محله گردی

خرید آپارتمان زیر ۸۰۰ میلیون در منطقه ۲ تهران

۱۰
9
زمان مطالعه: 2 دقیقه
امروزه خرید خانه و آپارتمان جزو یکی از بزرگترین دغدغه‌های مردم است.
خرید آپارتمان زیر 800 میلیون در منطقه 2 تهران

خرید آپارتمان با قیمت مناسب در نقاط برخوردار شهر، شانس بزرگی است که نصیب هرکسی نمی‌شود. شاید در شرایط اقتصادی کنونی مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان برای بسیاری از مردم رقم مطلوب و ارزانی برای خرید خانه نباشد، اما در این وضعیت هنوز هم خانه‌هایی در پایتخت وجود دارند که با مبلغ کمتر از ۸۰۰ میلیون تومان آن هم در منطقه ۲ تهران قابل خرید هستند و می‌توانند شما را صاحب خانه کنند.

امروزه خرید خانه و آپارتمان جزو یکی از بزرگترین دغدغه‌های مردم است و آگاهی از قیمت ملک در مناطق مختلف تهران و در دیگر شهرهای کشور اولویت بسیار زیادی دارد. اگر شما نیز طالب خرید آپارتمان زیر ۸۰۰ میلیون تومان در منطقه ۲ تهران هستید با مجله دلتا همراه باشید تا اطلاعات لازم درباره‌ی موقعیت جغرافیایی، دسترسی‌ها و نحوه خرید و فروش آپارتمان در این منطقه را به دست آورید.

موقعیت جغرافیایی منطقه ۲ تهران

به گزارش مجله دلتا، منطقه ۲ از لحاظ موقعیت جغرافیایی از شمال به دامنه رشته کوه البرز، از جنوب به خیابان آزادی، از شرق به بزرگراه چمران و از غرب به خیابان اشرفی اصفهانی و بزرگراه محمدعلی جناح منتهی می‌شود. منطقه ۲ نیز همانند منطقه یک تهران در ابتدای شکل گیری خود، بافتی ییلافی داشته و به همین جهت هنوز هم دارای آب و هوایی خوب و دلپذیر است. اما همچون سایر مناطق این شهر طی گذشت سال‌ها تغییرات بسیار زیادی به خود دیده و بافت آن به صورت وسیعی تغییر یافته است.

بافت منطقه و دسترسی ها

ایده‌های بسیار زیادی در ساخت و ساز آپارتمان‌های منطقه ۲ تهران داده شده و با عملیاتی کردن این ایده‌ها هم اکنون شاهد خانه‌های بسیار زیبا هستیم. این منطقه به علت نزدیکی به چند  بزرگراه، از دسترسی محلی بسیار خوبی برخوردار است و تمام ساکنین آن به راحتی به وسایل نقلیه عمومی همچون خطوط BRT، خطوط اتوبوس رانی محلی، ایستگاه تاکسی و…دسترسی دارند.

 منطقه ۲ تهران به علت وجود مراکز تجاری، مراکز خرید، مناطق سر سبز و پارک‌های متنوع و همین طور مراکز علمی، فرهنگی و اداری متعدد، از نقاط پررونق و پرطرفدار پایتخت است.

در گزارش پیشین مجله دلتا به معرفی آپارتمان های مسکونی زیر ۵۰۰ میلیون در منطقه ۷ تهران پرداختیم و در این گزارش نیز خانه‌های منطقه ۲ تهران را به شما معرفی کردیم. اما این موارد تنها بخشی از پیشنهادات دلتا است، در صورتی که علاقه‌مند به دریافت اطلاعات بیشتری در این زمینه هستید حتما در ایــنجــــــــا کلیک کنید.

۱۰ دیدگاه

  1. ملکی

    ۹ شهریور ۱۳۹۸ در ۲:۵۰ ب٫ظ

    واقعا قیمتها یک دفعه رشد کرد باید یکم متناسب بشه

    پاسخ

  2. سام

    ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ در ۳:۱۹ ب٫ظ

    بسیار عالی

    پاسخ

  3. ثامن

    ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ در ۱۲:۲۸ ب٫ظ

    عالی بود

    پاسخ

  4. فرهنگ

    ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ در ۱۲:۲۰ ب٫ظ

    عجب! !!!!!

    پاسخ

  5. روزبهاني

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ در ۱۲:۱۶ ب٫ظ

    قیمت های منطقه دو بسیار نجومی بالا رفته

    پاسخ

  6. آقازاده

    ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ در ۳:۱۲ ب٫ظ

    خیلی مفیدوکاربردی

    پاسخ

  7. آرین

    ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ در ۱۰:۵۶ ق٫ظ

    بسیار عالی

    پاسخ

  8. مهدی فراهانی

    ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ در ۱۰:۳۰ ق٫ظ

    مطلب خوبی بود

    پاسخ

  9. بیگدلی

    ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ در ۹:۲۰ ق٫ظ

    سپاسگذارم

    پاسخ

  10. رحیمی

    ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ در ۹:۱۰ ق٫ظ

    واقعااا!!!

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…