دانلود اپلیکیشن مجله دلتا

قیمت اجاره آپارتمان در مناطق شمالی تهران

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مالکان واحدهای لوکس در مناطق شمالی تهران در شرایطی که موفق به فروش ملک خود نشده‌اند، ترجیح می‌دهند واحدهای خود را به بازار اجاره عرضه کنند.
اجاره آپارتمان در شمال تهران
واسطه‌های ملکی معتقدند عدم تناسب میان عرضه و تقاضا در بازار اجاره آپارتمان در منطقه یک پایتخت، سبب شده است که بازار اجاره آپارتمان در شمال تهران از دو جنبه دچار سردرگمی شود.

 به گزارش مجله دلتا، بررسی آگهی‌های موجود در بازار اجاره آپارتمان مسکونی در منطقه یک و شمالی‌ترین محدوده تهران نشان می‌دهد عمده آگهی‌های موجود در این بازار هم اکنون از نوع غیرمصرفی و کاملا لوکس است. این در حالی است که عمده متقاضیان موجود در بازار اجاره در این فصل، در جست‌وجوی آپارتمان‌های مصرفی با مساحت ۸۰ تا ۱۲۰ مترمربع هستند. این تنها مشکل بازار اجاره‌بهای مسکونی در منطقه یک نیست؛ مشکل دیگری که واسطه‌های ملکی آن را شناسایی کرده‌اند، این است که متقاضیان اجاره آپارتمان‌های لوکس عمدتا خواهان اجاره بلندمدت این آپارتمان‌ها هستند، در حالی که موجران تمایلی به اجاره برای مدت بیشتر از یک سال نشان نمی‌دهند. نامشخص بودن سرنوشت قیمت مسکن سبب شده موجران نیز درباره آینده نرخ اجاره‌ که از قیمت مسکن تاثیر می گیرد ، دچار ابهام شوند.

هر چند به اعتقاد کارشناسان، اجاره‌بها در اغلب مناطق شهر تهران اکنون در سقف مورد انتظار است و جز نوسان جزئی، انتظاری برای رشد قابل توجه بهای رهن و اجاره در ماه‌های پیش رو وجود ندارد، اما با این حال موجران املاک لوکس نگران هستند که با انعقاد قرارداد دو ساله، متضرر شوند. واسطه‌های ملکی معتقدند انعقاد قراردادهای بیش از یکسال اگرچه در اغلب نقاط بازار اجاره متداول نیست، اما در گروه املاک لوکس، چنین امری از سال‌های گذشته نیز متداول بوده و بنا به تقاضای مستاجر، موجران با این پدیده راه می‌آمدند. اما در هفته‌های اخیر این تقاضای مستاجران با پاسخ منفی موجران روبه‌رو می‌‌شود. مالکان آپارتمان‌های لوکس نیز عمدتا از بنیه مالی خوبی برخوردارند و اصراری به اجاره آپارتمان خود به هر قیمت ممکن ندارند و حاضرند ماه‌ها صبر کنند تا بتوانند با شرایط مطلوب خود، قرارداد اجاره را منعقد کنند. در جدول زیر قیمت اجاره آپارتمان در شمال تهران ارائه شده است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت دلتا اولین وب‌سایت ملکی کشور در کوتاه‌ترین زمان ممکن به آپارتمان دلخواه خود دست پیدا کنید.

قیمت آپارتمان شمال تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…

پیشنهاد سردبیر

تبلیغات

جدیدترین مطالب

مشاهده موارد بیشتر

کاربر گرامی

مطالب این سایت دیگر بروز رسانی نمی شود برای مشاهده مطالب جدید به لینک زیر مراجعه کنید

مشاهده سایت جدید مجله دلتا

This will close in 20 seconds