آموزش ترکیب رنگ موی زیتونی

۳
3
زمان مطالعه: 2 دقیقه
رنگ زیتونی دارای تناژهای گوناگونی است که با توجه به نوع پوست خود می‌توانید انواع گرم یا سرد آن را انتخاب کنید.
رنگ مو زیتونی

زیبایی مو تاثیر زیادی در جذابیت ظاهری و افزایش اعتمادبه‌نفس فرد دارد. یکی از روش‌های آرایش مو رنگ کردن آن است. رنگ مو دارای تنوع زیادی است. در این مطلب مجله دلتا فرمول ترکیب رنگ موی زیتونی را به شما آموزش می‌دهیم.

یکی از بزرگ‌ترین تغییراتی که یک فرد می‌تواند در ظاهر خود ایجاد کند، تغییر رنگ مو است. اگر می‌خواهید موهای خود را با یکی از تکنیک‌های هایلایت یا حتی تمام بخش سر را به رنگ زیتونی درآورید، پیش از هر چیز باید با تاثیر آن بر چهره آشنا شوید.

رنگ موی زیتونی

رنگ زیتونی دارای تناژهای گوناگونی است که با توجه به نوع پوست خود می‌توانید انواع گرم یا سرد آن را انتخاب کنید. این رنگ سن فرد را بیش‌تر نشان می‌دهد و حالتی مات به چهره می‌بخشد. رنگ زیتونی برای افرادی با پوست چرب و براق مناسب است.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیش‌تر با تاثیر رنگ مو در ظاهر “رنگ مو و تاثیر آن در زیبایی چهره” را مطالعه کنید.

رنگ زیتونی

ترکیب رنگ زیتونی بدون دکلره

از آنجا که دکلره کردن مو یک فرآیند شیمیایی است و موجب تضعیف ساقه‌های مو می‌شود، بیش‌تر متخصصان زیبایی توصیه می‌کنند تا حد امکان از دکلره استفاده نشود. به همین دلیل ما در اینجا شیوه‌ای را به شما آموزش می‌دهیم که بدون نیاز به بی‌رنگ کردن مو با مواد شیمیایی رنگ موی خود را به زیتونی تغییر دهید.

برای این کار لازم است با کمک رنگ موی سه صفر پایه موی خود را روشن کنید و سپس دو پیمانه اکسیدان ۲ درصد را با یک پیمانه رنگ زیتونی روشن، ۱ سانتی‌متر  واریاسیون سبز و ۱ سانتی‌متر واریاسیون نقره‌ای مخلوط کرده و کل سر را با آن بپوشانید.

پس از نیم ساعت به آرامی مو را شست‌وشو دهید.

چنانچه رنگ دلخواه به دست نیامده بود می‌توانید بعد از خشک کردن مو دوباره آن را رنگ کنید.

رنگ موی زیتونی طلایی

فرمول ترکیب زیتونی – طلایی

اگر سردی رنگ زیتونی را نمی‌پسندید می‌توانید از ترکیب زیتونی – طلایی کمک بگیرید. برای اینکه مو به خوبی رنگ بگیرد ابتدا باید آن را تا پایه ۷ دکلره  و سپس از ترکیب رنگ زیر استفاده کنید.

  • نصف پیمانه رنگ زیتونی شماره ۷
  • یک چهارم پیمانه رنگ بلوند طلایی
  • ۴۰ سی سی اکسیدان ۶ درصد
  • ۲۰ سی سی آب

با توجه به سبک مورد نظر می‌توانید کل مو یا با استفاده از فویل و کلاه بعضی از ساقه های مو را به مواد آغشته کنید و تا رنگ گرفتن کامل صبر کنید. سپس مو را با آب گرم شسته و با استفاده از روغن های طبیعی مانند جوجوبا یا آرگان آن را تقویت کنید.

نگهداری از موهای رنگ شده برای حفظ سلامت و کیفیت رنگ مو ضروری است.

۳ دیدگاه

  1. مسعود

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ در ۴:۳۹ ب٫ظ

    ممنون

    پاسخ

  2. مسعود

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ در ۴:۳۹ ب٫ظ

    مرسی

    پاسخ

  3. ناشناس

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ در ۸:۰۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…