جزییات اجرای طرح ملی مسکن شهر پرند

۳
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
شرکت عمران شهر جدید پرند از ساخت ۳ هزار واحد مسکونی در فاز اول طرح اقدام ملی مسکن پرند برای متقاضیان ثبت‌نام‌کننده خبر داد.
طرح ملی مسکن پرند

عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهر پرند از مراحل قانونی آماده سازی اراضی ۸۸ هکتاری برای اجرایی شدن طرح ملی مسکن پرند خبر داد و اعلام کرد قرار است سه هزار و ۴۲۰ واحد مسکونی در حوزه مشارکت با شرکا در این اراضی ساخته شود.

به گزارش مجله دلتا، پدرام صمیمی‌فر، با بیان این‌که مرحله آماده‌سازی زمین برای ساخت مسکن ملی در پرند رو به پایان است، در خصوص مکان‌یابی پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن افزود: واحدهای ثبت‌نامی مسکن ملی پرند در فاز ششم این شهر احداث می‌شوند. هم‌اکنون پنج قطعه زمین به مساحت مجموع ۱۵ هکتار برای فاز اول این طرح آماده‌سازی شده است و این مقدار زمین، استعداد ساخت سه هزار واحد مسکونی را خواهد داشت.

وی ادامه داد: آماده‌سازی اراضی موسوم به ۸۸ هکتاری با همکاری یکی از پیمانکاران خوشنام پرند در حال انجام است و پس از تشریفات قانونی سه هزار و ۴۲۰ واحد مسکونی در حوزه مشاکت با شرکا در این اراضی ساخته خواهد شد.

عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهر پرند در خصوص طراحی واحدهای مسکونی گفت: به‌منظور حق انتخاب بیشتر برای متقاضیان، تنوع در طراحی، نما و پلان‌ها در این پروژه‌ها لحاظ شده است. همچنین متراژ واحدهای طراحی شده مسکن ملی پرند از ۷۵ مترمربع تا ۱۱۰ متر مربع است.

وی در خصوص قیمت‌گذاری این واحدها نیز گفت: مولفه‌های مختلفی در تعیین قیمت این واحدها دخیل است اما سعی ما بر این است که تنوع و کیفیت ساخت، قابل‌ قبول و قیمت‌ها مقرون به صرفه باشد و به گونه‌ای تعیین شود که امکان بهره‌برداری طیف متنوع‌تری از مردم و جامعه در آن باشد. بر این اساس تمام تلاشمان این است که قیمت ساخت واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در شهر جدید پرند را همان‌گونه که وزیر راه و شهرسازی نیز تاکید داشت در محدوده ۲/۵ تا ۳/۵ میلیون تومان ثابت نگه داریم. البته ممکن است که قیمت واحدهای بزرگتر کمی از این محدوده فراتر رود.

۳ دیدگاه

  1. ملکی

    ۲ بهمن ۱۳۹۸ در ۴:۲۵ ب٫ظ

    خوب بود

    پاسخ

  2. سعدی

    ۲ بهمن ۱۳۹۸ در ۱:۴۷ ب٫ظ

  3. سعدی

    ۲ بهمن ۱۳۹۸ در ۱:۲۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…