کرم پودر دائم چیست؟

۵
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کرم پودر دائم، سبب داشتن پوستی شفاف و بدون نقص می‌شود. در ادامه درباره معایب و مزایای آن بخوانید.
کرم پودر دائم

کرم پودر دائمی

استفاده از کرم پودر روی پوست سبب می‌شود پوستی یکدست، بدون لک و آرایشی جذاب داشته باشید. ممکن است روزانه زمان زیادی را صرف زدن کرم پودر، تجدید کردن آن و شستشوی صورت کنید؛ اما با داشتن کرم پودر دائم (مزووایت)، پوست صورت شما همیشه جلوه‌ای صاف و زیبا خواهد داشت. در این مطلب مجله دلتا، درباره آن توضیح خواهیم داد.

با کمک سوزن‌های نانو (بسیار ریز) و به روش میکرونیدلینگ، رنگدانه را بدون درد، به پوست تزریق می‌کنند. میکرونیدلینگ روشی برای تحریک فرآیند کلاژن سازی پوست است که با استفاده از سوزن‌های بسیار ریز انجام می‌شود. از آنجا که این کار روی لایه‌های سطحی صورت انجام می‌شود و وارد عمق پوست نمی‌شود، پوست صورت سالم می‌ماند. این روش را علاوه بر صورت، روی سایر بخش‌های پوست، از جمله آرنج و زانو نیز می‌توان به کار برد.

معایب کرم پودر دائم

مزایای کرم پودر دائم

تزریق کرم پودر دائم به پوست، باعث می‌شود صورتی شفاف و یکدست داشته باشید؛ همچنین سیاهی دور چشم، لک‌های پوست و کک و مک را محو می‌کند. این تکنیک، سبب کنترل رادیکال‌های آزاد سطح پوست شده و احتمال بروز آکنه و جوش‌های سرسیاه را کاهش می‌دهد. از دیگر مزایای به کار بردن کرم پودر دائم، سازگاری آن با انواع پوست‌های مختلف است. در این تکنیک، بر خلاف استفاده از کرم پودر، منافذ پوست بسته نمی‌شود و اجازه تنفس به آن داده می‌شود. تزریق کرم پودر دائم، با کاهش میزان ملاتونین باعث کاهش چین و چروک پوست خواهد شد.

معایب کرم پودر دائم

از معایب میکرونیدلینگ می‌توان به افزایش احتمال ایجاد التهاب و حساسیت اشاره کرد؛ زیرا رنگدانه‌ها حاوی سرب، جیوه، زینک و سایر فلزات سنگین است که در صورت افزایش مقدار آن، باعث بروز بیماری می‌شود. این کار هر ۶ ماه یک بار باید تمدید شود و نیاز به فرد متخصص و مراقبت‌های ویژه دارد.

توصیه می‌شود پیش از انجام میکرونیدلینگ، حتما با پزشک متخصص مشورت و از نداشتن حساسیت و بیماری‌های پوست اطمینان حاصل کنید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۷ مهر ۱۴۰۱ در ۹:۲۳ ق٫ظ

  2. مسعود

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ در ۴:۵۰ ب٫ظ

    ممنون

    پاسخ

  3. فتحی

    ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ در ۱۲:۱۸ ب٫ظ

  4. سعدی

    ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ در ۶:۴۸ ب٫ظ

  5. یوسفی

    ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ در ۶:۴۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…