۴ ایده ناب برای تزیین راه پله

۲
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
راه پله داخلی خانه می‌تواند یکی از المان‌های زیباسازی دکوراسیون و فضای داخلی باشد که با ایده‌های خلاقانه می‌توانید جذابیت منحصربه‌فردی به آن ببخشید.
تزیین راه پله

دکوراسیون راه پله‌

راه پله در فضای داخلی ساختمان در کنار سایر کاربردهایی که دارد می‌تواند به عنوان یک بخش از زیباسازی دکوراسیون داخلی استفاده شود. چه در آپارتمان‌های کوچک و چه در ساختمان‌های بزرگ، با کمی خلاقیت و بدون صرف هزینه خاصی می‌توانید از یک راه پله ساده فضایی زیبا و متفاوت بسازید و چیدمان دلخواه خود را ایجاد کنید. برای تزیین راه پله انتخاب‌های زیادی دارید؛ رنگ آمیزی پله‌ها، استفاده از گیاهان آپارتمانی یا گلدان‌های مصنوعی، استفاده از عکس‌های خاص و خاطره‌انگیز. در این مطلب مجله دلتا چند ایده‌ ساده اما جذاب را برای چیدمان راه پله داخل ساختمان می‌خوانید.

 

طراحی راه‌پله با رنگ آمیزی

رنگ‌آمیزی با رنگ سیاه برای محیط‌های نسبتاً وسیع و با سقف بلند مناسب است چون باعث می‌شود فضای راه پله گرفته‌تر و بسته‌تر به نظر برسد. در مقابل رنگ سیاه، استفاده از رنگ سفید و هم‌خانواده‌های آن باعث دلبازتر شدن فضای مورد نظرتان می‌شود. البته از ترکیب هر دو رنگ هم می‌توانید استفاده کنید.

راه پله رنگی

یک ایده‌ دیگر این است که تمام قسمت های راه پله اعم از کف پله‌ها، نرده‌ها و حتی سقف محدود به آن را یک رنگ بزنید و یک فضای متفاوت ایجاد کنید.

طراحی راه پله داخلی

انتخاب دیگری که دارید استفاده از طیف‌های رنگی متفاوت متناسب با دیگر رنگ‌هایی که در چیدمان سایر قسمت‌های خانه به کار برده شده، که در اصطلاح به طرح مدادرنگی معروف است . این ایده بیشتر برای طراحی راه پله اتاق کودک مناسب است.

طراحی راه پله

طراحی با گل‌های آپارتمانی یا مصنوعی

تزیین راه پله با گل و گیاه علاوه بر زیبایی، طراوت و سرزندگی خاصی به فضای خانه می‌بخشد.

تزیین راه پله با گل

تزیین راه‌پله با گل

تزیین راه پله با تابلو

از قاب عکس‌های خاطره انگیز استفاده کنید یا متناسب با سبک هنری مورد علاقه‌تان با تابلو‌های تزیینی متفاوت در سایزهای مختلف فضای محدود به راه پله را تزیین کنید.

طراحی راه پله

طراحی راه پله با کاغذ دیواری

از ساده‌ترین روش های تزیین راه پله‌  استفاده از طرح‌های مختلف کاغذ دیواری است.

شاخصص 4 ایده ناب برای تزیین راه پله

۲ دیدگاه

  1. مسعود

    ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ در ۴:۳۶ ب٫ظ

    عالی بود

    پاسخ

  2. سعدی

    ۵ بهمن ۱۳۹۸ در ۱:۲۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…