بهترین گزینه های مناطق ۹ و ۱۰ برای اجاره خانه در تهران

۰
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه

با فرارسیدن ایام بهار تکاپو برای پیدا کردن خانه ای با قیمت اجاره مناسب شروع می شود. فصل بهار فصل جابجایی اغلب مستاجرهاست و تمامی افرادی که به دنبال یافتن اجاره مسکن باب سلیقه و شرایط اقتصادی خود هستند از همین روزهای پیش رو کم کم کار جستجوی خود را آغاز می کنند. اما به علت درگیری های موجود و مشغله های فراوان شاید طیف بسیار وسیعی از مردم نتوانند به راحتی ملک مورد نظر خود را انتخاب کنند از این رو ما سایت ملکی دلتا را به شما پیشنهاد می دهیم که در عین سادگی و راحتی شما را درجست وجوی موفق برای خرید و اجاره آپارتمان  و همچنین پیدا کردن خانه هایی با قیمت اجاره مناسب با بودجه شما همراهی می کند.

به گزارش مجله دلتا، شاید در نگاه اول اجاره خانه در تهران کار سختی به نظر آید اما با اندکی جستجو و مطالعه می توان ملک مورد نظر را پیدا کرد. به همین دلیل قصد داریم تا  منطقه ۹ و ۱۰ را به شما معرفی می کنیم که جز یکی از مناطق پر تراکم تهران است و غالبا  اجاره آپارتمان در آن با وجود شرایط متفاوت و متنوع  برای رهن یا اجاره کار چندان سختی نیست. منطقه ۹ از شمال به خیابان آزادی و جاده مخصوص کرج، از سمت جنوب به بزرگراه فتح و ۴۵ متری زرند، از شرق به خیابان سادات و از سمت غرب به مسیل کن منتهی می شود. این منطقه با داشتن ۱۷۴۲۳۹ نفر جمعیت جز مناطق پرجمعیت و پرتراکم پایتخت محسوب می شود.

اجاره خانه در تهران

 

منطقه ۱۰ نیز از نظر مقیاس جغرافیایی از شمال به خیابان آزادی، از جنوب به خیابان قزوین، از شرق به بزرگراه شهید نواب صفوی و از غرب به خیابان شهیدان منتهی می شود که از محلات مهم آن می توان به محلاتی مثل  سلسبیل، بریانک، حسام الدین و قصرالدشت اشاره کرد که با گستردگی خود بستر مناسبی را برای اجاره خانه در تهران را فراهم کرده اند.

این دو منطقه در حوزه جغرافیایی خود دارای  تعداد زیادی مدرسه و مرکز آموزشی و فرهنگی هستند و از این بابت می تواند انتخاب خوبی برای  اجاره خانه در تهران باشد و خاطر خانواده هایی را که همواره دغدغه پیدا کردن بهترین مدارس برای فرزندان خود در محل زندگیشان دارند را آسوده کند. همچنین این مناطق برای اجاره خانه دانشجویی در تهران نیز بسیار مناسب هستند.

دراین گزارش طبق گزارشهای قبلی قصد داریم تا شما را با موقعیت مناطق ۹  و ۱۰ تهران آشنا کرده و برای اجاره آپارتمان  در این مناطق پیشنهاداتی را به شما ارائه دهیم، پس  با مجله دلتا همراه باشید.

طوس ۶۰متر/ ۱ اتاق  / ۱ سال ساخت  / طبقه ۲  ۴۰ میلیون تومان ودیعه و ۸۰۰ هزار تومان اجاره

 

اجاره آپارتمان

 

استاد معین ۶۵ متر/ ۱ اتاق / ۳ سال ساخت / طبقه ۳  ۶۵ میلیون تومان  رهن کامل

 

قیمت اجاره

 

چنانچه مشتاق کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط اجاره خانه در تهران  مخصوصا در مناطق ۹ و۱۰ وهمچنین سایر مناطق دیگر پایتخت هستید در ایــــنجـــــــا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در همه عناوین

همچنین بخوانید

خانه‌های ارزان در کدام مناطق هستند؟

واحدهای مسکونی ارزان‌ و با قیمت کل کمتر از یک میلیارد تومان فقط در چند منطقه پایتخت قرار د…