خرید آپارتمان در منطقه ۶ تهران

۱
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
 در منطقه 6 به علت وجود امکانات شهری متعدد فضای مناسبی برای خرید آپارتمان وجود دارد.
خرید آپارتمان در منطقه 6

خرید آپارتمان در پایتخت به علت وسعت بالای آن شگردهای ویژه‎ی خود را دارد. مثلا اگر شما خواستار خرید آپارتمان در مناطقی هستید که دارای مراکز تفریحی یا مراکز علمی و آموزشی ویژه‎ای هستند، برای صرفه جویی در وقت خود، بایستی قبل از هر اقدامی درباره‎ی مناطقی که حائز این ویژگی‎ها هستند، اطلاعات مورد نیاز را کسب کنید.

خرید آپارتمان در منطقه ۶ تهران می‎تواند یکی از تصمیم‎های درست در زندگی هرکسی محسوب شود، زیرا این محدوده جزو مناطقی است که به لحاظ وجود فرهنگسراها و پارک‎های بزرگ و وسیع، از توانمندی بالایی برخوردار است.

موقعیت جغرافیایی:

به گزارش مجله دلتا، این منطقه از شمال به بزرگراه همت از غرب به بزرگراه چمران از شرق به بزرگراه مدرس و خیابان مفتح و همچنین از جنوب به خیابان انقلاب محدود می‌شود، که از مهمترین محلات آن می‎توان به محله‎های نصرت، امیرآباد، یوسف آباد، بهجت آباد، ساعی و آژانتین اشاره کرد.

بیشترین بافت این منطقه را مراکز تجاری و اداری تشکیل می‎دهند و این محدوده به لحاظ ایجاد فرصت‎های شغلی و کسب و کار می‎تواند مفید باشد. همچنین وجود مراکز تجاری و تفریحی علاوه بر منافع ذکر شده می‎تواند بستر بسیار مناسبی برای تفریح ساکنان ایجاد کند.

خرید آپارتمان در منطقه 6

 در منطقه ۶ به علت وجود پارک‎ها و تفریحگاه‎های متعدد، فضای مناسبی برای خرید آپارتمان ایجاد شده است و خرید ملک دراین منطقه  می‎تواند یک  انتخاب هوشمندانه به حساب آید، زیرا هم به لحاظ آب و هوایی و هم از لحاظ وجود بستری برای گذران اوقات فراغت بسیار مناسب است. از جمله مهمترین پارک‎های این منطقه می‎توان به پارک‎هایی مثل لاله و پارک ساعی اشاره کرد که در هر کدام از این پارک‎ها مراکز فرهنگی و هنری وجود دارد و این خود موهبتی مهم برای ساکنین منطقه به حساب می‎آید.

در منطقه ۶ تهران دو فرهنگسرا به نام‎های «سرو» و «شفق» بنا شده که جزو مراکز فعال فرهنگی به شمار می‎آیند، همچنین با وجود مکان هایی مثل خانه فرهنگ گل‎ها، کتابخانه شهید جهان آرا، خانه موزه‎ی دکتر شریعتی و سینماهایی مانند سینما آزادی، استقلال، آفریقا و بسیاری دیگر، تقریبا تمام نیازهای فرهنگی، هنری و آموزشی ساکنین منطقه مرتفع شده و به پیمودن مسافت‎های طولانی برای دسترسی به این مراکز نیاز نیست .

اگر می‎خواهید از شرایط خرید آپارتمان در منطقه ۶ آگاهی یافته و اطلاعات بیشتری درباره‎ی سایر ملک‎های موجود پیدا کنید، با این گزارش همراه باشید:.

1 32 خرید آپارتمان در منطقه 6 تهرانامیرآباد شمالی
۱۴۰ متر ۳ اتاقنوساز طبقه ۴مشاهده جزئیات ملک
2 23 خرید آپارتمان در منطقه 6 تهرانامیرآباد شمالی
۱۱۵ متر ۲ اتاقنوسازطبقه ۴مشاهده جزئیات ملک
3 17 خرید آپارتمان در منطقه 6 تهرانآرژانتین، بیهقی
۱۴۵ متر ۲ اتاق۳۰ سال ساخت همکفمشاهده جزئیات ملک
4 13 خرید آپارتمان در منطقه 6 تهرانامیرآباد
۲۱۰ متر ۴ اتاق۳۰ سال ساخت طبقه ۲مشاهده جزئیات ملک

برای دیدن املاک بیشتر در منطقه ۶ تهران به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

یک نظر

  1. هاتف

    ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ در ۱۲:۰۶ ب٫ظ

    تشکر از شما

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…