فرمول ترکیب رنگ موی نسکافه ای

۴
6
زمان مطالعه: 3 دقیقه
رنگ موی نسکافه ای یکی از محبوب‌ترین رنگ‌هایی است که مورد پسند بانوان ایرانی است.
رنگ موی نسکافه ای

رنگ موی نسکافه ای

رنگ کردن مو یکی از کارهایی است که برای افزایش جذابیت و تنوع در ظاهر، بیش‌تر افراد به آن رو می‌آورند. در این مطلب مجله دلتا به شما آموزش می‌دهیم چگونه موی خود را به رنگ نسکافه ای درآورید. رنگ نسکافه ای هم‌خانواده قهوه‌ای و از رنگ‌های گرم به شمار می‌رود و از محبوب‌ترین رنگ‌های بانوان ایرانی است. این رنگ کمی از قهوه‌ای روشن‌تر و مایل به رنگ دودی یا کاراملی است. قبل از اینکه موی خود را رنگ کنید مطمئن شوید با تناژ پوست شما هماهنگی دارد و به اصطلاح به پوست شما می‌آید. رنگ مویِ نسکافه ای مناسب افرادی با پوست روشن و کمی سبزه است.

انواع رنگ مو

فرمول ترکیب رنگ نسکافه ای

نسکافه‌ ای دارای درجه‌بندی متفاوتی از روشن تا تیره است. در این مقاله به شما می‌گوییم چگونه موی خود را به این رنگ درآورید. برای دستیابی به رنگ نسکافه ای از فرمول زیر پیروی کنید:

  • ۵۰ میلی لیتر رنگ موی کاراملی روشن
  • ۵۰ میلی لیتر رنگ موی بلوند – شکلاتی
  • ۱۸۰ میلی لیتر اکسیدان شماره یک
  • ۵ سانتی متر واریاسیون نقره ای
  • پودر دکلره – اکسیدان ۱۲ درصد

رنگ موی نسکافه ای

برای  اینکه رنگ مو نسکافه ای به خوبی ساقه‌های مو را پوشش بدهد و جلوه جذابی داشته باشد، باید رنگ موی خود را با دکلره کردن آن به پایه ۸ برسانید. مواد را داخل ظرف پلاستیکی با هم ترکیب و از پایین ساقه‌های مو شروع و تمام بخش‌های سر را با آن آغشته کنید. در مرحله آخر مواد را به ریشه مو نیز بزنید.

light brown hair colors فرمول ترکیب رنگ موی نسکافه ای

بعد  از رنگ کردن مو، آن را با آب خنک بشویید تا رطوبت کافی در ساقه‌ها حفظ شود و آسیبی به آن وارد نشود. با یک نرم کننده مناسب یا ماسک مو آن را تقویت کنید.

اگر موی ضعیف و نازکی دارید و نمی‌خواهید آن را دکلره کنید، در این‌جا روشی به شما می‌گوییم که بدون نیاز به بی‌رنگ کردن مو، بتوانید موی خود را به رنگ نسکافه ای درآورید.

کافی است یک پیمانه رنگ بلوند نسکافه ای را با یک سوم  بلوند طلایی خیلی روشن ترکیب و یک پنجم اکسیدان شماره دو را به مواد اضافه کنید. مواد را برای مدت ۲۰ دقیقه روی ساقه مو نگه دارید، سپس ریشه‌ها را رنگ کنید. بعد از چند دقیقه ساقه‌های مو را نگاه بیاندازید تا از رنگ گرفتن آن مطمئن شوید.

جدیدترین رنگ مو 2020

اگر به رنگ‌های روشن علاقه دارید، رنگ چشم شما عسلی یا قهوه‌ای روشن است و می‌خواهید چهره‌تان بازتر به نظر برسد، نسکافه ای روشن به شما پیشنهاد می‌شود.

در این مطلب چند فرمول ترکیب رنگ مو به شما پیشنهاد دادیم تا با توجه به رنگ پایه موی خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید و به رنگ مورد نظر خود دست یابید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ در ۸:۰۶ ب٫ظ

  2. سعدی

    ۱ بهمن ۱۳۹۸ در ۱۰:۱۱ ب٫ظ

  3. ثامن

    ۳۰ دی ۱۳۹۸ در ۶:۵۶ ب٫ظ

  4. یوسفی

    ۳۰ دی ۱۳۹۸ در ۶:۳۰ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…