مزایا و معایب ژلیش ناخن

۹
3
زمان مطالعه: 2 دقیقه
ژلیش ناخن یکی از روش‌های لاک زدن است که دوام بیش‌تری نسبت به لاک معمولی دارد. در ادامه به مزایا و معایب آن به طور مختصر اشاره خواهیم کرد.
ژلیش ناخن

ژلیش ناخن یکی از انواع لاک ناخن است که بعد از کاشت ناخن روی آن زده می‌شود و برای مدت طولانی‌تری نسبت به لاک معمولی روی ناخن می‌ماند. در مراحل ژلیش از دستگاه‌های LED و UV استفاده می‌شود. در ادامه این مطلب مجله دلتا، مدل‌های مختلف آن را خواهید دید.

ژلیش ناخن چیست؟

می‌توان گفت این تکنیک یکی از جدیدترین روش‌های لاک زدن و طراحی ناخن است. در تکنیک ژلیش، از انواع رنگ‌های مختلف استفاده و این موضوع سبب ایجاد ظاهری زیبا روی ناخن می‌شود. به کار بردن این تکنیک، تغییری در ساختار ناخن و اندازه آن ایجاد نمی‌کند. ژلیش، ماده‌ای ژله‌ای و رقیق است که برای خشک کردن آن باید دست را برای ۱ تا ۳ دقیقه داخل دستگاه UV گذاشت؛ به همین دلیل بدون نگرانی از باقی ماندن آثار فرچه لاک، می‌توان سطح ناخن را پوشش داد.

لاک ژلی

تفاوت لاک معمولی با لاک ژلیش

بزرگ‌ترین تفاوت‌ لاک ژلیش با لاک معمولی آن است که حتما باید داخل دستگاه‌های مخصوص خشک تا از حالت مایع به جامد تبدیل شود. در مرحله آخر با براق‌کننده‌های مخصوص ناخن لایه نازکی روی ژلیش زده می‌شود تا سطحی کاملا براق ایجاد شود. لایه آخر به “تاپ کوت” شناخته می‌شود و آن را نیز، برای سفت شدن، باید زیر لامپ مخصوص قرار داد.

لاک ژلیش آمبره

مزایای ژلیش

از مزایای ژلیش نسبت به لاک معمولی می‌توان به حفظ شفافیت و مقاومت در برابر ضربه، دما و سایر تغییرات اشاره کرد. این روش، به طور میانگین برای مدت یک تا سه هفته روی ناخن می‌ماند که این میزان با توجه به مقدار رشد ناخن و مواد به کار رفته متفاوت است. ژلیش ناخن کمک می‌کند دستان شما برای همیشه ظاهری جذاب و شیک داشته باشد؛ همچنین به زمان زیاد برای خشک شدن نیاز ندارد و به سرعت روی ناخن ثابت می‌شود. در صورت تمایل می‌توانید طراحی‌های مختلف روی ناخن داشته باشید و با ژلیش روی آن را بپوشانید، تا علاوه بر افزایش دوام لاک، جلوه‌ای براق به ناخن‌ها ببخشید.

ژلیش

معایب ژلیش ناخن

برای حفظ زیبایی ژلیش، لازم است با رشد ناخن، قسمت‌های پایین و رشد یافته را حتما توسط یک فرد متخصص ترمیم کنید. لاک ژلی با استون و لاک پاک‌کن پاک نمی‌شود و تا زمانی که برای رفع آن به سالن زیبایی مراجعه نکنید، نمی‌توانید از یک طرح و رنگ دیگر روی ناخن خود استفاده کنید.

۹ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ در ۱۰:۴۲ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ در ۴:۰۸ ب٫ظ

    چه نکات خوبی

    پاسخ

    • سارا امیرانی

      ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۵:۰۰ ب٫ظ

      سپاس از همراهی شما

      پاسخ

  3. مسعود

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ در ۱۰:۵۷ ب٫ظ

    مرسی

    پاسخ

  4. ناشناس

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ در ۱۱:۵۷ ق٫ظ

  5. بزرگی

    ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ در ۹:۵۹ ق٫ظ

    مناسب برای خانومها

    پاسخ

  6. متین

    ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ در ۹:۴۵ ق٫ظ

  7. صلابت

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ در ۸:۲۵ ب٫ظ

  8. ملکی

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ در ۲:۰۹ ب٫ظ

    ممنون

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…