۶ رستوران هندی تهران ؛ تجربه یک طعم متفاوت

۱
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
تعدادی رستوران هندی در تهران هست که می‌تواند طعم اصیل غذاهای هندی را با شما به اشتراک بگذارد.
رستوران هندی

از طرفداران غذاهای تند و‌ تیز هندی هستید؟ تجربه‌ طعم غذاهای ملل را دوست دارید؟ دلتان می‌خواهد غذایتان پر از ادویه‌های مختلف باشد؟ اصلاً از نظرم خوردن غذا یکی از لذت‌بخش‌ترین کارهای دنیاست مخصوصاً امتحان کردن و چشیدن غذاهای کشورهای دیگر. رستوران‌های مختلفی در تهران هستند که این امکان را به ما می‌دهند، مانند رستوران‌های بین المللی بام لند تهران و یا رستوران غذای ایتالیایی و چینی که در همه جای ایران پخشند. صفحه گردشگری‌مان اینجاست تا شما را به چند رستوران هندی در تهران ببرد. مطمئنم هندی‌ها چاشنی‌ها و طعم دهنده‌های فراوانی برای خوشمزه کردن یک غذا استفاده می‌کنند. با مجله دلتا بمانید.

۱. رستوران چینگاری

بهترین رستوران های تهران

بیشتر کسانی که رستوران‌های مختلف هندی را امتحان کرده‌اند معتقدند این رستوران یکی از بهترین رستوران‌های هندی در تهران است. در آن می‌توانید غذاهای اصیل هندی را بخورید، به قدری به طعم اصیلش نزدیک است که شما حتی خیلی وقت‌ها مشتری‌های هندی را در این رستوران می‌بینید. فضایی شیک و تمیز دارد و وقتی وارد رستوران چینگاری می‌شوید محیط تاریک و دنج و وسایل و مجسمه‌های هندی شما را سر ذوق خواهد آورد. سه نوع مبل و صندلی هم برای مهمانان قرار داده شده که می‌توانید مبل‌های راحتی یا صندلی‌های معمولی یا بلند را بسته به سلیقه‌تان انتخاب کنید.
منوی رستوران چینگاری نسبتاً گران است اما از نظر تنوع کم‌ و کسری ندارد و گزینه‌های متنوعی پیش رویتان خواهد بود.
آدرس رستوران چینگاری: مطهری-خیابان مفتح شمالی-چهارراه زهره- جنب بانک ملت- پلاک ۶

۲. رستوران مهاراجه

رستوران مهاراجه

مهاراجه از قدیمی‌ترین رستوران های هندی تهران است. همزمان با هتل جهان در سال ۱۳۴۰ افتتاح شده و یعنی حدود ۵۶ سال قدمت دارد! فضایش بسیار جذاب است. یک فیل طلایی هندی و کاشی‌کاری‌هایی که روایت‌گر زندگی روزمره مردم بمبئی هستند را در این رستوران خواهید دید. وقتی وارد آنجا شوید، موسیقی هندی و فضای درون آن چنان با روح شما حرف می‌زند که گویا به هندوستان سفر کرده‌اید. در تنور رستوران نان‌های تازه و سنتی هندی هم پخته می‌شوند، سمبوسه، غذاهای برنجی و کبابی و تندوری و دسر و نوشیدنی‌های مخصوص هم سرو می شود که دستتان را در انتخاب غذا باز می‌گذارد.
منوی رستوران مهاراجه از نظر قیمت قابل قبول است.
آدرس رستوران مهاراجه: خیابان ولیعصر، نرسیده به چهارراه طالقانی، جنب کوچه رحیم زاده، هتل جهان

۳. رستوران تاج محل

رستوران تاج محل

یکی از شناخته‌‌ شده‌ترین رستوران‌های هندی تهران رستوران تاج محل است. به طوری که از هرکس نام یکی از رستوران‌های هندی را بپرسید بلافاصله نام تاج محل را به شما می‌گوید. به واسطه هتل تاج محل و نمای ساختمانش از اتوبان حقانی بسیار مشهور است. اگر دست‌ جمعی به این رستوران می‌روید و کسی در جمعتان باشد که غذاهای تند را دوست ندارد می‌توانید موقع سفارش درخواست کنید تا غذای او تند سرو نشود. جوجه تندوری و شاهی قورمه و کشمیری کباب از محبوب‌ترین غذاهای تاج محل هستند که معمولاً هم پیشنهاد سرآشپز است.
منوی رستوران تاج محل از نظر قیمت به نسبت بالاست.
آدرس رستوران تاج محل: شیخ بهائی جنوبی-پلاک ۲۹

۴. رستوران هندی تندور هتل سفیر

رستوران تاج محل تهران

این رستوران هم از قدیمی‌ترین رستوران‌های هندی پایتخت به شمار می رود. غذاها در فضای باز سرو می‌شود و پرسنل آن خوش‌برخورد هستند. تندور هم مثل مهاراجه نان‌های هندی‌اش را همان‌جا در تنور می‌پزد. غذاهای گیاهی، گوشتی، تندوری، دریایی و کاری مرغ سرو می‌کند. اما جوجه تندوری و قورمه شاهی‌اش را حتماً تست کنید و یادتان نرود دسرهایش را هم سفارش دهید.
منوی رستوران تندور قیمت‌های قابل قبولی دارد اما باید یادتان باشد،باید حق سرویس و یا همان انعام دهید.
آدرس رستوران تندور: میدان هفتم تیر، خیابان مفتح جنوبی، روبروی ورزشگاه شیرودی، کوچه اردلان، هتل سفیر

۵. رستوران دهلی دربار

1212 6 رستوران هندی تهران ؛ تجربه یک طعم متفاوت

یکی از شیک‌ترین رستوران های هندی در تهران دهلی دربار است. در محیط این مکان از اِلمان‌های هندی به خوبی بهره برده شده است، نظیر بودا و ساری. موسیقی زنده جزء لاینفک این رستوران است و می‌توانید در محیطی آرام از خوردن یک غذای هندی خوشمزه و اصیل لذت ببرید. فضای VIP با ظرفیت ۶۰ نفر دارد. بهترین غذاهای آن ماهی مخصوص، کشمیری کباب، ماهی تیکه، بریانی گوشت گوسفند، میگو پاکورا، روغن جوش و ماتن ساکوالاست. نان‌های خوشمزه این رستوران هم عالی هستند، پاپادام و برانا بیجابی را هم از دست ندهید.
منوی رستوران دهلی دربار بسیار متنوع است، هرچند قیمت‌هایش کمی بالاست ولی به لذت غذاهای خوشمزه‌اش می‌ارزد.
آدرس رستوران دهلی دربار: پاسداران، بالاتر از برج سفید، نبش بوستان هفتم، جنب موسسه ثامن الائمه، رستوران دهلی دربار

۶. رستوران هندی مالاسا

میان4 27 6 رستوران هندی تهران ؛ تجربه یک طعم متفاوت

از جنوب تا شمال هند که بروید هر ایالت و منطقه غذاهای خاص خودشان را دارند. رستوران ماسالا گلچینی از این غذاهای خوشمزه را در منوی خودش فراهم کرده و انواع بریانی‌ها و جوجه تندوری، مرغ تیکا، انواع نان‌های خوشمزه هندی مثل پراتا و روتی وَ غذاهای ملی هند را سرو می‌کند. کیفیت غذاهایش مثال زدنی است و  شب‌هایش شما را یاد شب‌های بمبئی می‌اندازد.
منوی رستوران ماسالا قیمت‌های مناسبی دارد و پرداخت حق سرویس آن اجباری نیست.
آدرس رستوران ماسالا: نبش گلستان یکم، پاساژ پریس سنتر، طبقه سوم

یک نظر

  1. مسعود

    ۶ بهمن ۱۳۹۸ در ۷:۴۶ ب٫ظ

    بسیار عالی

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…