خرید آپارتمان در بلوار فردوس

۳
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
بلوار فردوس محله‌ای در غرب تهران است که به خاطر برخورداری از امکانات متنوع نظیر رستوران، کافی‌شاپ و فروشگاه و همچنین بافت نوساز محبوبیت بالایی نزد خریداران خانه دارد.
خرید آپارتمان در بلوار فردوس

بلوار فردوس از محله‌های غرب تهران است که در منطقه ۵ شهرداری تهران قرار دارد. این بلوار تا پیش از افتتاح بزرگراه ستاری محله‌ای یکپارچه بود و بعد از احداث بزرگراه به دو قسمت بلوار فردوس غرب و بلوار فردوس شرق تقسیم‌بندی شد. به طور کلی دسترسی این بلوار به امکانات متنوع و همچنین برخورداری از بافت نوساز، این محله را به یکی از محدوده‌های پرتقاضا برای سکونت در تهران تبدیل کرده است. ناگفته نماند دو قسمت غرب و شرق این بلوار از نظر حجم ترافیک، تعداد فروشگاه و رستوران، جمعیت و میزان دسترسی تفاوت‌هایی دارند. مجله دلتا این بار در محله‌گردی خود به سراغ بلوار فردوس رفته است. پیش از اقدام برای رهن و اجاره یا خرید آپارتمان در بلوار فردوس با ما همراه باشید.

بلوار فردوس غرب

بلوار فردوس غرب از شمال با بزرگراه علامه جعفری، از جنوب با بزرگراه تهران-کرج، از شرق با بزرگراه شهید ستاری و از غرب با بزرگراه شهید باکری همسایه است. بلوار فردوس غرب در مقایسه با محله بلوار فردوس شرق محله آرام‌تری است و ترافیک کمتری دارد.

بلوار فردوس شرق

بلوار فردوس شرق از شمال با بلوار آیت‌الله کاشانی­­، از جنوب با بزرگراه تهران-کرج، از غرب با بزرگراه شهید ستاری و از شرق با بزرگراه جناح همسایه است. شهرت این محله را می‌توان در دسترسی آسان آن به وسایل حمل‌ونقل عمومی و مراکز خرید دید.

محله‌های صادقیه و ابوذر و شهرک‌های اکباتان و پرواز همسایه‌های محله فردوس هستند.

بلوار فردوس در گذشته

محله بلوار فردوس مانند دیگر محله‌های غرب تهران مثلا جنت آباد در گذشته شامل باغ‌ها و اراضی کشاورزی بوده است که رفته رفته با گسترش تهران این اراضی جای خود را به ساختمان‌ها داده‌اند. هرچند دهه‌های ۴۰ و ۵۰ را می‌توان آغاز شکل‌گیری و توسعه محله فردوس دانست؛ اما احداث بزرگراه شهید ستاری در سرعت پیدا کردن توسعه و رشد این محله نقش زیادی داشته است.

دسترسی به بلوار فردوس

بلوار فردوس از اولین محله‌های تهران است که با احداث ایستگاه متروی صادقیه دسترسی به آن آسان شد. ایستگاه‌های ارم سبز(اکباتان) و طرشت نیز جزو امکانات بلوار فردوس محسوب شده و با تاکسی‌های مستقر در اطراف این ایستگاه‌ها در کمتر از ۱۵ دقیقه می‌توانید خود را به این محله برسانید. این سه ایستگاه به بلوار فردوس شرق نزدیکتر است. خطوط اتوبوس شهران_ پایانه ارم سبز، پونک چهاردیواری- مترو ارم سبز نیز بخش دیگری از حمل و نقل عمومی در این محله را پوشش می‌دهند. دسترسی به بلوار فردوس غرب با اتومبیل شخصی با توجه به دسترسی مطلوب آن به بزرگراه‌ها، بسیار راحت است.

مراکز خرید

محله فردوس از مراکز خرید و مجتمع های تجاری برخوردار است. رستوران‌ها و کافی شاپ‌های زیادی هم برای رفاه اهالی منطقه ایجاد شده‌است از مراکز خرید فعال در این محله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هایپر استار ارم
  • مجتمع تجاری_اداری آیریک سنتر
  • مجتمع تجاری تفریحی کوروش
  • پاساژ آبگینه
  • مرکز خرید ارمغان

خرید آپارتمان در بلوار فردوس

قیمت خرید خانه در محله بلوار فردوس بسته به ویژگی‌ها و شاخصه‌های ملک، متفاوت خواهد بود. نکته مثبت بلوار فردوس در مقایسه با دیگر محله‌های تهران این است که در این محله با تنوع و تعدد ساختمان‌ها و متراژهای مختلف روبه‌رو خواهید بود و مشکلی برای انتخاب وجود ندارد. هرچند قیمت خانه و آپارتمان در محله فردوس کمتر از محله های واقع در منطقه یک تهران است، اما برای خرید آپارتمان در محله بلوار فردوس نیازمند بودجه نسبتا بالایی هستید. ضمن آنکه، دسترسی بلوار فردوس و امکانات آن سبب شده تقاضا برای خرید مصرفی و سرمایه‌گذاری ملکی در این منطقه بالا و قیمت این محله از محله‌های مجاور آن بیشتر باشد. برای اطلاع از قیمت خرید آپارتمان در بلوار فردوس و سایر مناطق تهران به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

۳ دیدگاه

  1. ثامن

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ در ۱۱:۳۳ ق٫ظ

  2. روزبهانی

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ در ۸:۵۱ ق٫ظ

    منطقه عالی

    پاسخ

  3. یوسفی

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ در ۳:۲۷ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…