۲×۲ اولین آژانس املاک دلتا در آخرین ماه سال۹۶

۰
2
زمان مطالعه: 4 دقیقه

در  یک ظهر مطبوع بهاری، کارکنان دفتر مرکزی و آژانس های زیر مجموعه املاک دلتا  گردهم آمدند تا آغاز سال ۱۳۹۷ و شروع مرحله ای دیگر از فعالیت های این مجموعه را جشن بگیرند. در ضیافت ناهاری که به همین مناسبت، روز سه شنبه بیست ویکم فروردین ماه در مجتمع رفاهی خانه معلم برگزار شد، «محمد تقوی» مدیر گروه آژانس های املاک دلتا با تبریک سال نو به مهمانان، سال ۹۶ را سالی سرشار از پیشرفت و اتفاقات خوب برای املاک دلتا توصیف کرد. تقوی همچنین این جلسه را آغازی برای موفقیت بیشتر همه کارکنان دلتا در تمام سطوح دانست که لازمه آن تلاش بیشتر و استفاده از قوه تفکر و خلاقیت است.

دلتا 2x2 اولین آژانس املاک دلتا در آخرین ماه سال96

 در ادامه، نتایج برترین های املاک دلتا در اسفند ماه ۱۳۹۶ اعلام شد. بر این اساس، آژانس ۲*۲ توانست با کسب رتبه اول به روند چند ماهه انتخاب مسکن ۵ به عنوان آژانس برتر خاتمه دهد. آژانس۸۵۰ در رتبه دوم  قرار گرفت و مسکن پنج هم سوم شد. «قربانی» مدیر معاملات آژانس ۲×۲ پس از دریافت «کاپ آژانس برتر» از کهنسال مدیر مسکن ۵ (که یک ماه پیش برای نهمین بار در سال ۹۶ این جایزه را از آن خود کرده بود) پشت تریبون قرار گرفت.

 قربانی با تبریک آغاز سال۹۷ به کارکنان املاک دلتا، گفت:«سال نو همیشه نویدبخش افکار نو، کردارهای نو و تصمیم های نو برای آینده است. آینده ای که همه امیدواریم بهتر از گذشته باشد. من هم کسب عنوان آژانس برتر دلتا در اسفندماه ۹۶ را به آقای فاضلی مدیریت آژانس، مشاوران، سرپرستان، پرسنل اداری و هماهنگی تبریک عرض می کنم. به همه دوستان خودم در ۲×۲ خسته نباشید می گویم.آنها در آخرین ماه سال ۹۶  قدرت واقعی ۲×۲  را نشان دادند چرا که آژانس ما به تنهایی با اختلاف زیاد توانست این رتبه را به دست بیاورد».

املاک دلتا

مدیر معاملات آژانس ۲×۲ در ادامه افزود:«برای شخص من، اسفند از همه ماه های سال مهم تر بود، چرا که برای داشتن یک شروع خوب در یک مرحله جدید، پایان بردن کار قبلی بسیار مهم است. به ویژه این که در سال گذشته  ما مشکلاتی هم داشتیم. به نظر نمی آمد که در این رقابت، حرفی برای گفتن داشته باشیم امّا خوشبختانه از آنجایی که کارکنان ۲*۲ نا امید نمی شوند و اهل رقابت هستند توانستند این کار بزرگ را انجام دهند».

 قربانی، رمز موفقیت آژانس ۲×۲ در اسفند ماه را پیشبرد امور بر اساس برنامه ریزی و تلاش و هماهنگی کارکنان این آژانس دانست و ضمن تشکر از مدیریت آقای تقوی به عنوان یکی از پیشکسوتان صنف مشاوران املاک در کشور گفت:«افتخار ما این است که ایشان را مدیر خود می دانیم».

او در پایان گفت:«امیدوارم امسال خارج از رقابت هایی که بین آژانس های زیر مجموعه املاک دلتا وجود دارد، سال خوبی از لحاظ کسب درآمد برای این مجموعه باشد. همه ما در قالب خانواده بزرگ دلتا کار می کنیم و برای پیشرفت باید به هم کمک کنیم. جا دارد تبریک ویژه ای هم به دوستان خوبم در مسکن۵ بگویم، به ویژه  همکاران قدیمی خودم آقایان«کهنسال» و «سیار» که توانستند در سال ۹۶ در مجموع رتبه اول آژانس برتر را به خود اختصاص دهند. امیدوارم در سال جدید نیز همچنان با قوت بیشتر با هم رفاقت و رقابت داشته باشیم».

مسکن 2×2

سپس، نفرات برتر آژانس های املاک دلتا در جایگاه های مختلف نیز توسط آقای تقوی به شرح زیر اعلام شده و برگزیدگان جوایز و لوح های تقدیر خود را دریافت کردند:

مدیران معاملات  برتر:

قربانی

 سیاوش

کهنسال

وثوقی

سیار

ارجمندی

سرپرستان اول تا سوم دلتا:

دانایی            مسکن۲*۲   

نیکخواه          آژانس۸۵۰

نعمت زاده       مسکن ۲*۲   

مجله دلتا 2x2 اولین آژانس املاک دلتا در آخرین ماه سال96

مشاوران اول تا سوم دلتا: 

 حاتمی        مسکن ۲*۲

قویدل         آژانس ۸۵۰

رنجبر          آژانس۸۵۰

سرپرستان اول تا سوم آژانس ۲×۲  :

دانایی

 نعمت زاده

 مهرگان

مشاوران اول تا سوم آژانس ۲×۲  : 

حاتمی

شایسته

سیروان

تقدیر از کارکنان نمونه املاک دلتا (بخش غیر معاملاتی) در سال۹۶ بخش بعدی مراسم بود که در آن از نفراتی که در بخش های گوناگون آژانس ها و دفتر مرکزی دلتا فعالیت موثر و موفقی داشتند به این شرح تقدیر به عمل آمد.آقایان: شکوهی(سخت افزار)، حسنی(نرم افزار)، بیات(نرم افزار)، محمدی ثابت و خانم ها: محمدی وافر(هماهنگی)، تبریزی، قلی پور، ریزه بندی، کرمانجانی، توحیدلو، ملک محمودی.

مشاور املاک

پس از اهدای جوائز، مدیر املاک دلتا با اشاره به این که آژانس۴۴ عملاً از اسفندماه سال گذشته فعالیت خود را با مدیریت آقای افقی آغاز کرده است، گفت:«آقای افقی از مدیران برجسته مجموعه ما بوده و هستند و در آماده سازی دلتا ۴۴ هم واقعاً زحمت کشیدند که جادارد از ایشان تشکر کنم. این نکته را هم اینجا به شما همکاران عزیز بگویم که در سال جدید و ماه پیش رو آقای افقی را به عنوان یک رقیب جدی و سرسخت در نظر بگیرید!». در ادامه، افقی مدیر آژانس دلتا۴۴ هم در صحبت کوتاهی گزارشی از روند فعالیت های این شعبه از املاک دلتا و برنامه های آینده آن ارائه کرد.

 محمد تقوی مدیر املاک دلتا سخنران پایانی جشن آغاز سال۱۳۹۷ بود. او ضمن معرفی اجمالی برنامه های آتی دلتا، به برخی نکات مهمی که کارکنان برای کسب موفقیت فردی و جمعی باید در نظر بگیرند نیز اشاره کرد که متن کامل آن از  ایــنـجـا قابل مطالعه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…