انواع بافت مو

۳
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
بافت مو یکی از ساده‌ترین روش‌هایی است که در جذابیت ظاهر افراد موثر است.
12345678 انواع بافت مو

انواع بافت مو

زیبایی مو در افزایش جذابیت ظاهری تاثیر گذار است . راه‌های مختلفی برای آرایش مو وجود دارد و بافتن مو یکی از ساده‌ترین کارهایی است که می‌توانید بی نیاز از مراجعه به سالن زیبایی روی موهای خود انجام دهید. در این مطلب مجله دلتا انواع بافت مو را همراه با تصویر به شما آموزش می‌دهیم.

مدل بافت مو

بافت مو بلند

با چند بار تمرین می‌توانید به راحتی و به خوبی بافت مو را انجام دهید. بافتن مو یکی از کارهایی است که هیچ‌وقت قدیمی نمی‌شود و در طول روز، مهمانی‌های رسمی و دورهمی می‌توانید با کمک آن چهره خود را جذاب کنید.

مدل بافت مو دخترانه

زیبایی مو

در نظر داشته باشید یکی از عواملی که در زیبایی موهای بافته شده موثر است سلامت و درخشندگی آن است. برای تقویت موی سر می‌توانید از انواع روغن‌های گیاهی مانند روغن جوجوبا یا آرگان کمک بگیرید.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با سایر روش‌های جذابیت مو “رنگ مو و تاثیر آن در زیبایی چهره” را مطالعه کنید.

بافت مو 98

 

جدیدترین مدل بافت مو

برای ایجاد تناسب و تعادل، مدل‌های بافت شلوغ با آرایش لایت مناسب‌تر است. برای جلوگیری از آسیب رساندن به ریشه مو، بهتر است آن را محکم نکشید، به آرامی و شُل مو را ببافید.

انواع بافت مو

 

مدل بافت مو

برای افرادی با صورت بیضی و کشیده، مدل بافت‌های ریز را توصیه می‌کنیم. برای اینکه مو بهتر حالت بگیرد، قبل از بافتن،مو را با سشوار یا اتوی مو صاف و گره‌های آن را با شانه باز کنید.

بافت مو

بافت موی بلوند

اگر موی بلند با حجم زیادی دارید، می‌توانید آن را به شکل دم اسبی ببندید و سپس انتهای آن را با استفاده از کِش بافت ببافید.

بافت مو مشکی

 

مدل بافتن مو

اگر قد کوتاهی دارید و می‌خواهید کمی بلندتر به نظر برسید، بعد از بافتن مو، آن را بالای سر جمع کنید تا کشیده‌تر به نظر برسید.

شاید در ابتدا موفق نشوید بافت موی جذابی داشته باشید، اما با تکرار و تمرین زیاد در مقابل آینه می‌توانید به خوبی موی خود را ببافید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ در ۸:۰۴ ب٫ظ

  2. جعفری

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ در ۴:۲۹ ب٫ظ

    سپاس از مطالب مفید سایت

    پاسخ

  3. یوسفی

    ۷ بهمن ۱۳۹۸ در ۴:۲۷ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…