آرایش چشم با سایه اکلیلی

۳
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
سایه چشم اکلیلی جلوه‌ای براق و جذاب دارد. در ادامه چند مدل آرایش چشم اکلیلی را خواهیم دید.
سایه چشم اکلیلی

سایه چشم اکلیلی

سایه چشم اکلیلی با انعکاس نور و ایجاد جلوه‌ای براق روی چشم‌ها، درخشش جذابی به چهره می‌بخشد. در این مطلب مجله دلتا، چند مدل آرایش چشم با استفاده از این سایه‌های جذاب را خواهیم دید.

سایه دودی

آرایش چشم براق با استفاده از سایه چشم اکلیلی، مناسب جشن‌های مختلف از جمله عروسی، تولد و مراسم‌های رسمی است. شما می‌توانید طیف‌های رنگی مختلف را با هم ترکیب و با کمک خط چشم، آرایش را تکمیل کنید.

روی پلک و زیر چشم را  سایه‌هایی به رنگ تیره و خنثی بکشید؛ سپس قسمت میانی پلک را با یک سایه اکلیلی و براق مانند طلایی برجسته کنید. این مدل برای افرادی که چشم‌های گرد و ریزی دارند مناسب است.

سایه چشم اکلیلی

ترکیب سایه اکلیلی و خط چشم

با کشیدن یک خط چشم نازک روی پلک و امتداد آن تا گوشه بیرونی چشم، می‌توانید به چشم‌های خود حالت داده و آن را کشیده‌تر نشان دهید. در نظر داشته باشید که اول سایه بزنید، بعد خط چشم را روی آن بکشید.

خط چشم باعث می‌شود چشم‌ها کوچک‌تر به نظر برسد؛ بنابراین اگر می‌خواهید چشمانی درشت داشته باشید، از کشیدن خط چشم صرف نظر و با مداد سفید داخل پلک پایینی چشم را سفید کنید و آن را درشت‌تر جلوه دهید.

سایه چشم صورتی

رنگ سایه چشم

با انتخاب رنگ مناسب، تناسب و هماهنگی در آرایش صورت ایجاد می شود. توصیه می‌کنیم با توجه به رنگ پوست خود، سایه اکلیلی مورد نظر را به کار ببرید. رنگ‌های مسی، زرشکی، بژ، نارنجی و قهوه‌ای برای افرادی با پوست تیره مناسب است. رنگ‌های طلایی، نقره‌ای، سورمه‌ای، صورتی و سبز روی پوست روشن جلوه جذابی ایجاد می‌کند. می‌توانید سایه اکلیلی را با سایه‌های ساده نیز ترکیب کنید. رنگ‌های روشن را در گوشه داخلی و سایه‌های تیره‌تر را در گوشه بیرونی پلک چشم بزنید تا، جلوه‌ای برجسته به چشم‌ها ببخشید.

در آخر باید اشاره کنیم که استفاده از ریمل مژه و آرایش ابرو را نباید فراموش کنید.

۳ دیدگاه

  1. فتحی

    ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ در ۱۱:۰۵ ق٫ظ

  2. ثامن

    ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ در ۱۰:۲۵ ق٫ظ

  3. سعدی

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ در ۳:۰۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…