دومین  عامل موفقیت دانست و افزود:«موفق ترین افراد در دنیای تجارت  و صاحبان معتبرترین برندهای دنیا سعی می کنند همواره یاد بگیرند، کتاب بخوانند و از نظرات مشاوران متخصص بهره بگیرند. شما هم باید در هر درجه ای که هستید از یادگیری و آموزش غافل نشوید چرا که روش های فروش و ذائقه مشتریان عوض شده و همیشه باید به روز باشید».

دلتا5

 کهنسال در انتها گفت:«پیش از این در باره اهمیت فعال بودن آژانس در روز جمعه صحبت کرده ایم. آقای تقوی هم بارها حساسیت  روز جمعه را گوشزد کرده اند. البته پرسنل دلتا۵ حضور در روزهای تعطیل را به خوبی رعایت می کنند اما خواهش می کنم این آمدن فقط به منزله رفع تکلیف نباشد. چون می توانیم  بهترین بازدهی را در روز جمعه داشته باشیم.

علی سیار هم که رتبه اول مدیران معاملات را در فروردین ماه کسب کرده بود، پرهیز از حاشیه سازی را مهم ترین عامل موفقیت دلتا۵ دانست و گفت:« در این مدت سعی کردیم با کمک شما فضایی بدون حاشیه را در مجموعه داشته باشیم که اگر غیر از این بود اکنون در این جایگاه نبودیم. حاشیه ها مضرترین چیزی است که فضا را مسموم کرده و جلوی رشد ما را می گیرد. شما هم به عنوان مشاوران املاک دلتا، اگر مشکلی داشتید به شکلی منطقی با سرپرستان مطرح کنید. این که به دنبال خراب کردن کسی باشیم، دور از اخلاق است و پیامدش گریبانگیر خود آن فرد می شود».

 سیار در ادامه افزود:«یکی از اصول اساسی آژانس املاک دلتا، رعایت اخلاق است. این که مجموعه دلتا درباره همراهی متعاملین تا دفترخانه این اندازه  تأکید دارد به همین خاطر است. این خارج از کار و بحث معاملات است، چون قرارداد، منعقد شده و کمیسیون هم دریافت شده امّا اخلاق و تعهد کاری می گوید مشتری را همراهی کنیم. وقتی اسم آژانس املاک دلتا را یدک می کشیم باید به اصول اخلاقی پایند باشیم».

مهدی سیار

 در انتهای مراسم نیز از کارکنان فعال و موفق آژانس دلتا۵ با اهداء جوایزی از طرف آقایان تقوی و  کهنسال تقدیر به عمل آمد. حال باید ببینیم که آژانس۸۵۰ که در فروردین ماه رتبه دوم را کسب کرد و مسکن ۲×۲ در اردیبهشت ماه چگونه برای پس گرفتن کاپ آژانس برتر از دلتا ۵، تلاش خواهند کرد. برای روشن شدن این موضوع تا اوایل خرداد ماه صبر خواهیم کرد.

 

در هــمیـن ارتباط بـخـوانیـد:

۲×۲ اولین آژانس املاک دلتا در آخرین ماه سال۹۶

جشن آخر سال آژانس برتر با طعم «مسکن ۵»

وب سایت دلتا، تولدی تازه

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در همه عناوین

همچنین بخوانید

خانه‌های ارزان در کدام مناطق هستند؟

واحدهای مسکونی ارزان‌ و با قیمت کل کمتر از یک میلیارد تومان فقط در چند منطقه پایتخت قرار د…