هتل لاله تهران ، همان که می شناسیدش

۴
1
زمان مطالعه: 5 دقیقه
هتل لاله تهران در قلب پایتخت و در کنار پارک بزرگ لاله، با هوایی پر از خاطره قرار گرفته است. به مراکز تجاری نزدیک است و به بزرگراه‌ها هم دسترسی خوبی دارد.
هتل لاله تهران

امروز در صفحه معرفی هتل هایمان به سراغ هتلی ۵ ستاره در تهران رفته‌ایم که بارها و بارها از مقابل آن رد شده‌اید. برخی از شما آنجا را به خوبی می‌شناسید و ممکن است جشن عروسی‌تان را حتی، آنجا گرفته باشید. سال‌هاست سر جایش نشسته و به رفت و آمدها خیره شده است. هتل لاله تهران که حتی اسمش را هم بارها شنیده‌اید. خوب با مجله دلتا همراه شوید تا سری به این مشهور خاموش بزنیم.

مجموعه هتل های لاله

هتل لاله تهران ، معرفی کلی

در قلب شهر تهران و در کنار پارک بزرگ لاله، با هوایی پر از خاطره، هتل لاله تهران قرار گرفته است. به مراکز تجاری نزدیک است و به بزرگراه‌ها هم دسترسی خوبی دارد. مهمان هتل که باشی چشم‌اندازی بسیار زیبا از سلسله جبال البرز و دماوند و پهنه گسترده‌ای از پایتخت را خواهی دید.
سیزده طبقه دارد و ۵ ستاره است. با ۳۸۰ باب اتاق دبل، توئین و کانکت و انواع سوئیت‌های معمولی، رویال و امپریال که به امکانات رفاهی خوبی مجهز است. این هتل در محدوده طرح ترافیک دائمی و طرح زوج و فرد تهران قرار دارد.

هتل بین المللی تهران

سالن‌های مجلل برگزاری همایش‌ها و مراسم مختلف هم دارد به علاوه رستوران‌های لوکس ایرانی، فرانسوی و چینی با محیطی گرم و صمیمی. دکوراسیون آن با هنر و زیبایی آمیخته و همراه موسیقی زنده از شما پذیرایی می‌کند. متنوع‌ترین غذاهای ایرانی، اروپایی و شرق آسیا را ارائه می‌کند و مزه آن تا اقامت بعدی زیر دندانتان خواهد ماند.
مراکز تجاری متنوع و امکانات مختلف تفریحی و ورزشی هم در این هتل وجود دارد مانند استخر روباز، سونای خشک و بخار همراه با ماساژور، سالن بدنسازی و سالن بیلیارد، کافی شاپ، آرایشگاه و سایر خدمات رفاهی همراه پرسنلی مجرب و کارآزموده که حتماً اقامت منحصر به فردی را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

اتاق های هتل

اتاق‌های هتل لاله تهران

هتل بین المللی لاله، یک هتل لوکس و با سابقه است. تمام اتاق‌ها مجهز به امکانات رفاهی عالی هستند. به دلیل همجواری هتل با بوستان لاله، آب و هوای مطبوعی هم دارد. اتاق‌هایش چشم‌انداز زیبایی از سلسله جبال البرز و دماوند و همچنین شهر تهران دارند. مطابق با استانداردهای بین المللی است و آرامش و آسایش را همراه با مدرن‌ترین و به‌روزترین امکانات و خدمات پیشرفته به مهمانان ارائه می‌دهد.

 اتاق‌ها همگی مبله شده هستند، تلویزیون، یخچال، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع، کمد، دراور و … در همه آن‌ها وجود دارد. سوئیت آن یک خواب است و همه اتاق‌ها روم سرویس ۲۴ ساعته دارند. برخی از اتاق‌ها فقط به سرویس بهداشتی فرنگی مجهز هستند و در صورت تمایل می‌توانید اتاق‌هایی را انتخاب کنید که به سرویس ایرانی درون اتاق مجهز باشد.

اتاق های لوکس هتل

سالن‌های هتل لاله

  • سالن سنبل هتل لاله تهران

    یک سالن‌ شیک در هتل لاله هست که برای برگزاری عروسی، حنابندان و مراسمی مشابه، مجهز به اتاق عقد، سفره عقد و کلیه لوازم مورد نیاز برای خاص‌ترین و به یاد ماندنی‌ترین شب زندگی‌تان است.
    امکانات هتل برای پذیرایی از مهمانان این سالن، منحصر به فرد است. خوب است به شما بگویم که هتل لاله تهران همیشه یک سورپرایز برای مهمانان عروسی خواهد داشت.

  • سالن گلزار هتل لاله تهران

    مراسم رسمی، سخنرانی‌ها، مراسم مربوط به اختتامیه و افتتاحیه، گردهمایی‌ها و… را می‌توان در سالن گلزار برگزار کرد. امکان تغییر چیدمان صندلی‌ها وجود دارد. صندلی‌های سالن به صورت صندلی مبلی کلاسیک با روکش مخمل درجه یک است.
    به صورت سلف سرویس است و پذیرایی توسط مهماندار در ظروف نقره انجام می‌شود. طراحی نور به گونه‌ای است که نور نقطه‌ای و پراکنده را می‌توان همزمان استفاده کرد.

سالن های هتل لاله

رستوران‌های هتل لاله تهران

  • کافی شاپ هتل لاله تهران

    اگر به کافی شاپ هتل لاله رفته باشید، یک بخش را با صندلی‌های حصیر مانند و دیگری را با صندلی‌های مبله سلطنتی خواهید دید. این کافی شاپ برای هر سلیقه‌ای امکانات رفاهی در سطح عالی را فراهم کرده است. ستون‌های آن، منقوش است و آینه کاری‌های زیبا دارند و به حس آرامش سالن کمک شایانی می‌کنند.

  • رستوران نمکدون

    طراح و دیزاینر این رستوران بیننده را به گذشته می‌برد. طرح‌های قجری در سرتاسر سالن وجود دارند و به زیبایی آن افزوده‌اند. نقوش روی درها هم بسیار ظریف طراحی و اجرا شده‌اند و معماری منحصر به فرد آن بین مهمانان زبانزد است.
    میان6 هتل لاله تهران ، همان که می شناسیدش

  • روتیسری

    روتیسری هتل لاله برای عاشقان کباب عالی است. انواع کباب ایرانی و ترکی، در این رستوران ارائه می‌شود. کیفیت کباب‌ها بسیار عالی است و می‌تواند طعم غذاهای سنتی را زیر دندانتان بیاورد.

  • سلف سرویس تیاره

    چیدمان این سالن چند کاره است یعنی برای انواع مراسم از جمله عروسی، نامزدی، مراسم اداری، رسمی و همایش‌ها می‌توان از آنجا بهره برد.

تفریحات هتل لاله تهران

  • سالن بیلیارد هتل لاله شاید خیلی بهتر از سالن‌های بیلیارد بیرون از هتل نباشد اما حداقل چیزی هم کم از آن‌ها ندارد.
  • استخر روباز هتل بخش جذاب آن است و در کامنت‌های هتل آمده است که اتفاقاً برای کودکان بسیار هم دوست داشتنی است.
  • فروشگاه ها در این هتل برای خرید سوغات مناسبند. مسافران خارجی از آن استقبال می‌کنند. فروشگاه البسه خارجی اورجینالی هم در هتل جود دارد که می‌توان به آن هم سر زد.
    سالن بیلیارد لاله

قوانین هتل

  • ساعت تحویل دادن اتاق: ۱۵
  • ساعت تحویل گرفتن اتاق: ۱۲
  • اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد گردید.
  • پذیرش خانم‌های تنها بلامانع است.
  • همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی فقط پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی است.
  • پذیرش با صیغه‌نامه امکان‌پذیر نیست.
  • هزینه اقامت برای کودکان زیر ۷ سال رایگان و بالای ۷ سال نفر اضافه محاسبه می‌گردد.

آدرس هتل لاله تهران

همان طور که اشاره شد، هتل لاله در خیابان دکتر فاطمی واقع شده و  با وجود تاکسی و اتوبوس‌ های فراوان اطراف، می‌توانید خود را به آنجا برسانید. برای کسب دیگر اطلاعات به سایت هتل لاله مراجعه کنید.

کافی شاپ هتل

۴ دیدگاه

  1. مسعود

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ در ۹:۵۹ ق٫ظ

    مرسی

    پاسخ

  2. مسعود

    ۷ بهمن ۱۳۹۸ در ۹:۲۸ ب٫ظ

    بسیار عالی است

    پاسخ

  3. ملکی

    ۲۴ دی ۱۳۹۸ در ۶:۵۴ ب٫ظ

    عالی بود

    پاسخ

    • گلزار

      ۲۵ دی ۱۳۹۸ در ۱۰:۰۵ ق٫ظ

      سپاسگزارم 🙂

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…