هتل الماس ۱ ؛ هتل همیشه تخفیف مشهد

۰
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
هتل چهار ستاره الماس 1 ، یک هتل همیشه تخفیف است. این هتل به مناسبت روز تولد مهمانانی که رزرو خود را از طریق وبسایت هتل الماس انجام داده‌اند، 5 درصد تخفیف دائم در نظر گرفته است.
هتل الماس مشهد

یکی از امتیازهای مثبت برای هتل‌های مشهد، نزدیک بودن هتل‌ها به حرم مطهر رضوی است. هتل ۴ ستاره الماس مشهد، در خیابان امام رضا واقع شده و به اتاق و سوئیت های متنوعی مجهز است. هتل الماس مشهد دو شعبه دارد که شعبه دوم آن نیز در همین خیابان واقع شده است.

هتل الماس مشهد

هتل الماس مشهد در سال ۱۳۹۱ افتتاح شد. فضایی دلنشین دارد و معماری اتاق‌هایش بی‌نظیر است. این هتل ازدو بلوک ۵ و ۷ طبقه  مجاور هم ساخته شده. جزء آن هتل‌هایی است که در فاصله یک کیلومتری حرم مطهر امام رضا (ع) قرار گرفته، و به مراکز خرید هم بسیار نزدیک است.

اگر قصد دارید برای ماه عسل به این هتل بروید، اقامت در سوئیت ویژه‌ «سوئیت فیستا» را تجربه کنید.

سوئیت فیستا هتل الماس

تخفیف همیشگی هتل الماس ۱ مشهد

هتل چهار ستاره الماس ۱ ، یک هتل همیشه تخفیف است. این هتل به مناسبت روز تولد مهمانانی که رزرو خود را از طریق وبسایت هتل الماس انجام داده‌اند، ۵ درصد تخفیف دائم در نظر گرفته است. به علاوه اگر شما برای ماه عسل خود اقامت در سوئیت فیستا را انتخاب کنید، می‌توانید با سفارش گل آرایی هنگام رزرو این اتاق یک اقامت دلپذیر را برای خود رقم بزنید.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با جاذبه‌های گردشگری نزدیک هتل ” پارک ملت مشهد ” را مطالعه کنید.

تخفیف هتل الماس مشهد

اتاق ها و امکانات هتل الماس مشهد

هتل الماس جمعا ۱۶۳ باب اتاق با امکانات رفاهی مدرن شامل : ۱ سوئیت پرزیدنت، ۳ سوئیت رویال، ۹ سوئیت یک خوابه، ۲ سوئیت ماه عسل، ۲۰ اتاق کانکت و ۱۲۸ اتاق دوتخته و سه تخته دارد و با امکاناتی نظیر ۴ رستوران مجلل، کافی شاپی مدرن و سالن‌های کنفرانس همراه با کارکنان مهمان‌نواز و سالن ماساژ، محلی ایده‌آل را برای مهمانان فراهم کرده است.

الماس 1

نکته: در هتل الماس مشهد برخی از اتاق‌های دبل قابلیت اتصال به اتاق مجاور خود را دارند، یعنی خانواده‌هایی که به صورت گروهی در هتل اقامت دارند می‌توانند از شرایط رفت و آمد راحت برخوردار شوند. این اتاق‌ها مناسب دو خانواده ۲ نفره است، شامل سرویس فرنگی و فضایی دارای نشیمن.​

بازارچه اختصاصی هتل الماس

این هتل یک بازارچه اختصاصی هم دارد که در لابی واقع شده و با ارائه انواع کالاها برای خرید مهمانان گرامی تعبیه شده است.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با جاذبه‌های گردشگری نزدیک هتل مطلب ” خانه داروغه مشهد ؛ جاذبه روسی قجری ” را مطالعه کنید.

برای آشنایی با هتل‌ها به صفحه معرفی هتل های مجله دلتا مراجعه کنید.

بازارچه اختصاصی هتل الماس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…