هتل دیزین ، لذت اقامت در کوه های البرز

۶
1
زمان مطالعه: 5 دقیقه
سوئیت رویال هتل دیزین بین مسافران بسیار مشهور است و اقامتگاه بی نظیری در این هتل برفی به شمار می آید. معمولاً چهار نفره است اما ظرفیت تا دو نفر اضافه را هم دارد.
هتل دیزین

مگر چند بار ممکن است فرصتی دست دهد تا در بین کوه‌های البرز ساکن شویم یا مثلاً بخواهیم صبح زود برای یک کوهنوردی جانانه از همیشه به مسیر کوهنوردی‌مان نزدیک‌تر باشیم، و یا نه بعد از یک اسکی جانانه بخواهیم یک استراحت جانانه هم داشته باشیم؟ همه این‌ها ممکن است یک بار برای همه ما پیش بیاید. امروز در صفحه معرفی هتل‌های‌مان در مجله دلتا به سراغ یک هتل برفی می‌رویم. حتماً برایمان لذت بخش خواهد بود که در پاتوق کوه‌پیمایان و اسکی‌بازان بمانیم. یک تجربه یگانه است. بیایید سری به هتل دیزین بزنیم، از آن با خبر شویم و امکاناتش را بدانیم.

هتل دیزین کجاست ؟

در مسیر جاده‌ چالوس و بعد از دوراهی گچسر، هتل زیبای دیزین درست وسط رشته کوه‌های البرز قرار دارد. تجربه‌ ماندن در جایی که کوه‌ها محصورش کرده‌اند، هوایش خنک و سبک است و منظره‌ای چشم‌نواز از چشم‌انداز سپید برف دارد، حتماً بی‌نظیر خواهد بود. هتل ۴ ستاره دیزین پاتوق کوهپیماها و اسکی بازهاست. شامل دو مجموعه گردشگری ۱ و ۲ و همچنین یک مجموعه اقامتی، معروف به شله دیزین (کلبه) است که از جمله با کیفیت‌ترین مجموعه‌های جهانگردی ایران به شمار می‌آید.

آدرس هتل دیزین: کیلومتر ۷۵ جاده چالوس – بعد از گچسر – دوراهی سمت راست – ۱۳ کیلومتر به سمت دیزین – هتل جهانگردی دیزین

هتل دیزین استان البرز کجاست ؟

هتل دیزین استان البرز

این هتل را می‌توانیم هتل دیزین استان البرز هم بنامیم چرا که در فاصله‌ هفتاد و پنج کیلومتری کرج واقع شده و برای برنامه‌ریزی یک سفر کوتاه جان می‌دهد. طراحی فوق‌العاده‌ای هم دارد که از دوره پهلوی به جا مانده در سال ۱۳۹۱ بازسازی شده و دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است. مثلاً اینکه شما با دمای هوای چندین درجه زیر صفر هم می‌توانید به راحتی در هتل اقامت داشته باشید. نزدیکی به پایتخت، آب و هوای خاص این منطقه و همجواری آن با پیست اسکی دیزین، همه از نکات مثبت مجموعه‌ گردشگری و جهانگردی دیزین هستند.

برخی از سایت‌های معرفی هتل‌ها، راجع به هتل دیزین و طبق نظر مسافران هتل نوشته‌اند: رتبه ۱ از بین ۴ اقامتگاه در کرج و اطراف تهران

اگر به اسکی و بازی‌های زمستانه علاقه‌مندید و دنبال پیستی خوب و با امکانات برای اقامت، اسکی و تفریح می‌گردید، هتل جهانگردی دیزین، یک انتخاب ایده‌آل برایتان خواهد بود. در شمال استان تهران قرار دارد و می‌تواند در کنار پیست بین المللی دیزین برای شما خاطرات زیادی را از اقامت‌تان باقی بگذارد. شله‌های دیزین هم جای خوبی برای اقامت خواهد بود و می‌توانید خودتان تصمیم بگیرید که در کدامیک اقامت کنید.

شماره تلفن هتل دیزین

امکانات هتل

این هتل امکانات زیادی دارد که شامل رستوران و کافه، لاندری، لابی، تهویه مطبوع، آسانسور، خدمات اداری، مسیر کوهپیمایی، زمین تنیس، فوتسال، والیبال و همین‌طور سونا خشک و سالن بیلیارد می‌شود. یعنی حتی اگر نخواهید برای اسکی و کوهپیمایی هم از محوطه‌ هتل خارج شوید، وسایل تفریح و ورزش به اندازه‌ کافی شما را سرگرم خواهد کرد.

این هتل دارای دو مجموعه دیزین ۱ و دیزین ۲ است، در مجموع  ۱۳۹ باب اتاق دارد. هر ساله پذیرای گردشگران داخلی وخارجی زیادی است که اقامت در منطقه‌ای بکر و زیبا در میان رشته کوه‌های البرز را انتخاب کرده‌اند. عضو گروه هتل‌های جهانگردی است و به علت قرارگیری در پیست اسکی و برخورداری از شرایط آب‌وهوایی مناسب در فصول گرم سال، فاقد سیستم سرمایشی‌است.

نکته: اگر وسایل اسکی ندارید می‌توانید از هتل این وسایل را کرایه کنید هم از نظر کیفیت مناسبند و هم از نظر هزینه و کرایه نسبت به وسایلی که در پیست ارائه می‌شوند مقرون به صرفه‌ترند.

سالن بیلیارد پیست

نکات مهم در مورد هتل

  • اتاق‌های سه تخته هتل دارای ۲ تخت سینگل و یک کاناپه تخت شو است.
  • هزینه تشک اضافه در اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل محاسبه می‌گردد.
  • خدمات هتل صرفا اقامتی بوده و هتل هیچ مسئولیتی در قبال باز یا بسته بودن جاده یا پیست اسکی را نمی‌پذیرد.
  • پذیرش خانم فقط با ارائه مدارک شناسایی معتبر امکان‌پذیر است.
  • پذیرش صیغه نامه معتبر با مهر برجسته و ارائه شناسنامه و کارت ملی طرفین امکان پذیر است.
  • از مهرماه تا پایان خرداد ماه فقط از مسیر کرج ، جاده باز است.
  • لطفاً قبل و بعد از قطعی شدن رزرو خود از وضعیت جاده از طریق راهداری یا هتل مطلع شوید.

در هنگام تعطیلی پیست اسکی ، اگر مسافرین قصد کنسل نمودن رزرو خود را داشته باشند، کنسلی طبق قوانین هتل‌ها امکان پذیر است و هزینه کنسلی به طور معمول کسر می‌گردد.

قیمت اتاق های هتل دیزین

اتاق های هتل دیزین

این هتل دارای ۴۷ اتاق ۲ تخته ، ۲۴ باب اتاق ۳ تخته ،۳باب اتاق ۵ تخته ، ۲باب اتاق ۶ تخته،۳ باب سوئیت ۳ نفره و یک باب اتاق ۱۰ تخته است. در فصل تابستان استراحتگاهی خنک و خوش آب‌وهوا و در فصل زمستان گرمای مطبوعی دارد. پنجره‌های اتاق‌ها مشرف به پیست است. بعضی از اتاق‌های هتل هم بالکن دارند و مسافران می‌توانند از بالکن نمای زیبای پیست دیزین و اسکی‌بازان را تماشا کنند.

سوئیت رویال هتل دیزین بین مسافران بسیار مشهور است و اقامتگاه بی‌نظیری در این هتل برفی به شمار می‌آید. معمولاً چهار نفره است اما ظرفیت تا دو نفر اضافه را هم دارد.

حتماً هم لازم نیست اهل اسکی و برف‌بازی باشید، در هر شرایط برای رفتن به این هتل می‌توانید برنامه‌ریزی و اقامتی فراموش‌نشدنی را در هتل ۴ ستاره دیزین تجربه کنید. جالب است به شما بگویم توریست‌های ورزشی اجاره کلبه‌های چوبی مجموعه دیزین را به اقامت داخل هتل ترجیح می‌دهند. همان‌ها که شبیه به کلبه‌های سوئیسی هستند. از زمان رونق گرفتن مجموعه دیزین این شله‌ها هم به مجموعه اقامتی پیست دیزین افزوده شدند.

سوئیت رویال هتل دیزین

رستوران های هتل دیزین

معماری و دیزاین داخلی کافی شاپ و رستوران هتل فضای مدرنی را به وجود آورده که مسافران جوان را بیشتر جذب می‌کند.

رستوران هتل دیزین یک و دیزین دو واقع در طبقه همکف با ظرفیت ۱۰۰ نفر است.

ساعت کاری رستوران هتل دیزین: صبحانه ۷:۳۰ الی ۱۰:۳۰ ، نهار ۱۲:۳۰ الی ۱۶:۳۰ ، شام ۲۰:۰۰ الی ۲۲:۰۰
کافی شاپ هتل دیزین ۱ و دیزین ۲ واقع در طبقه همکف با ظرفیت ۲۰ نفر است.

ساعت کاری کافی شاپ: ۸:۰۰ الی ۲۳:۰۰

رستوران

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ در ۴:۲۲ ب٫ظ

    سلام میشه از جاهای دیدنی کیش ومرکز خرید کیش توضیح بدید

    پاسخ

  2. مسعود

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ در ۹:۱۷ ق٫ظ

    عالی

    پاسخ

  3. نامجو

    ۱ بهمن ۱۳۹۸ در ۹:۱۹ ق٫ظ

    جذاب و دیدنی است

    پاسخ

    • گلزار

      ۲ بهمن ۱۳۹۸ در ۱۰:۱۷ ق٫ظ

      بلی بسیار 🙂

      پاسخ

  4. مهدی فراهانی

    ۳۰ دی ۱۳۹۸ در ۹:۳۳ ق٫ظ

    عالی بود

    پاسخ

    • گلزار

      ۳۰ دی ۱۳۹۸ در ۶:۵۸ ب٫ظ

      سپاسگزارم

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…