چگونه موهای خود را با اتو فر کنیم؟

۴
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
فر کردن مو یکی از جذاب‌ترین کارهایی است که افراد برای آرایش موی خود انجام می‌دهند. در ادامه روش این کار را به شما آموزش می‌دهیم.
فرکردن مو با اتو

خانم‌ها برای فر کردن مو می‌توانند از روش‌های گوناگونی استفاده کنند. یکی از آسان‌ترین روش‌ها، تکنیک فرکردن مو با اتو مو است که شما با اندکی تمرین می‌توانید به زیبایی هرچه تمام‌تر مو‌های خود را حالت دهید. همراه مجله اینترنتی دلتا باشید.

فرکردن مو با اتو

فر کردن مو با اتو مو یک روش معمول برای ایجاد فرم و حجم در موها است. در زیر توضیحاتی راجع به فر کردن مو با استفاده از اتو مو آورده شده است:

  • آماده‌سازی برای فرکردن مو با اتو: قبل از شروع فر کردن مو با اتو، مطمئن شوید که موها کاملاً خشک هستند و از محصولاتی مانند ژل یا اسپری روی آن استفاده نشده است. همچنین می‌توانید از یک محصول حفاظتی مانند اسپری حرارتی استفاده کنید تا موهایتان از آسیب حرارتی محفوظ بماند.
  • تنظیم دمای اتو: اتو مو تنظیمات دما دارد. از طریق دستورالعمل هر مدل، دمای مناسب برای نوع مو را تنظیم کنید. به‌طورکلی، موهای نازک و آسیب‌پذیر نیاز به دمای پایین‌تری دارند تا از آسیب حرارتی جلوگیری کنید. چنانچه موی شما بسیار ضخیم و زبر است اتو باید زیاد داغ شود؛ یعنی حداقل ۴۰۰ درجه فارنهایت و یا ۲۰۰ درجه سانتی‌گراد. دنبال یک اتوی صاف با لبه‌های گرد باشید که از غیرطبیعی شدن مو جلوگیری کند.
  • یک ژل سبک به موهای خود بزنید. برای فرکردن مو با اتو باعث می‌شود یک محافظ حرارتی برای جلوگیری از آسیب روی ساقه مو ایجاد شود. اگر به محصولات طبیعی علاقه دارید، می‌توانید از روغن بادام شیرین به عنوان یک محافظ استفاه کنید.

فرکردن مو

  • حدود ۲ تا ۵ سانتی‌متر از مو را تا نیمه به صورت رشته‌ای گیره بزنید تا بتوانید به راحتی از اتو استفاده کنید و اتو را در جهتی که می‌خواهید حلقه‌های فر ایجاد شود، بچرخانید.
  • اتوی مو را به آرامی میان دسته‌های مو بکشید، در حالی که فرم منحنی حلقه‌های مو حفظ بشود.
  • روی بخش‌های کوچکی از مو این مراحل را تکرار کنید تا تمام موهای سر فر شود. نگران نباشید، هرچه بیش‌تر این کار را انجام دهید، سریع‌تر به هدف خود خواهید رسید.
  • بعد از فر کردن مو با اتو باید مو‌ی فر شده را اسپری کنید تا مدت طولانی‌تری به همین حالت باقی بماند. از اسپری‌هایی که در هوا پخش می‌شوند استفاده کنید تا از مرطوب شدن بیش از حد مو و رشد قارچ‌های پوستی جلوگیری شود؛ همچنین در نظر داشته باشید که از لایه‌های زیرین شروع به اسپری کردن کنید.

مو

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با یکی از روغن‌های مناسب مو جلوگیری از جوش صورت در خانه را مطالعه کنید.

۴ دیدگاه

  1. مسعود

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ در ۱۱:۰۱ ب٫ظ

    ممنون

    پاسخ

  2. ملکی

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ در ۴:۳۹ ب٫ظ

    ممنون

    پاسخ

  3. یوسفی

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ در ۹:۱۱ ق٫ظ

    • ناشناس

      ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ در ۹:۳۹ ب٫ظ

      بسیارخوب ۴ ن

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…