راهنمای خرید کرم ضد چروک

۳
3
زمان مطالعه: 3 دقیقه
برای آشنایی با ویژگی‌های یک کرم ضد چروک مناسب این مطلب را مطالعه کنید.
کرم ضد چروک

برای جلوگیری از ایجاد چین و چروک روی پوست، بیش‌تر افراد از محصولاتی استفاده می‌کنند که این خطر را کاهش دهد و از آسیب‌های اشعه خورشید در امان بمانند. لوسیون یا کرم ضد چروک از پوست شما در برابر چروک شدن محافظت می‌کند. در این مطلب مجله دلتا ویژگی‌های کرم ضد چروک و چگونگی مصرف آن را به شما خواهیم گفت.

ویژگی کرم ضد چروک

تاثیرگذاری کرم ضدچروک به ترکیبات به کار رفته در این محصول بستگی دارد. چنانچه به لیفت صورت و سفت شدن پوست تمایل دارید این محصول کمک زیادی به شما نخواهد کرد، بلکه فقط در حفظ رطوبت و انعطاف پوست موثر است.

با افزایش سن و قرار گرفتن در برابر عوامل متعددی از جمله آلودگی، حرارت، مواد شیمیایی و محصولات آرایشی، پوست خشک می‌شود، بنابراین کرم ضد چروک معمولا حاوی مرطوب کننده و سایر ترکیبات مفید است که برای بهبود رنگ پوست، بافت‌های سلولی و جلوگیری از ایجاد خط روی پوست از آن استفاده می‌شود.

راهنمای خرید کرم ضد چروک

در ادامه به مهم‌ترین عناصری که باید در ساختار این کرم وجود داشته باشد اشاره می‌کنیم. هنگام خرید کرم ضد چروک مناسب به وجود این گزینه‌‌ها در ترکیب کرم دقت کنید.

مرطوب کننده

مرطوب کردن پوست می‌تواند نقش بسیار زیادی در جلوگیری از پیری زودرس پوست داشته باشد. این ماده داخل منافذ پوست نفوذ می‌کند، انعطاف آن را افزایش می‌دهد و مانع کش آمدن پوست می‌شود. انواع مختلف مرطوب کننده‌های تجاری به صورتِ پماد، کرم، لوسیون، سرم، ژل و روغن در بازار وجود دارد که حاوی پروتئین، موم، گلیسیرین، لاکتات و … است.

رتینوئید (Retinoids)

شامل ویتامین A  که به صورت موضعی برای ترمیم پوست آسیب دیده و محافظت از آن در برابر اشعه مضر خورشید به کار می‌رود. این ماده تولید کلاژن را در پوست افزایش می‌دهد.

ویتامین C و E

این عناصر آنتی اکسیدان‌هایی قوی به شمار می‌روند که رادیکال‌های آزادِ پوست مانند اکسیژن را کنترل می‌کنند. کنترل رادیکال‌های آزاد اهمیت زیادی در زنده نگه داشتن سلول‌ها دارد.

کرم ضدچروک دور چشم

خرید کرم ضد چروک مناسب

پیش از هر چیز جنس پوست خود را بشناسید و با توجه به آن کرم ضد چروک مناسب را انتخاب کنید تا تعادل سطح چربی پوست بر هم نریزد.

کرم ضد چروک دور چشم

این کرم، برای بخش‌های مختلف پوست تولید می‌شود. پوست اطراف چشم بسیار نازک و حساس است، اگر می‌خواهید چنین محصولاتی را روی پوست خود به کار ببرید، حتما کرم مناسب دور چشم را به طور جداگانه تهیه کنید.

پوست چرب

پوست چرب، به طور طبیعی چربی زیادی تولید می‌کند، پس برای جلوگیری از ایجاد آکنه، پیش از خرید با پزشک متخصص مشورت و کرم ضد چروکی را که چربی کم‌تری دارد، انتخاب کنید.

پوست خشک

پوست خشک مستعد پیری زودرس است، بنابراین باید به طور مرتب آن را مرطوب نگه دارید و چنانچه تمایل به استفاده از این کرم دارید، نوعی را انتخاب کنید که چربی بیش‌تری دارد.

توصیه: بعد از چند ماه استفاده از یک محصول ضد چروک، کرم خود را تغییر دهید. پوست بدن، خود را با شرایط جدید تطبیق می‌دهد و بعد از مدت طولانی ممکن است نسبت به محصولات واکنشی خنثی داشته باشد.

برای تقویت پوست خود می‌توانید از ماسک‌های خانگی و طبیعی نیز کمک بگیرید. برای مثال یکی از بهترین ماسک‌هایی که می‌توانید از آن استفاده کنید ماسک آلوئه‌ورا است که به عنوان مرطوب کننده و آبرسان قوی پوست شناخته می‌شود.

رفع چین و چروک با دارو امکان پذیر نیست، زیرا در واقع سلول‌های پوست از بین رفته‌اند. استفاده از کرم‌های ضد چروک پیش از آسیب رسیدن به پوست توصیه می‌شود. برای افرادی با پوست خشک از اوایل ۲۰ سالگی و در صورت داشتن پوستی چرب از سن ۳۰ به بعد، محصولات ضد چروک را می‌توان به کار برد.

پیشنهاد مطالعه: برای خرید عطر اصل مطلب “تشخیص عطر اصل از تقلبی” را مطالعه کنید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ در ۸:۰۶ ب٫ظ

  2. فتحی

    ۲ بهمن ۱۳۹۸ در ۱۰:۴۳ ق٫ظ

  3. سعدی

    ۱ بهمن ۱۳۹۸ در ۱۰:۰۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…