آشپزخانه خود را زیباتر کنید

۷
4
زمان مطالعه: 3 دقیقه
با نزدیک شدن به فصل بهار، بوی تازگی و تغییر به مشام می‌رسد و بسیاری از شما به‌ ویژه خانم‌های خانه‌دار، مایل به تغییر و تحول در دکوراسیون آشپزخانه‌ خود هستید.
تغییر دکوراسیون آشپزخانه

در این مطلب، با ایده هایی جذاب و مدرن برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه آشنا می شوید. با مجله دلتا همراه باشید تا دکوراسیون آشپزخانه‌ خود را به سادگی نو کنید.

چرا تغییر دکوراسیون؟

بدون شک تغییر دکوراسیون آشپزخانه، یکی از مسائل مورد توجه کدبانوی خانه است؛ چرا که آن‌ها بیشتر وقت خود را در آشپزخانه سپری می‌کنند. به‌ همین منظور یک دیزاین کاربردی و در عین حال به روز و شیک، به راحتی می تواند روی سلامت و بهداشت کل افراد خانواده شما تاثیرگذار باشد.

آشپزخانه 2020

تغییر دکوراسیون آشپزخانه‌های بزرگ

آشپزخانه‌های بزرگ، دست کدبانوهای خانه را حسابی باز می گذارد. با وجود وسایل زیاد آشپزخانه، چیدمان بسیار راحت تر از وقتی می‌شود که آشپزخانه کوچک است. مجله دلتا به شما توصیه می کند، اگر آشپزخانه‌تان‌ از چیدمان مناسبی برخوردار است و نمی‌خواهید برای سال جدید هزینه‌های زیادی را جهت تغییر دکوراسیون آشپزخانه متحمل شوید، به راحتی می‌توانید وسایل جزیی را با استفاده از رنگ‌های ترند و منتخب سال ۲۰۲۰ به آشپزخانه خود اضافه کنید.

چیدمان جدید آشپزخانه

از ایده های کم‌هزینه و مثبت برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه، استفاده از گل و گیاهان طبیعی در گلدان‌هایی با رنگ‌های  سال ۲۰۲۰ است.

تغییر دکوراسیون آشپزخانه با کمترین هزینه

واگر از لحاظ مالی مشکلی ندارید و می خواهید دیزاینی تازه را شروع کنید؛ ابتدا بهتر است طرح و رنگ کابینت‌ها، کاشی‌ها و سرامیک خود را انتخاب کرده که برای فضاهای بزرگتر، می‌توان کابینت‌های زیادی را روی دیوار نصب کنید تا فضای مناسب‌تری برای چیدن وسایل آشپزخانه‌تان به‌ویژه وسایل برقی ایجاد شود. این را هم بدانید که در دکوراسیون آشپزخانه‌های بزرگ در سال ۲۰۲۰، هیچ محدودیتی در انتخاب رنگ نخواهید داشت. در عکس زیر یک ترکیب رنگی جدید ۲۰۲۰ پیشنهاد شده است.

تغییر دکوراسیون منزل

تغییر دکوراسیون آشپزخانه‌های کوچک

بیشتر کدبانوهای خانه فکر می‌کنند دیزاین آشپزخانه‌های کوچک سخت و دشوار است. باور کنید به راحتی می‌توان با استفاده از لوازم جانبی مثل قفسه‌های دیواری، چارپایه، لوستر، شیشه هایی برای مواد مصرفی و پارچه‌هایی با رنگ‌های زیبا به آشپزخانه کوچکتان روح تازه‌ای ببخشید.

دیزاین آشپزخانه کوچکبرای ذخیره بهتر فضا از پیشخوان و یا میزهای غذاخوری تاشو، می‌توان به‌عنوان میز ناهار خوری استفاده کرد.Untitled 2fg آشپزخانه خود را زیباتر کنید

در این مطلب، سعی کردیم ایده‌های ساده را با مدل‌ها و رنگ‌های جدید و به روز تلفیق کنیم تا برای کدبانوی خانه تازه و جذاب باشد. ایده های ناب خود را حتما با خوانندگان مجله دلتا در میان بگذارید.

پیشنهاد مطالعه: برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دکوراسیون آشپزخانه “ ۶ توصیه کاربردی برای دکوراسیون آشپزخانه‌ اپن” را بخوانید.

۷ دیدگاه

  1. مسعود

    ۸ اسفند ۱۳۹۸ در ۱:۰۸ ب٫ظ

    ممنون

    پاسخ

  2. علی

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ در ۲:۴۷ ب٫ظ

    چه عالی

    پاسخ

    • مهشاد ثقفی

      ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ در ۸:۳۱ ب٫ظ

      ممنون از شما

      پاسخ

  3. سعدی

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ در ۸:۲۹ ب٫ظ

  4. یوسفی

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ در ۹:۰۵ ق٫ظ

  5. یوسفی

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ در ۹:۰۵ ق٫ظ

  6. سارا

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ در ۱۰:۲۳ ب٫ظ

    چه آشپزخونه های جذابی **

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…