مرکز خرید پالادیوم ؛ مدرن و دیدنی

۴
1
زمان مطالعه: 4 دقیقه
پالادیوم زعفرانیه به لوکس و برند بودن اجناسش معروف است. اگر هم قصد خرید پوشاک، اکسسوری و لوازم مصرفی لوکس را ندارید، بهتر است به قصد گذران وقت در غروب یک روز تعطیل حتماً به مرکز خرید پالادیوم تهران سر بزنید.
پاساژ پالادیوم

یکی از معروف‌ترین و در عین حال بهترین مراکز خرید تهران پالادیوم است. در محله زعفرانیه قرار گرفته و لوکس‌ترین برندهای داخلی و خارجی را در خود جای داده است. می‌توان پالادیوم را یکی از مقاصد گردشگری و از جاهای دیدنی تهران نامید که در بین جوانان هم به یک مرکز خرید لاکچری تبدیل شده است. سوالات بسیاری در مورد مرکز خرید پالادیوم تهران مطرح می‌شود که ما در صفحه گردشگری‌مان به آن‌ها پاسخ داده‌ایم.

آدرس دقیق پالادیوم تهران

پاساژ پالادیوم کجاست؟

پاساژ پالادیوم ساختمانی نه چندان بلند اما بزرگ است، با قوس‌هایی دایره‌ای با شعاع زیاد که به هیچ یک از اشکال هندسی شبیه نیست. سردر مرکز خرید پالادیوم به شکل یک هلال نصفه طراحی شده و نام این پاساژ بر روی آن نقش بسته است. شیشه‌های بسیار بزرگ دارد که باعث می‌شود در روزهایی که هوای محله زعفرانیه پاک است انعکاس کوه‌های شمیرانات بر روی این شیشه‌ها جلوه‌ای زیبا به خود بگیرد. در زمینی با مساحت تقریبا ۱۰ هزار متر مربع ساخته و از ۱۵۰ واحد اداری و ۱۲۰ واحد خدماتی تشکیل شده است.

مرکز خرید پالادیوم در ضلع جنوبی ۱۳ طبقه، ضلع شمالی ۱۱ طبقه و در قسمت همکف خود ۶ طبقه دارد. مراحل ساخت این پاساژ باشکوه در تهران، اوایل سال ۱۳۸۸ آغاز شد و بعد از ۳ سال به پایان رسید.

مرکز خرید زعفرانیه

آدرس مرکز خرید پالادیوم

مرکز خرید پالادیوم در محله زعفرانیه تهران، خیابان مقدس اردبیلی، نبش خیابان عروضی قرار گرفته است. از دور می‌توانید نمای ساختمان را به وضوح مشاهده کنید.

آدرس پاساژ پالادیوم: تهران ، خیابان مقدس اردبیلی، نرسیده به میدان الف، مرکز خرید پالادیوم

ساعت کاری مرکز خرید پالادیوم

واحدهای تجاری مرکز خرید پالادیوم تهران همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲:۰۰، واحدهای غذایی در روزهای پنج شنبه از ساعت ۱۱ صبح تا ۲۳:۳۰ و در بقیه روزهای هفته از ساعت ۱۱ صبح تا ۲۳:۰۰ آماده سرویس‌دهی به بازدیدکنندگان عزیز هستند.

این ساعات ممکن است با توجه به وجود تعطیلات رسمی یا جشن‌های مختلف داخل مجتمع تجاری پالادیوم، تغییر کند. برای گرفتن اطلاعات بیشتر در خصوص ساعت کاری می‌توانید با مرکز اطلاعات پاساژ تماس بگیرید.

درهای ورودی پاساژ در روزهای پنج شنبه رأس ساعت ۲۳:۰۰ و در بقیه روزهای هفته ساعت ۲۲:۳۰ بسته می‌شوند.

آدرس مرکز خرید پلادیوم تهران با مترو

مسیرهای دسترسی به مرکز خرید پالادیوم

  • ماشین شخصی

    مسیر اول از خیابان مقدس اردبیلی و خیابان عروضی: به خیابان ولیعصر بروید، بعد از پل پارک وی و نرسیده به میدان تجریش، خروجی در سمت چپ خیابان ولیعصر به سمت زعفرانیه وجود دارد؛ این خروجی شما را به خیابان مقدس اردبیلی می‌برد. مسیر را در خیابان مقدس اردبیلی ادامه دهید تا به خیابان عروضی برسید که پارکینگ مرکز خرید هم در همین خیابان است.

    مسیر دوم مسیر میدان الف: در مسیر بزرگراه چمران از شمال به جنوب داخل خروجی خیابان یمن شوید. به تقاطع خیابان یمن و مقدس اردبیلی برسید. به سمت راست حرکت کنید تا در مسیر خیابان مقدس اردبیلی و میدان الف قرار بگیرید. کمی بعد‌تر از میدان الف می‌توانید مرکز خرید را ببینید.

  • مترو

    نزدیک‌ترین مترو به پاساژ پالادیوم ایستگاه متروی میدان تجریش در خط یک است. ایستگاه تجریش پیاده شوید. می‌توانید با تاکسی‌های تجریش– ولنجک که به زعفرانیه می‌روند، به مرکز خرید پالادیوم برسید. فقط کافی است از راننده بخواهید شما را در محل مناسبی پیاده کند.

  • تاکسی

    باید خود را به تجریش برسانید و از آنجا تاکسی‌هایی که به سمت زعفرانیه می‌روند را سوار شوید.
    قیمت های مرکز خرید پالادیوم

برندهای لوکس موجود در پاساژ پالادیوم

پالادیوم زعفرانیه به لوکس و برند بودن اجناسش معروف است. اگر قصد خرید از برندهای معروف پوشاک، اکسسوری و لوازم مصرفی لوکس را ندارید بهتر است حتماً به قصد گذراندن وقت خود در یک غروب روز تعطیل به پاساژ پالادیوم تهران بروید، چرا که قیمت‌ اجناس در این پاساژ  نسبتا بالاست.

در این مرکز خرید برندهای معروفی مثل Jennyfer ، womensecret در حوزه پوشاک، Adidas، NIKE و Reebok در حوزه کالاهای ورزشی، TEFAL و گالری ایما در حوزه وسایل منزل و بسیاری از برندهای لوکس دیگر، نمایندگی دارند.

هزینه پارکینگ مرکز خرید پالادیوم

هزینه ورودی پارکینگ برای هر خودرو مبلغ ۳ هزار تومان است که به ازای هر ساعت ماندن در پارکینگ پالادیوم ۳ هزار تومان به این مبلغ اضافه می‌شود.

کافه و رستوران‌ های پالادیوم

گشت و گذار بی شک بدون سر زدن به رستوران های مراکز خرید بزرگ اصلا و ابدا کامل نمی‌شود. مرکز تجاری پالادیوم ۲ مجموعه غذایی دارد. یکی از آن‌ها در طبقه همکف قرار دارد که بیشتر جنبه میان وعده دارند. اما فود کورت پالادیوم در طبقه سوم است که می‌توانید وعده کاملی آنجا نوش جان کنید.

فودکورت مرکز خرید پالادیوم

فودکورت پالادیوم فضایی تقریبا بزرگ دارد و مثل بقیه فودکورت‌ها میزهایی یک شکل در قسمت مرکزی سالن قرار گرفته و رستوران‌های مختلفی با تنوع غذایی بسیار بالا دورتادور سالن را پر کرده‌اند.  منوی آن‌ها بسیار متنوع است و می‌توانید از غذاهای هر کدام از آن‌ها انتخاب کنید.

  • رستوران اسپیو رویال
  • کافه رستوران دنجا
  • رستوران دریایی لاوانسی
  • رستوران ایتالیایی پستو
  • دونر مارکت
  • برگر فکتوری
  • کافه ویونای پالادیوم

فودکورت پالادیوم تهران

چه چیزی در پالادیوم ببینیم

می‌توانید غیر از خرید کردن در پاساژ پالادیوم فروشگاه‌ها و مراکز دیگری را در این مجتمع تجاری ببینید که کلی سرگرمتان خواهند کرد.

  • اسباب بازی فروشی ماتی لوس
  • پرینت های سه بعدی و DOOB پالادیوم
  • گالری موسیقی پارس در طبقه سوم جنوبی پاساژ پالادیوم
  • باشگاه ورزشی پاساژ پالادیوم
  • هایپر مارکت مرکز خرید پالادیوم
  • بوک لند در پاساژ پالادیوم
  • ایونت‌های مهیج در پالادیوم

برایی آشنایی با نقاط گردشگری تهران به صفحه گردشگری در مجله دلتا مراجعه کنید.

شهربازی فان تایم پالادیوم

۴ دیدگاه

  1. نامجو

    ۲ بهمن ۱۳۹۸ در ۱۲:۴۲ ب٫ظ

    جذاب است

    پاسخ

    • گلزار

      ۲ بهمن ۱۳۹۸ در ۲:۳۲ ب٫ظ

      سپاسگزارم 🙂

      پاسخ

  2. روزبهانی

    ۲ بهمن ۱۳۹۸ در ۹:۰۷ ق٫ظ

    بسیار عالی

    پاسخ

    • گلزار

      ۲ بهمن ۱۳۹۸ در ۱۰:۱۹ ق٫ظ

      سپاسگزارم 🙂

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…