آپارتمان ‌های پرطرفدار را بشناسیم

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه

در ماه گذشته آپارتمان‌های کمتر از ۹۰ متر (۶۰ تا ۸۰ مترمربع) ، یک پنجم معاملات خرید و فروش را از آن خود کرده اند. این گروه از آپارتمان ها به دلیل هماهنگی  با بودجه خریداران خانه، جزو آپارتمان های پرطرفدار محسوب می شوند.

3 22 آپارتمان ‌های پرطرفدار را بشناسیم

به گزارش مجله دلتا به نقل از روزنامه دنیای اقتصاد، افزون بر اینکه آپارتمان های پرطرفدار با متراژ  ۶۰ تا ۸۰ مترمربع مناسب خانه اولی‌ها و همچنین پاسخگوی نیاز گروهی از متقاضیان تبدیل به احسن ملک است، از ویژگی دیگری که اتاق خواب های استاندارداست ، بهره مندند. اتاق هایی که فضای کافی برای  قرار دادن وسایل سرویس خواب را دارند که  اغلب آپارتمان ‌های کوچک و کم متراژ ازآن بهره ای ندارند.بسیاری از گروه آپارتمان های یاد شده براساس ارزش میانگین هر مترمربع آپارتمان در تهران ، بین ۳۶۰ تا ۴۸۰ میلیون تومان معامله می‌شوند و با توجه به تسهیلات ۱۴۰ تا ۱۸۰ میلیون تومانی بانک مسکن که به زوج ها پرداخت می کند، ۳۰ تا ۵۰ درصد از ارزش این آپارتمان‌های پرطرفدار  با استفاده از وام بانکی تامین مالی می‌شود. به معنای دیگر تا نیمی ازقیمت این آپارتمان‌ها با استفاده از وام تامین که یک امتیاز محسوب می‌شود. مجموعه این موارد موجب شده است که  آپارتمان‌های ۶۰ تا ۸۰ مترمربعی دربازارهمواره  خریدارانی بسیار داشته  باشد.

به رغم اینکه در هفته‌های اخیر، آپارتمان ‌های ۶۰ تا ۸۰ مترمربعی  کمتر از ۳ سال ساخت در بازار به  گونه ای محدود عرضه شده اند اما ،بررسی ها حاکی است که تقریبا در تمام محله ‌های تهران ، این گونه آپارتمان ها با عمربنای بالاتر برای جست‌ وجو وجود دارند.

 البته این آپارتمان‌های پرطرفدار  در مناطق لوکس به ندرت ساخته شده ‌اند، چراکه تقاضا برای آپارتمان کوچک و ‌متراژ متوسط  در این مناطق بسیار کمتر است. اما مشاوران املاک بزرگ و فعال در مناطق لوکس نیز در معاملات آپارتمان های کمتر از ۹۰ متر نیز فعالیت می کنند تا  متقاضیان خرید این گروه از آپارتمان را نیز پاسخگو باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…