طراحی سبز در دکوراسیون داخلی ؛خلاقیتی نو در عرصه معماری

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
طراحی سبز یکی از روشهای نوین حوزه معماری داخلی است که در برخی کشورها اجرایی شده است.
طراحی سبز

طراحی سبز در دکوراسیون داخلی خلاقانه همواره یکی از دغدغه های مهم طراحان بوده است. این قشر از هنرمندان تلاش می کنند برای خلق بهترین آثار ازجدیدترین متدهای روز دنیا آگاهی پیدا کرده و با الهام از این فنون ویژه آثار فاخری را بیافرینند.

 به گزارش مجله دلتا، یک گروه طراح دکوراسیون داخلی روسیه توانسته است یکی از برترین پروژه های طراحی‌ داخلی خود را با عنوان «طراحی سبز» در دکوراسیون داخلی یک واحد اداری در شهر مسکو به نمایش بگذارد.

طراحی سبز

بسیاری از متخصصان حرفه ای طراحی دکوراسیون داخلی که از نزدیک از این پروژه دیدن کرده اند این طراحی را بسیار جذاب و موفق دانسته و نظرشان به آن جلب شده است.

پروژه طراحی سبز در فضایی به مساحت ۱۲ هزار و ۱۰۰ متر مربع به اجرا درآمده است. این پروژه در هر بخش خود طراحی سبز را با استفاده از انواع پنل‌های گیاهی بسیاز زیبا در دیوار و دکور داخلی ساختمان به خوبی نشان داده است.

طراحی داخلی

این دیوارهای گیاهی با تلفیق پنل‌های چوبی و گیاهی طراحی شده‌اند که تعدادی ازاین گیاهان، طبیعی و بخش عمده آن‌ها مصنوعی هستند. البته  گیاهان مصنوعی نیز با ترکیبات درون خود از خاصیت رشد طبیعی بهره مندند و در جذب گازهای سمی و انتقال گازهای پاک و طبیعی بسیار تاثیر گذار خواهند بود.

طراحی فضای داخلی

همچنین پنل‌های چوبی دیواری نصب شده در این واحدهای اداری از ورقه پلاستیک مواد بازیافتی ساخته شده است که این ورقه ها می‌توانند درحفظ هوای داخلی سالن و تهویه مناسب آن نقشی بسیار سازنده ای را ایفا کنند.

 دکوراسیون داخلی

تمام این دکورها و دیوارهای گیاهی ، چوبی در طرح‌های شیب‌دار، مورب و چرخشی متفاوت طراحی شده و به نمایش درآمده‌اند.

در همین ارتباط بخوانید:

فلاورباکس، باغ کوچک با چشم انداز زیبا

برای دیدن مطالب بیشتر در مورد معماری های خاص ، دکوراسیون داخلی و محوطه سازی از مجله دلتا دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…