آباژورهای رومیزی شیک

۳
13
زمان مطالعه: 2 دقیقه
حضور یک آباژور رومیزی زیبا و لوکس، گوشه پذیرایی هر خانه‌ امروزی لازم و ضروری می‌باشد.
آباژور رومیزی

گوشه پذیرایی هر خانه‌ی مدرن و امروزی یک  آباژور رومیزی به عنوان یک اکسسوری جذاب استفاده می‌شود. اما قبل از انتخاب و یا خرید آباژور به چند نکته باید توجه کرد. برای اطلاع از کاربرد آباژورهای رومیزی و انواع آن در این مطلب با مجله دلتا همراه باشید.

انتخاب آباژور رومیزی

شاید فکر کنید انتخاب آباژور کاملا سلیقه‌ای است البته نه اینکه اینطور نباشد؛ اما هرچقدر هم آباژور شما کلاسیک و زیبا به نظر برسد، در دکوراسیون مدرن جلوه بصری مناسبی ایجاد نمی‌کند. مجله دلتا به شما توصیه می کند که این اکسسوری زیبا را حتما با دکوراسیون منزل خود هماهنگ انتخاب کنید. کلاهک عنصر مهمی در آباژور تلقی می شود که از متریال هایی مثل فلز، شیشه، کاغذ، پارچه و… تهیه می شود. برای آباژورهای شیک، کلاهک‌های شیشه‌ای، کاغذی و یا فلزی توصیه می‌شود.

Untitled 5 آباژورهای رومیزی شیک

آباژور رومیزی در پذیرایی

آباژور رومیزی در فضای پذیرایی بنا به سایه‌های عمودی نوری که روی خطوط افقی مبلمان ایجاد می‌کند، فضای منحصر به فردی را خلق می‌کند. به این نکته توجه کنید؛ ارتفاع آباژور کنار مبلمان باید مساوی یا کمی بلند‌تر از دسته مبل انتخاب شود و سعی کنید آباژور را در گوشه‌های تاریک‌تر قرار دهید.

خرید آباژور رومیزی

هماهنگی و هارمونی

هنگام انتخاب یا خرید، دقت کنید آباژور با مبلمان، پرده‌ها، لوستر و سایر اکسسوری‌های مورد نظرتان متناسب باشد. در آباژورها نورپردازی‌ با توجه به شکل، رنگ، جنس، اندازه کلاهک و نوع لامپ به کار رفته داخل آن متفاوت است.

آباژور رومیزی فانتزی

در این مطلب سعی کردیم بطور مختصر نکات مهم درباره آباژور رومیزی مدرن برای پذیرایی را شرح دهیم. نظرات خود را با خوانندگان مجله دلتا در میان بگذارید.

پیشنهاد مطالعه: برای اطلاع درباره آباژورهای ایستاده “زیبایی دکوراسیون خانه با آباژور ایستاده” را مطالعه کنید.

۳ دیدگاه

  1. روزبهانی

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ در ۹:۳۴ ق٫ظ

    متشکرم

    پاسخ

  2. سعدی

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ در ۸:۲۶ ب٫ظ

  3. ذوالقدر

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ در ۸:۲۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…