خرید ویلا در شمال ؛سرزمین سبز و رویایی

۷
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
استان مازندران موقعیت های خوبی را برای خرید ویلا در شمال فراهم کرده است.
خرید ویلا شمال

وسوسه خرید ویلا ، شمال را به منطقه‎ای جذاب برای همه ایرانیان تبدیل کرده است. شما هم می‎توانید این وسوسه و آرزو را با خرید  از  املاک دلتـا به حقیقتی شیرین مبدل کنید.

 با نزدیک شدن به فصل تعطیلات و خودنمایی تمام و کمال فصل بهار، وسوسه‎ی خرید ویلا دو چندان خواهد شد. مناطق شمالی کشور از گرگان گرفته تا آستارا همواره مقصدی خاطره انگیز برای گذراندن تعطیلات و سفرهای کوتاه مدت و بلند مدت ایرانیان بوده است. برای کسانی که دوست دارند از مواهب طبیعی همچون دشت، جنگل، دریا و کوه به شکلی همزمان و نزدیک به هم بهره ببرند، سفر به استان‎های گلستان، مازندران و گیلان تجربه‎ای فراموش نشدنی خواهد بود.

 ایران را سرزمین چهار فصل و هزار رنگ می‎نامند و در این میان شمال ایران به خاطر به هم پیوستن کوه، دریا و جنگل ترکیبی متنوع از زیبایی‎های طبیعت را در خود جا داده است. از سویی عوامل دیگری همچون آب و هوای معتدل، وجود امکانات مناسب جاده‎ای، نزدیکی شهرها به یکدیگر، فرهنگ و آداب و رسوم غنی ساکنان این مناطق، صنایع دستی و غذاهای محلی فوق العاده باعث شده تا هر نقطه از خاک زرخیز کناره‎های دریای کاسپین و دامنه‎های شمالی البرز یک «بهشت کوچک» باشد.

خرید ویلا در شمال

 طبیعت زیبای استان مازندران در هر فصلی از سال زیبایی‎های خاص خود را دارد، اما بهار فصل دیگری است و حکایتی دیگر. پیاده روی در دل جنگل‎های انبوه و باران زده، هوایی معتدل با رگبارهای گاه و بیگاه، دریایی که گاه آرام و چشم نواز است و گاه مواج و خشمگین و سبزی دل انگیز درختان و گل‎هایی که از ستیغ کوه تا کنار جاده را پوشانده‎اند، این زیبایی را دو چندان می‎کند.

اما شیرینی این تجربه زمانی بیشتری می‎شود که با داشتن ویلا در شمال از لحاظ اسکان در مکانی با امکانات مناسب، آسوده خاطر باشیم. این موضوع به ویژه درباره‎ی کسانی که در تعطیلات آخر هفته و مناسبتی قصد سفر به استان‎های شمالی را دارند، بیشتر به چشم می‎آید. در این میان اگر این سفرها همراه با خانواده و یا با تعداد زیادی از دوستان و آشنایان باشد، با خرید ویلا در شمال به مقصدی همیشگی  و در عین حال شاد و دلپذیر تبدیل خواهد شد.

 به جرات می‎توان گفت که در سال‎های اخیر احداث و خرید ویلا، شمال را به بهشت ویلاسازان بدل کرده است.اما شناخت مکان‎های مناسب، نوع سازه و معماری، نزدیکی به دیدنی‎های طبیعی، دسترسی ویلا به امکانات مورد نیاز، امنیت و وضعیت فرهنگی منطقه و… عوامل مهمی است که می‎بایست در فرایند خرید ویلا در شمال آنها را مورد توجه قرار داد.

ویلای ارزان در شمال

 

 برای بسیاری از مردم خرید ویلای ارزان در شمال آرزویی دست نیافتنی به نظر می‎رسد. آنها این امتیاز را ویژه‎ی اقشار خاصی از جامعه می‎پندارند و با پذیرفتن این موضوع، تلاش چندانی برای تغییر وضعیت خود ندارند. شاید بسیاری از شما هم این امکان را نه گزینه‎ای در دسترس، که آرزویی محال و نزدیک به غیر ممکن بپندارید. اما اگر از گزینه‎های مناسب ویلای فروشی در شمال آگاه باشید، می‎توانید با قیمتی مناسب، داشتن ویلا در شمال را با همه مزیت‎هایش تجربه کنید.

رهایی از هیاهوی شهر و استراحت در محیطی آرام و دور از آلودگی در کنار خانواده و دوستان آرامشی را برای شما به ارمغان می‎آورد که قابل وصف نیست. آرامش مهم‎ترین عنصری است که با خرید ویلا، شمال را به خاطره‎ای فراموش نشدنی برای افراد و خانواده‎ها تبدیل می‎کند.

 اگر شما هم برای داشتن تعطیلاتی شاد و توام با آرامش، سفر به استان‎های زیبای شمالی را انتخاب کرده و قصد دارید با خرید ویلا شمال را مقصد همیشگی سفرهای کوتاه مدت خود قرار دهید، با وب سایت ملـکی دلـتا همراه باشید. نگاهی به این سازه‎های زیبا و امکانات پرشمار آن، به شما در خرید ویلای ارزان در شمال، آن هم با کیفیتی قابل دفاع، کمک خواهد کرد.

برخی از موقعیت های خرید ویلا در استان مازندران:

1 99 خرید ویلا در شمال ؛سرزمین سبز و رویاییسارى، جاده دریا، کیلومتر ۴
مساحت بنا: ۳۰۰ متر مساحت زمین: ۳۰۰ متر۳ اتاقنوسازمشاهده جزئیات ملک
2 95 خرید ویلا در شمال ؛سرزمین سبز و رویاییساری، نور ، چمستان
مساحت بنا: ۱۳۵ متر مساحت زمین: ۲۳۰ متر۳ اتاقنوسازمشاهده جزئیات ملک

۷ دیدگاه

  1. ضامنی

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ در ۹:۵۴ ق٫ظ

    خیلی عالیی

    پاسخ

  2. مهدی فراهانی

    ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ در ۳:۱۳ ق٫ظ

    مفید بود

    پاسخ

    • پیروی

      ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ در ۴:۴۷ ب٫ظ

      زنده باشید.

      پاسخ

  3. علي حنيفه پور

    ۹ خرداد ۱۳۹۸ در ۱۱:۰۴ ق٫ظ

    مطلب مفید و جالبی بود؛ ممنونم

    پاسخ

    • پیروی

      ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ در ۴:۴۸ ب٫ظ

      سپاسگزارم.

      پاسخ

  4. الهی

    ۹ خرداد ۱۳۹۸ در ۱۰:۵۳ ق٫ظ

    متاسفانه تولید ساختمان ارزان قیمت برای فروش راحت تر منجر به ساخت ویلاهایی بی کیفیت توسط سودجویان شده که منجر به ضرر مشتری در طی زمان میشود.

    پاسخ

    • پیروی

      ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ در ۴:۴۹ ب٫ظ

      بله درست میفرمایید. برای جلوگیری از این نوع آسیب ها باید قانون های محکم تری تدوین بشه.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…