هتل همای تهران ؛ آشنای مسافران

۳
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
سوئیت رویال در طبقه پانزدهم هتل واقع شده است و چشم انداز زیبایی از تهران دارد. تمام امکانات رفاهی مورد نیاز برای میهمانان را فراهم کرده و انتخاب خوبی برای مسافران است.
هتل هما تهران

هتل هما یک هتل ۵ ستاره در تهران و زیر مجموعه گروه هتل‌های هما است. هتل هما در سال ۱۳۵۲ افتتاح شد و در سال‌های بعد چندین بار مورد بازسازی قرار گرفت؛ همچنین در ۱۵ طبقه ساخته شده و ۱۷۳ اتاق و سوئیت دارد. این هتل موفق به اخذ گواهینامه بین‌المللی حوزه مدیریت کیفیت IOS شده است.

امکانات هتل

هتل هما تهران امکانات رفاهی خوبی در طول اقامت مسافران به آنان ارائه می‌دهد. تلفن، یخچال، تلویزیون، آنتن مرکزی، سرویس بهداشتی فرنگی، سیستم اعلام حریق، مینی بار، تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم، صندوق امکانات، امکانات پزشکی، کافی نت، خانه‌داری ۲۴ ساعته، آسانسور، سالن همایش، سالن پذیرایی، اتاق جلسات، کافی شاپ، رستوران، استخر، سونا و جکوزی، سالن ماساژ، زمین تنیس، آرایشگاه آقایان، اتاق نگهداری از کودک، مرکز تجاری، دفتر فروش بلیط هواپیما و پارکینگ از امکانات این هتل هستند و همیشه مکانی مناسب برای برگزاری جلسات کاری، کنفرانس‌ها، سمینارها و همایش‌ها است.

لابی هتل هما

اتاق ها و سوئیت ها

هتل هما ۱۷۳ فضای اقامتی شامل اتاق‌های دو تخته، سوئیت معمولی و سوئیت رویال دارد. اتاق‌های دو تخته هتل بزرگ و از فضایی پرنور برخوردار هستند. در دو نوع دبل و توئین با چشم‌اندازی از شهر یا باغ.
سوئیت‌های معمولی هتل با ظرفیت دو مهمان رو به حیاط و مبله است که امکاناتی نظیر وان حمام دارد.
سوئیت رویال در طبقه پانزدهم هتل واقع شده است و چشم‌انداز زیبایی از تهران دارد. تمام امکانات رفاهی مورد نیاز برای مهمانان را فراهم کرده و انتخاب خوبی برای مسافران است.

استخر هتل هما

آدرس هتل هما تهران

هتل هما تهران: تهران – میدان ونک – خیابان ولیعصر – خیابان شهید خدامی

کافی شاپ رستوران هتل هما تهران

کافی شاپ لابی محیطی مناسب برای داشتن اوقاتی خوش است، با فضایی صمیمی و با امکان سرو انواع نوشیدنی های گرم و سرد و دسرهای لذیذ.

این هتل دو رستوران با کیفیت دارد. رستوران تابستانی دلفین  و رستوران طبقه همکف که چشم‌اندازی از فضای سبز هتل دارد. صبحانه هتل هما معروف است و استخر هتل همای تهران هم در بین جوانان زبانزد. می‌توانید برای آشنایی بیشتر با هتل‌ها به صفحه معرفی هتل در مجله دلتا مراجعه کنید.

آدرس هتل هما

۳ دیدگاه

  1. فتحی

    ۸ بهمن ۱۳۹۸ در ۵:۵۰ ب٫ظ

  2. روزبهانی

    ۸ بهمن ۱۳۹۸ در ۹:۰۸ ق٫ظ

    عالی

    پاسخ

    • گلزار

      ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ در ۱۰:۱۵ ق٫ظ

      بلی 🙂

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…