دانلود اپلیکیشن مجله دلتا

جدیدترین قیمت‌ سوییت‌ آپارتمان در تهران

۳
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در دو سال گذشته با جهش قیمت مسکن، ساخت و معاملات سوییت‌ آپارتمان‌ ها در سطح پایتخت افزایش یافته است.
قیمت سوییت آپارتمان
در بازار آپارتمان‌ های تا ۳۵ متر مربع شهر تهران، دو نوع عرضه ملکی شامل سوییت آپارتمان‌ های نقلی وجود دارد. قیمت سوییت آپارتمان ها در مناطق مختلف تهران بسته به موقعیت و کاربری آن‌ها متفاوت است.

به گزارش مجله دلتا، گروهی از آپارتمان‌ های تا ۳۵ متر مربع که در بازار فروش مسکن شهر تهران عرضه شده‌اند، آپارتمان‌های تک و دو واحدی هستند که عمدتا در مناطق دارای بافت فرسوده گسترده و در زمین‌های کوچک و بدون تجمیع، ساخته شده‌اند. در آگهی‌‌های موجود نزد بنگاه‌ها، عمده این آپارتمان‌‌ها هم‌اکنون در مناطق ۷، ۱۴ و ۱۵ واقع شده‌اند که با توجه به مساحت زیاد بافت فرسوده در این مناطق، امری دور از انتظار نیست.

در عین حال بخش دیگری از این آپارتمان‌ها که در بسیاری از مناطق می‌توان نظیر آن را جست‌وجو کرد، به شکل سوییت در یک مجتمع مسکونی ساخته شده‌اند. کاربری برخی از این سوییت‌ها، استقرار سرایدار مقیم یا غیرمقیم بوده و در برخی از موارد نیز سازنده برای استفاده بهینه از زمین، نقشه حاوی سوییت در کنار آپارتمان‌های حداقل ۵۰ مترمربعی را استفاده کرده است. تعداد چنین سوییت‌هایی در بازار فروش مسکن زیاد نیست، اما نکته قابل توجه این است که این سوییت‌ها در مناطق شمالی شهر قابل جست‌وجو هستند. به‌عنوان مثال در حال حاضر در موتورهای جست‌وجوی ملکی سوییت‌ های ریزمتراژ در مناطقی همچون دیباجی و فرمانیه واقع در منطقه یک آگهی شده‌اند.

یک تفاوت سوییت و آپارتمان در این گروه متراژی، در این است که سوییت‌ها عمدتا فاقد اتاق‌ خواب طراحی شده‌اند، اما آپارتمان‌ها با وجود کوچک بودن متراژ، دارای یک اتاق خواب جداسازی شده از فضای نشیمن هر چند با مساحت غیر استاندارد هستند. در جدول زیر جدیدترین قیمت های سوییت آپارتمان در شهر تهران ارائه شده است.

قیمت سوییت آپارتمان

۳ دیدگاه

  1. مسعود

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ در ۱۰:۵۶ ق٫ظ

    ممنون

    پاسخ

  2. یوسفی

    ۲ بهمن ۱۳۹۸ در ۱۰:۳۲ ق٫ظ

  3. سعدی

    ۱ بهمن ۱۳۹۸ در ۱۰:۰۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…

پیشنهاد سردبیر

تبلیغات

جدیدترین مطالب

مشاهده موارد بیشتر

کاربر گرامی

مطالب این سایت دیگر بروز رسانی نمی شود برای مشاهده مطالب جدید به لینک زیر مراجعه کنید

مشاهده سایت جدید مجله دلتا

This will close in 20 seconds