ترکیب رنگ مو بدون دکلره برای موهای سفید

0
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در این مطلب به شما نحوه ترکیب چند رنگ مختلف را برای به دست آوردن رنگ دودی - زیتونی آموزش خواهیم داد، تا بدون استفاده از مواد دکلره بتوانید موی سفید را رنگ کنید.
ترکیب رنگ مو

برای بسیاری از افراد سوال است که چگونه می توانند ترکیب رنگ مو بدون دکلره برای موهای خود دست کنند در این مطلب به برسی ترفندهای آن می پردازیم. با افزایش سن، در طول زمان رنگدانه‌های موجود در فولیکول مو ( عامل تولید مو) از بین می‌رود و این موضوع سبب سفید شدن مو می‌شود. انتخاب رنگ موی مناسب برای موهای سفید دشوار است؛ زیرا معمولا مو به خوبی رنگ نمی‌گیرد. در این مطلب دلتامگ، یک ترکیب رنگ مو بدون دکلره برای موهای سفید را به شما آموزش خواهیم داد.

رنگ موی دودی مایل به زیتونی

یکی از مزایای داشتن موهای سفید، امکان رنگ کردن مو بدون استفاده از مواد دکلره است؛ زیرا مو پایه روشنی دارد. فراموش نکنید به دلیل از دست رفتن رنگ‌دانه‌های مو، نمی‌توانید تمام رنگ‌ها را بدون دکلره به کار ببرید. پیشنهاد ما ترکیب رنگ موی دودی مایل به زیتونی بدون نیاز به دکلره برای موهای سفید است. در ادامه می‌توانید نحوه ترکیب آن را بخوانید.

نحوه ترکیب رنگ مو

با توجه به بلندی موی خود، میزان مناسبی از رنگ C4 (قهوه‌ای دودی روشن) را با یک سوم همین مقدار از M5 (بلوند زیتونی تیره) و A6 (بلوند خاکستری تیره) ترکیب و دو برابر میزان رنگ، اکسیدان 6 اضافه کنید؛ سپس برای جلوگیری از قرمز شدن مو، 2 سانتی‌متر واریاسیون سبز به این ترکیب بیفزایید. به هیچ وجه به این مواد آب اضافه نکنید.

مطلب پیشنهادی:  تفاوت آمبره و بالیاژ کردن مو چیست؟

رنگ موی دودی

روش رنگ کردن مو

مو را قبل از رنگ کردن به خوبی شست‌وشو دهید تا چربی اضافی آن گرفته شود و منافذ روی ساقه مو به طور کامل تمیز شده باشد. از پشت سر و روی ساقه‌های مو، شروع به رنگ کردن آن کنید و  مطمئن شوید تمام بخش سر به مواد آغشته شود. در مرحله آخر رنگ را روی ریشه مو بزنید، کلاه مخصوص رنگ مو را بر سر بگذارید و با حوله گرم روی آن را بپوشانید. بعد از گذشت 15 تا 30 دقیقه، بخشی از ساقه مو را از آن خارج کنید و ببینید که آیا رنگ گرفته است یا خیر. در صورت نیاز، 30 تا 40 دقیقه دیگر صبر کنید و بعد موهای خود را شست‌وشو دهید.

اگر موی سر کاملا سفید نباشد و تارهای رنگی نیز لابه‌لای ساقه‌های مو وجود داشته باشد، این روش سبب ایجاد سایه و درجه رنگ مختلف می‌شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

تقویت مو با این ماسک‌های بی‌نظیر و خانگی

به یاد داشته باشید که حنا خواص بی‌نظیری برای پوست و مو دارد که شما می‌توانید به راحتی با ا…