وام مسکن برای زوج‌ها و مجردهای تهرانی چقدر هزینه دارد؟

۵
1
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
قیمت اوراق مسکن در دی‌‌ماه امسال در مقایسه با یک ماه گذشته کاهشی بوده و از ۴۶ هزار تومان به ۴۵ هزار و ۳۰۰ تومان رسیده است.
قیمت اوراق مسکن

با رسیدن قیمت اوراق مسکن به هر برگ ۴۵ هزار و ۳۰۰ تومان در دی‌ماه ۹۸، زوج‌های تهرانی برای تهیه وام ۲۴۰ میلیونی مسکن و جعاله باید ۲۱ میلیون و ۷۴۴ هزار تومان بپردازند. این درحالی است که این قیمت در کمتر از یک ماه گذشته ۲۲ میلیون و ۸۰ هزار تومان بوده است.

به گزارش مجله دلتا با احتساب ۴۵ هزار و ۳۰۰ تومان قیمت اوراق مسکن، زوج‌های تهرانی می‌توانند تا سقف ۲۴۰ میلیون تومان شامل ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن برای هر نفر و ۴۰ میلیون تومان وام جعاله دریافت کنند؛بنابراین زوج‌های ساکن تهران با خرید ۴۰۰ برگه تسهیلات مسکن به مبلغ ۱۸ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان به همراه ۸۰ برگه تسهیلات مسکن به مبلغ سه میلیون و ۶۲۴ هزار تومان برای ۴۰ میلیون تومان وام جعاله، در مجموع باید ۲۱ میلیون و ۷۴۴ هزار تومان پرداخت کنند.

همچنین مجردهای تهرانی می‌توانند تا ۱۴۰ میلیون تومان وام دریافت کنند که هزینه آن از ۱۲ میلیون و ۸۸۰ هزار تومان به ۱۲ میلیون و ۶۸۴ هزار تومان کاهش یافته و شامل ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن و ۴۰ میلیون تومان جعاله می‌شود؛ بنابراین مجردهای تهرانی با خرید ۲۰۰ برگه تسهیلات مسکن به مبلغ ۹ میلیون و ۶۰ هزار تومان و خرید ۸۰ ورق به مبلغ سه میلیون و ۶۲۴ هزار تومان برای ۴۰ میلیون تومان وام جعاله، در مجموع باید ۱۲ میلیون و ۶۸۴ هزار تومان بپردازند.

سقف این تسهیلات برای مراکز استان و شهرهای با جمعیت بیش از ۲۰۰ هزار نفر به ۸۰ میلیون تومان رسیده که برای آن باید ۱۶۰ برگه به مبلغ هفت میلیون و ۲۴۸ هزار تومان خریداری شود.

همچنین این وام برای سایر مناطق شهری نیز ۶۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است که باید برای آن ۱۲۰ برگه به مبلغ پنج میلیون و ۴۳۶ هزار تومان خریداری شود.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۳ اسفند ۱۳۹۸ در ۰:۰۳ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ در ۱:۲۴ ب٫ظ

  3. یوسفی

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ در ۹:۰۹ ق٫ظ

  4. روزبهانی

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ در ۸:۵۱ ق٫ظ

    عالی

    پاسخ

  5. جعفری

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ در ۷:۵۰ ق٫ظ

    سپاس از مطالب مفید سایت

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…