زیباترین مدل های لباس شب ۲۰۲۰

۷
4
زمان مطالعه: 3 دقیقه
لباس شب یکی از پوشاک رسمی زنانه است که در مراسم‌ رسمی مانند عروسی و نامزدی پوشیده می‌شود.
مدل لباس شب

مدل لباس شب

لباس شب به انواع مختلفی از پوشاک مجلسی گفته می‌شود که در مراسم و مهمانی‌های شبانه پوشیده می‌شود. در نظر داشته باشید که برای شیک پوش بودن و داشتن ظاهری جذاب، مدل لباس شب را با توجه به فرم بدنیِ منحصربه‌فرد خود انتخاب کنید. در این مطلب مجله دلتا چند مدل لباس شب شیک و مجلسی سال ۲۰۲۰ را به شما نشان می‌دهیم تا از آن‌ها الهام بگیرید.

لباس شب دخترانه 2020

هنگام انتخاب مدل لباس مجلسی چند نکته را در نظر بگیرید. رنگ‌های روشن شما را پُرتر نشان می‌دهد، اگر می‌خواهید کمی چاق‌تر دیده شوید لباس‌های سفید، نقره‌ای، آبی نوزادی و صورتی روشن را انتخاب کنید.

پیراهن مجلسی

  • رنگ‌های قرمز، زرد، نارنجی، سبز، یشمی، صورتی و … از رنگ‌های گرم به شمار می‌روند و با پوشیدن لباس‌هایی به این رنگ، چهره شما شاداب، خونگرم و هیجان‌زده به نظر خواهد رسید.

لباس شب مشکی

  • رنگ‌های آبی، بنفش، نقره‌ای و سرمه‌ای و … از رنگ‌های زرد به شمار می‌روند. اگر لباس‌هایی به این رنگ بر تن کنید، خونسرد و آرام دیده می‌شوید.

لباس گیپور زنانه

افرادی که رنگ پوست تیره‌ای دارند می‌توانند با پوشیدن لباس‌هایی به رنگ روشن، چهره خود را بازتر نشان دهند. در این صورت پیشنهاد می‌شود برای ایجادهماهنگی، سبک آرایش لایت روی صورت در نظر گرفته شود.

همان طور که می‌دانید فرم بدن افراد به چند دسته تقسیم‌ می‌شود؛ گرد، بیضی، مستطیل، مثلث و ساعت شنی. در مطلب “۵ مدل لباس عروس شیک” ویژگی هر کدام از این گزینه‌ها را به طور مختصر توضیح داده ایم.

لباس شب کوتاه

مدل لباس شب کوتاه

افراد قد بلند می‌توانند برای ایجاد تناسب، لباس خود را از میان مدل‌های کوتاه برگزینند. این مدل فرد را کوتاه‌تر نشان می‌دهد و توازن ایجاد می‌کند.

لباس مجلسی زنانه

اما چنانچه تمایل دارید لاغرتر دیده شوید، رنگ‌های تیره مانند قهوه‌ای، مشکی، زرشکی و سورمه‌ای انتخاب مناسب‌تری برای شما است.

مدل لباس شب بلند

مدل لباس شب بلند

لباس شب معمولا بلند است و در بعضی از مدل‌ها روی زمین کشیده می‌شود. این لباس را با کفش‌های پاشنه بلند ست می‌کنند تا ظاهری جذاب‌تر داشته باشند.

لباس مجلسی دخترانه

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با انتخاب لباس مناسب برای افراد لاغر “لباس مجلسی مناسب لاغرها” را مطالعه کنید.

لباس شب گیپور

لباس گیپور شب

گیپور یکی از محبوب‌ترین پارچه‌های مورد استفاده در صنعت مد و نساجی است. گیپور به پارچه‌ای توری گفته می‌شود که تار و پود آن به گونه‌ای بافته می‌شود که دارای طرح‌های گوناگون است.

امیدواریم با دیدن مدل‌های پیشنهادی ما در این بخش، مدل مناسب خود را انتخاب کنید.

۷ دیدگاه

  1. هوروش

    ۴ اسفند ۱۳۹۸ در ۹:۵۵ ب٫ظ

    میتونیم اینارو خریداری کنیم

    پاسخ

  2. هوروش

    ۴ اسفند ۱۳۹۸ در ۹:۵۵ ب٫ظ

    میتونیم اینارو خریداری کنیم

    پاسخ

  3. ناشناس

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ در ۸:۰۶ ب٫ظ

  4. فاطمه اسماعیلی کرمانی

    ۴ بهمن ۱۳۹۸ در ۱۲:۲۳ ب٫ظ

    با سلام وباتشکرفراوان? مطالب دلتا❤. همه مواردش. چه طراحی این لباسا.. پنج ستاره که چه عرض کنم اگرهزاران هزارستاره به این سایت که شامل تمام مطالب اموزنده بابهترین نکات های جالب من بدم کمه واقعا هزاران هزاراحسنت وافرین به این سایت پرمحتوا وجالب فدادستان هنرمندتتان یک هموطن ???????موفقیت روزافزون شما ارزو ودعای من است زنده تندرست سرفرازباشید???????????

    پاسخ

    • مریم عنبری

      ۴ بهمن ۱۳۹۸ در ۱۲:۴۹ ب٫ظ

      سلام و درود. روز به خیر. با این پیام پر محبتتون سرشار از شادی شدیم. ممنون از همراهی شما. موفق باشید… ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?

      پاسخ

    • هوروش

      ۴ اسفند ۱۳۹۸ در ۹:۵۶ ب٫ظ

      میتونیم اینارو خریداری کنیم

      پاسخ

  5. سعدی

    ۲ بهمن ۱۳۹۸ در ۱:۲۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…