انواع بالیاژ مو دخترانه و زنانه

۲
3
زمان مطالعه: 3 دقیقه
بالیاژ یکی از تکنیک‌های هایلایت مو است.
بالیاژ

زیبایی و سلامت مو نقش زیادی در جذابیت چهره دارد و تغییر رنگ آن باعث ایجاد تنوع می‌شود. بالیاژ یکی از جدیدترین روش‌های رنگ کردن و هایلایت مو است. در این مطلب مجله دلتا در مورد این تکنیک بیش‌تر بخوانید و با دیدن انواع آن الهام بگیرید.

بالیاژ، ظاهری حجیم و طبیعی به مو می‌بخشد. در تکنیک بالیاژ، ساقه‌های مو به طور نامنظم و با حجم متفاوت به چند دسته تقسیم می‌شوند.

بالیاژ، نیاز به مراقبت کم‌تری نسبت به سایر روش‌های رنگ کردن مو دارد؛ زیرا به گونه‌ای ساقه‌ها را هایلایت یا رنگ می‌کنند که ریشه درگیر نمی‌شود. همچنین در روند رنگ کردن مو، وقت و هزینه کم‌تری صرف می‌شود و میزان آسیب به مو کاهش می‌یابد.

هر بالیاژی که انجام می‌شود ظاهری متفاوت دارد، زیرا برای هر شخص، با توجه به سلیقه فرد و به طور تصادفی دسته‌های مو را جدا کرده و بالیاژ، به رنگ پایه مو، جنس و طول آن وابسته است.

بالیاژ دودی

بالیاژ دودی

بالیاژ مو به رنگ دودی در میان بانوان محبوبیت زیادی پیدا کرده است. این رنگ، تناژی سرد دارد، به همین دلیل سن فرد را بیش‌تر نشان می‌دهد و به چهره افرادی که پوست گلگون دارند، تعادل می‌بخشد.

بالیاژ موی بلند

بالیاژ موی بلند

یکی از ویژگی‌های موی بلند برای  انجام بالیاژ، این است که می‌توانید انواع رنگ‌های روشن و تیره را به طور همزمان در بخش های مختلف سر استفاده کنید و ظاهری برجسته به آن بدهید.

رنگ موی نسکافه ای

بالیاژ نسکافه ای

اگر به رنگ نسکافه‌ای علاقه دارید ولی نمی‌خواهید تمام حجم موی خود را رنگ کنید، بالیاژ، به رنگ نسکافه‌ای را که در مطلب “رنگ موی نسکافه ای” نحوه ترکیب این رنگ را توضیح دادیم، به شما پیشنهاد می‌دهیم.

هایلایت مو کاراملی

بالیاژ کاراملی

یکی از رنگ‌های محبوب خانم‌های ایرانی کاراملی است که چهره را گرم و روشن‌تر جلوه می‌دهد.

بالیاژدخترانه

بالیاژ دخترونه

رنگ‌های صورتی، شرابی، شکلاتی، عسلی و کاراملی رنگ‌هایی هستند که مناسب دختران جوان است و چهره آن ها را بازتر نشان می‌دهد.

بالیاژ موی کوتاه

بالیاژ مو کوتاه

هیچ محدودیتی در بالیاژ مو وجود ندارد، این تکنیک را برای موهای ۵ سانتی‌متر به بالا می‌توان به کار برد. می‌توانید رنگ‌های فانتزی مانند آبی، قرمز و بلوند را انتخاب کنید و با بلند شدن مو آن را تغییر دهید.

بالیاژ موی مشکی

بالیاژ مو مشکی

رنگ پایه موی اکثر خانم‌های ایرانی مشکی یا قهوه‌ای تیره است. بالیاژ مو مشکی به دلیل امکان ایجاد کنتراست رنگی بالا یکی از بهترین گزینه‌ها است.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ در ۸:۰۵ ب٫ظ

  2. سعدی

    ۵ بهمن ۱۳۹۸ در ۱:۲۰ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…